3. apríla 2013

TBH - Part 29


Ja viem, ja viem :D trošku neskôr ale berte to pozitívne! v marci a februáry som dala kapitolu tak možno raz za týždeň a teraz som za tri dni dala dve :D (tuším :D ) Nezabite ma, že je trochu kratšia ale fakt som nevedela čo tam už dať a vyšlo mi to tak napínavo ten koniec (že Deniska? :D ) tak som to skončila. Skúsim napísať 30. časť trochu dlhšiu :D a Btw. už cca iba 10 kapitol a sme na konci príbehu! (teda, ak mi to výjde tak ako chcem aby mi to vyšlo :D ) A zas som sa rozkecala tak choďte čítať :D 
A pri  tých spomienkach si pustite napr. WMYB :) 


„Horan, ty reveš?“ prekvapene som sa spýtal.
„Čo? To nie som ja,“ odvetil.
„Niall!“ niekto sykol. Ten hlas, ten hlas by som rozoznal vždy...
„Caroline? Pri tebe je Caroline?“ naštvane som skríkol.
„Musím končiť,“ odvetil Niall a rýchlo zrušil hovor. Uškrtím ho.
Caroline
Bol prúser a sama si za to môžem. Teraz si Harry myslí že mám nebodaj niečo s Niallom. To som dopadla, ešte rozhádam aj skupinu.  Môžem si zatlieskať.
Cesta do ich domu bola viac menej tichá. Ja som bola vo svojich myšlienkach, aj keď Niall sa snažil nadviazať ako takú konverzáciu. Stále som sa vracala do momentu, keď som zavrela moju a Harryho hotelovú izbu a odišla na letisko. Stále, dookola som si prehrávala momenty čo sme spolu strávili.
10. Júl 2013
„Nie, Harry, nerob!“ smiala som sa ako o dušu.
„Máš ma poslúchať,“ zasmial sa a ďalej ma šteklil.
„Už, už budem dobrá,“ povedala som pomedzi smiech.
„Tomu ani sama neveríš,“ stále ma Harry šteklil na bruchu.
„Sľubujem,“ vykoktala som.
„Fajn,“ prestal. Začal ma ale nežne bozkávať na bruchu, vyhrnul mi tričko ešte vyššie. Rukami ma objal, a prechádzal mi nimi po chrbte až sa dostal k môjmu zapínaniu podprsenky. Začal sa sním hrať, a nakoniec mi ju jemne rozopol.
„H-Harry,“ vyslovila som, a chytila jeho tvár do mojich rúk. Potiahla som ho vyššie a pobozkala som ho.
Harryho ruky stále šmátrali po mojom chrbte, až sa dostali k môjmu hrudníku.
„Prestaň, prosím“ zamrmlala som a odtiahla som sa od neho.
„Spravil som niečo zlé?“ nechápavo sa spýtal.
„Nie, Harry, len to proste nechcem, nie teraz,“ hovorila som, zakým som si zapínala znova podprsenku.
„Dobre, chápem ťa, a nebudem tlačiť na to, keď to nechceš,“ usmial sa.
No, ako som si mohla nájsť takého dokonalého chalana?
8. August
„Vstávaj, Caroline!“ niekto ma budil.
„Ešte 5 minút,  mami!“ zamrmlala som do vankúša.
„Fajn, tak ti nedám darček.“
„Aleee...“ hneď som bola hore.
„Harry?“ prekvapene som sa spýtala, „aký darček mi chceš dať?“
Rozosmial sa, „no predsa, k nášmu mesačnému výročiu,“ pobozkal ma na nos.
„To už je mesiac?“ prekvapene som sa spýtala.
„Hej, už mesiac som najšťastnejší človek na tejto  planéte.“
„Aj ja,“ usmiala som sa a pobozkala som ho.
„Zavri oči,“ prikázal mi. Poslušne som ho poslúchla. Harry mi prehodil vlasy dopredu, a o chvíľu som cítila niečo na krku.
„Harry, ja...Nemal si mínať na mňa peniaze,“ pozrela som na neho.
„Ja viem, ale keď som to zbadal, neodolal som,“ usmial sa. 
Niall
Nechal som Caroline nech sa vybalí a ja som sa zavrel s Em v izbe. Vysvetlil som jej všetko čo sa stalo Caroline a Harrymu, aj keď Caroline to nechcela, ale povedal som si, že za toto ma snáď nezabije. A viem že to Em nikomu nevykecá. Ona proste taká nie je.  Ležali sme na posteli a bavili sa prevažne o Caroline. Na jednej strane sme ju chápali, no na druhej, urobila strašnú hovadinu. Veď, Harry by ju podporil, vo všetkom, určite by stál pri nej...Lenže, chápem, ľahšie sa nám to hovorí, keď sa nám to nestalo.
Zayn
S Perrie sme si urobili neplánovanú dovolenku na Floride keď mi zavolal Harry, a povedal mi čo sa stalo. Teda, iba to mi povedal, čo on sám vedel, čiže skoro nič. Stále iba splietal, že ho Caroline opustila a nič mu to poriadne nevysvetlila.  Bolo na ňom počuť že ho to dostalo do kolien. Vedel som, že ju fakt, úprimne ľúbi a nikdy by jej toto nespravil, nie bez vysvetlenia.
Caroline
Súčasnosť
Rukou som prešla na môj krk. Stále tam bol,  náhrdelník s príveskom od Harryho. Bola to obyčajná retiazka a prívesok bol tiež veľmi obyčajný, obyčajné H.  Slzy sa mi nahrnuli do očí. Nie, nebudem plakať.  Všetko som už mala zbalené, keď niekto vošiel do izby. Vedela som že to Niall a ani Em nie sú, vedela som to podľa zvukov čo sa ozývali z Niallovej izby. Liam by mal byť s Danielle, Louis s Eleanor a Zayn s Perrie...Je možné aby to bol Harry? Pomaly som sa otočila a keď som zbadala osobu stojacu v dverách kufor mi iba spadol na zem.

24 komentárov:

  1. jeeeeeeeeeeeeee Harry is Back !! :DDDDD dúfam :DDD prosíím ? :D je to super len nejaký obrat k lepšiemu !! ale úúžasnéé .)) *N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ešte potrvá kým to bude vôbec náznak k lepšiemu :D a ne, nepoviem kto sa tam objavil :P :D

      Odstrániť
  2. bože môj !! :// prečo ich musíš tahať od seba?? prečo nemôžu byť spolu šťastný??? ale aj tak.je to prekrásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee:-) a kedy pridaš dalšiu??bo už sa nemožem dočkať :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem :D ale mám nápady, takže nájsť už iba čas a napíšem :D

      Odstrániť
  4. Ale dúfam že to všetko dpadne dobre,a nie zle....mimochdom ten Harry je fakt debil -__- bože,asi som blbá alebo čo ale takto zažrana do ''knihy'' som ešte nebola:DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že sa ti to páči a že si sa do toho tak zažrala :D to je asi ako ja do Hunger Games :D lenže tie som aspoň nemusela čakať na novú kapitolu :D

      Odstrániť
  5. Však to bol Harry? :D Povedz mi to lebo dostaneš :D Ale je to maximálne supér :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doprdele,musíš tak napínat,to je úplně waw povídka.! :3 Doufám,že ve dveřích stojí Harry.! :p A bude všehcno úplně okay a zkončí to všechno Happy endem.!:D* A jestli ne,tak tě zabiju.!:D:p

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože musíš to robiť také napínavé? :D Krásna časť ale ten koniec si si mohla odpustiť :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Boze boze ach ach :D :D -_- preco si to tak ukoncila :3 >_< argh -_- no dobre.. Ale ako .. Trz neviem ako sa to vola.. Kurnik.. No proste aby si nam to vynahradila musis rychlo pridat cast :D :) tym si to u nas vsetko splatis :D :) myslim ze nehovorim len za seba preto pisem v mn. Cisle :)
    Krasna cast .. Uplne dokonala.. Netusim kto by tam mohol stat O.o a stve ma to... A to riadne.. Ale ved uvidim(e) v dalsej casti :3 :) tesim sa a rychlo ;) ;3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidíte :DDd ale nápadov by bolo, tak maybe zajtra napíšem a v piatok pridám? :D

      Odstrániť
  9. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!! Dalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bomba ostatně jako každý díl. :D jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. OMG :DDDDD DOKONALÉ :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne...... :D HArry is back :D supeeeer :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepoviem či to je Harry, tým by som si až taká istá nebola :)

      Odstrániť