30. marca 2013

TBH - Part 27

Hi, girls...Po pár dňoch sa znova hlásim :) Tentokrát s kratšiou kapitolou, ale ak ma presvedčíte dole v komentároch, pridám aj 28. Kapitolu dnes :) (výnimočne ju mám napísanú :D ) tak...A mám dať happy end alebo bad end? :D (a nie, ešte to nekončí, síce sme pri hl. zápletke :D ) A vlastne, koľko chcete aby mala táto story kapitol? Môžem ešte nejakú zápletku vymyslieť, a mala by som už aj nápad, ale je to iba na vás, či by ste to aj ďalej čítali :) 
Jop, a ešte navštívte túto stránku, tie príbehy čo tam píšu sú proste super - http://www.stories-by-em-and-lav.blogspot.sk/




A teraz kapitola :) Príjemné čítanie :D 
Jop, a pustite si pritom Little Things  :) 


Harry
Vrátil som sa krátko po piatej, mal som takého tušáka že sa stalo niečo zlé.
„Caroline? Si tu?“ zakričal som.
Nič. Ticho.
„Caroline? Láska? Spíš?“ potichu som vošiel do spálne.
Nič. Nikde nikoho. Nasucho som preglgol, možno iba išla za mnou na pláž a akosi sme sa minuli, nahováral som si.  Neviem prečo, premkol ma taký pocit že odišla. Neveril som tomu, ale aj tak som otvoril jej skriňu. Bola prázdna.  Do  očí sa mi predrali slzy a ľahol som si na posteľ. Nie, určite odišla iba naspäť do Londýna, utešoval som sa. Odhodil som moje pyžamo ktoré ma tlačilo na bruchu keď som zbadal ako z neho niečo vypadlo.  Pomalými krokami som prešiel k tomu niečomu, prekvapene som to zdvihol..nejaký hárok papiera...Otvoril som ho...List, nechala mi list! Samozrejme že neodišla bez rozlúčenia. Zachvátila ma radosť, tak predsa len je na to nejaké vysvetlenie, predsa len ma neopustila...Pomaly som sa začítal do listu...

Ahoj Harry,

                Si to najlepšie čo ma v živote stretlo, a strašne by som si želala aby som ti to mohla povedať do očí, viem že si to zaslúžiš. Nezaslúžiš si presne toto, čo robím. Utekám, ako vždy...Objaví sa problém a zutekám....Viem, viem že ma ľúbiš, a viem že vieš že aj ja ťa neskutočne milujem, a vždy budem...Ale nie som silná, som slabá. Nedokážem sa postaviť problém z očí do očí, nedokážem ti toto povedať do očí, ale zaslúžiš si vedieť, a poznať pravdu...
                Teraz si si pomyslel, že nič o mne nevieš, ale vieš toho o mne dosť, a všetko bola pravda...Len, by som to chcela zobrať na pravú mieru. Do Londýna som odišla, hneď potom čo som dala na starosť Matta mame...Lenže, potrebujú ma, obaja ma potrebujú...
                Vlastne, je jedna vec, čo nevie nikto...ani Niall to nevie, našťastie...Neviem ako by sa správal ak by to vedel....Určite vieš, že som sa raz nechtiac s Niallom vyspala na tej party...A no, ja, otehotnela som....Nechcela som to nikomu povedať, veď kto by to pochopil?  Ale, nemohla som ísť ani na potrat, to malé som mala rada...až raz, raz som potratila. Psychicky som sa zrútila, každého som od seba odháňala, nechcela som mať s nikým nič už spoločné, nechcela som sa nikdy do nikoho už viac zaľúbiť, nechcela som, lebo som vedela že raz by sa to stalo a ja by som možno otehotnela a možno znova potratila, nechcela som to znova zažívať...a potom ste prišli vy, ty Harry a ja...ja som sa zaľúbila...
                Nehovor to nikomu, nikdy, prosím, bude to také naše tajomstvo, ok?  Harry, nechcem ti povedať čo sa stalo, nemám na to, ale musíš vedieť že to nebolo ľahké rozhodnutie. Znenáviď ma, nikdy nechci mať už nič so mnou spoločné, prosím Harry! Pomôže ti to, ľahšie to prekonáš, a môžeš byť znova šťastný. Ja budem o tebe vedieť všetko, všetko čo si prečítam v novinách, ale ty sa o mne nikdy nič viac nedozvieš a nedopočuješ.
                Odkáž chalanom, že ich mám rada, že tieto prázdniny boli pre mňa proste tie the best. Niallovi povedz, že mi bude chýbať, ale nech ma neskúsi nájsť. Zaynovi, že vždy je dokonalý narcis, Louimu, nech si neprestane užívať život, lebo s úsmevom a vtipom ide všetko ľahšie. A Liamovi, odkáž, že hoci to má s vami štyrmi ťažké, on to zvládne.
                Povedz Em, že nikdy som nemala takú dobrú kamarátku ako bola ona. Nikdy mi tak nikto nepomohol ako mne pomohla ona. Nikdy ma tak nikto nechápal, tak ako mi ona  rozumela. Nikto ma nikdy nepodporoval, neveril vo mňa ako ona, aj keď ma nepoznala dlho... (teda...nikto okrem teba)


                                               Milujem ťa, Harry, nezabudni na to, nikdy,

                                                                                                                                             Caroline 

16 komentárov:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)))) úúžasnáááá ! :D pokračuj ďalej ! . teda , aby to dobre skončilo :D supeer to je ! ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaaaaaaaaaaa to je úžasné proím daj dnes aj tu druhú :D Prosíííííííííííííííííííííííííííííím :) Milujem tvoje story :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooooo můj bože.... To je tak krásně napsaný...nemám na to prostě slov... Díky,že mi tvou povídku posíláš a dycky mě donutíš si jí přřečíst.! :D :) To je krásna,pokračuj.!!! A doufám,že t ozkončí štastně a dobře.!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ja viem :DD a uvidíš ako to skončím :DD ja už viem ako to skončím ale nikomu nechcem povedať :DDd

      Odstrániť
  4. To je supér, krásne napísané a jedným slovom úžasné :) A určite píš ďalééj :D A dúfam že to skončí dobre a šťastne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow :O ja .. Stracam slova.. Ten list.. :'( boze... A mam k tomunpresne pustene LT.. A placem ako taka krava.. Proste.. Wow. Dokonalo si to napisala ;)
    Chudaacik Hazz.. :/ ale to sa vysvetli.. ;)
    Ci chcem happy alebo sad and? I dont know girl... Mam rada happy endy.. Ale.. Ale daj tam happy end ;) nech sne stasneee :) :3a este dnes tu chcem vidiet dalsiu. Oks?? ;)
    Velmi krasne dakujem za zdielanie blogu :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš za čo :))
      a ďakujem, ten list to dojalo aj mňa, a to som ho sama písala :DD

      Odstrániť
  6. Megi, akože vážne???? prešo odišla??? prečo mu to nevysvetlila aspoň v liste :// ale aj napriek tomu, je to vážne nádherné, úžasné, síce som si nemohla pustiť Little Things, ale určite by to bolo rovnako nádherné ako bez piesne! vážne nádherné!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne :D a preto, uvidíš :DD všetko ma nejaký dôvod :D (aspoň väčšina no :D ) a ďakujem :))

      Odstrániť
  7. To je priam bombové .... úplne prenádherné..... ja tu revem ako malé dieťa a počúvam LT .. prosím ďalšiu časť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosím dalsiu cast:-) :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť