20. apríla 2013

TBH - Part 32 - 1/2


Girls, na začiatok malý proslov :D Viem že som nejakých 10-11 dní nepridala novú kapitolu, fakt som sa snažila a fakt som fakt nestíhala! Celá tá škola, známky, francúzština, sestra, tanečná, rodičia...Nakopilo sa toho, že som teraz normálne rada, že sedím vonku, na schodoch s počítačom na kolenách, opieram sa o stenu a mám konečne časť písať novú kapitolu. Každopádne, si uvedomujem ako dlho mi to trvalo, tak vám sem hodím dnes prvú polovicu 32. kapitoly a zajtra, sľubujem že dám 2. polovicu, teda ak by sa nič nestalo a ja by som sa nedostala na komp.
ďalej, o dva dni, to bude presne  500 dní čo som directionerkou, a mám pre vás pripravenú jednodielovku-dvojdielovku, ešte uvidím ako to nakoniec víde. Pravdepodobne, to ja sama zistím až v pondelok, keď to budem chcieť pridať :D Malo by to byť so Zaynom - mojím najobľúbenejším členom 1D :) Verím, že vás to zaujme, a prečítate si to. 
Ďalej, začínam rozmýšlať nad novým príbehom, áno, tento sa rýchlo a rýchlejšie blíži ku koncu, toto je pravdepodobne posledný veľký zvrat čo sa stal v tejto kapitole, a potom to už ukončím. Aj tak neverím, že som to dotiahla až sem.Že píšem, také dlhé kapitoly - minimum mám okolo 1 000 slov- alebo že aj keď ju rozdelím, tak tá kapitola má minimálne cez 1 100 slov :D  
A baby, určite máte aj nejaké nápady na príbeh a ja už fakt nemám :D Teda, mám jeden príbeh rozpracovaný, ale ten dotiahnem možno tiež na niečo okolo 30 kapitôl a tam to  končí. :D Proste, nápady mi dochádzajú, ale budem sa snažiť, pracovať aj na novom príbehu aby som to tu plynule mohla začať pridávať, keď dopíšem tento :D 
Dobre, ako pozerám, zase som sa rozkecala :D Takže, koment poteší! A ak ma v komentároch presvedčíte, tak 32. Kapitola, 2. časť pridám možno dnes :D 
Meg 


32. Kapitola  ½
Harry 
Samozrejme, že mi nič nepovedali. Caroline im je asi prednejšia než ja, a to si hovoria najlepší priatelia. No, bohužiaľ, sme museli ísť, a už som z toho nemohol vycúvať, takže mi neostalo nič iné než ísť s nimi do klubu.  Ešte som si nastriekal nejakú playboy voňavku a mohli sme ísť. Nastúpili sme do našej luxusnej starej kraksne, ktorú máme na zamaskovanie. Liam šoféroval.  Zaparkoval, samozrejme, za  klubom, vystúpili sme a ponáhľali sa do klubu.  Hneď sme si sadli do nášho rezervovaného boxu, a Liam išiel objednať drinky. Dohodli sa, že začnú niečím jemnejším, a postupne budú pridávať. Ja som bol stále mimo. Stále som sa vracal späť k tomu, čo sa stalo. Vŕtalo mi to v hlave, prečo mi to Niall nechce povedať? Čo také predo mnou tak tají?  Asi by sme si mali spraviť takú úprimnú hodinku...
Z môjho upetého premýšľania ma vytrhla, nejaká baba čo si ku mne prisadla. Keďže, som toho stihol vypiť hodne, iba som si ju prebehol pohľadom, pomyslel som si – Caroline v liste napísala aby som sa na ňu pokúsil zabudnúť, no nie?  Tak, ani neviem ako, bola zrazu tá baba nalepená na mne a navzájom sme si skúmali mandle.  Bolo mi to jedno, bol som tak spitý, že som nevnímal ani realitu, ani city ani nič. 
Caroline
V posledný deň v Londýne, som sa rozhodla , že sa s Londýnom rozlúčim tak ako sa patrí. Obliekla som si voľné šaty pod kolené, obula lodičky, Benovi som povedala, že si idem niečo vybaviť ešte a prídem neskoro v noci, a mohla som ísť.  Autobusom, som sa nechala odviesť do centra, k Funky Budha a odstála si poctivo celý ten rad dovnútra.  Bolo to tam nádherné, úžasné. Prešla som k baru, kde som si objednala vodku s džúsom. Milý čašník ma obslúžil.
„Koľko to bude?“ spýtala som sa.
„To je na účet podniku,“ venoval mi srdečný úsmev.
„Mhm, dík,“ zamrmlala som, rýchlo som to dopila a išla na tanečný parket kde som sa ponorila do víru hudby a tanca a užívala si. Keď spustili slaďák, vrátila som sa späť k baru a objednala si tento krát iba vodku. Našťastie, ma obslúžila už nejaká baba a nie ten dotieravý pekný chalan.  Keď znova pustili rýchle pesničky, znova som sa ponorila do tancujúceho davu a nechala sa unášať davom. Pár chalanov, sa ma snažilo zbaliť, čo mi lichotilo, ale nevšímala som si ich a iba som ďalej tancovala. Po ďalšej polhodine, dali znovu slaďák, tak som si povedala, že si idem sadnúť znovu k baru, ale nejako som sa pretancovala až na druhý koniec baru. Poobzerala som sa, a zbadala som niečo, čo mi zlomilo srdce ešte viac. Harry, a nejaká baba sa tam ocucovali v boxe. Keď som sa lepšie pozrela, všimla som si, že Harry má ruku medzi jej nohami. No fuj.
Rýchlo som sa otičla a začala som sa predierať davom.  Keď som bola od neho, vzdialená asi 3 metre, nedalo mi to, a musela som sa ešte otočiť. Harry si ma asi všimol, a zachytil môj očný kontakt. Obaja sme znehybneli a nemo na seba pozerali. Po minúte som sa strhla a začala sa davom predierať na vecká.  Vedela som, že mi je Harry v pätách, o to som sa snažila ísť rýchlejšie. 

10 komentárov:

  1. No konečne ! Je to super! Len tak ďalej este dobrý koniec a je to ! :* *N

    OdpovedaťOdstrániť
  2. výbornééé najlepšíe :D :D :***

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to suprové :D A prosííííím dáš tú kapitolu dnes? :D Prosíííím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaaa.. Som z toho uplne mimo.. Wow. Super.. Oni si ti musia vonku vyrozpravat.. :) verim v to, aj ked som si ista, ze to nejako popleties -_- :D tesim sa velmi na daliu.. Dufam, ze bude uz zajtra ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to chcem ukončiť, a pustiť sa do príbehu s Niallom :D čiže, uvidíš, typujem že nejaká tá 35. kapitola bude už posledná :D

      Odstrániť
  5. dokonalé ♥ dávaj rýchlejšie časti prosím :)))))

    OdpovedaťOdstrániť