29. marca 2013

Láska na prvý pohľad



Pokúsila som sa napísať jednodielovku so Zaynom. Dúfam že sa bude páčiť... Liss :* (A tý ktorý čítate Stratil si ma Znova, tak tam musia byť min 7 komentárov :3)

„Zlatíčko ideme s ockom na víkend do New Yorku za tetou.. chceš ísť s nami?“ opýtala sa ma mamka. Zamumlala som niečo v zmysle že nie a viacej sa zababušila do perín. Ospalými očami som pozrela na hodinky. Šesť hodín ráno?! Zbláznila sa?!
„Dobre no, tak mi ideme maj sa tu dobre a pokús sa neobrátiť dom hore nohami...“ povedala a zaklapla za sebou dvere. Počula som už len buchnutie vchodových dverí a následne auto, ako odchádza z príjazdovej cesty od domu. Ponorila som sa do hlbín spánku....
Zobudila som sa na zvonček. Zamumlala som niečo ako choďte dakde a pritiahla si perinu viacej k sebe. Zazvonil zase. Z hlasitým povzdychom a mrmlaním som vstala z postele a zišla sklenené schody. Vravíte si že si človek zvykne ale ono nie a nie. V „pyžamu“ som došla ku dverám a prudko ich otvorila. Zarazila som sa keď tam stála moja naj kamoška.
„Čo potrebuješ?“ opýtala som sa jej ospalo.
„Čo potrebujem?! Vážne? Si teraz vstala? Si robíš prdél? Sú dve hodiny! “ sypala na mňa a nahodila ten jej face a la čo si debil? Len som mykla plecom.  Bez pozvania vošla do domu. Prekrútila som očami a zatvorila dvere. Pomali som prešla do kuchyne a robila si raňajky.
„Tak? Kedy ideme?“ opýtala sa ma. Pozrela som na ňu. „Kde chceš ísť?“ opýtala som sa. Zakrútila očami. „No predsa na pláž...“ usmiala sa na mňa. No jasné.. Ona tam ide kôli tomu plavčíkovi. Volá sa Tom či ako. Taký  vysoký hnedovlasý s prenikavými hnedými očami a sexy telom. „Najem sa dobre...“ povedala som a položila si tanier s toastom na mramorový stôl v strede kuchyne.
„To v žiadnom prípade! Musíme si nájsť dobré miesto na pláži“ hovorila a tlačila ma smerom ku šatníku. Strávili sme asi hodinu vyberaním plaviek, než sme sa uráčili ísť na pláž. Došli sme na pláž a vybrali si pekné miesto blízko plavčíka. Ako inač že? Bol tam ten „jej“. Zobliekli sme si tričká a rozvalili sa na deku. Teda aspoň ja. Nemám rada vodu. Je taká... divná. Ja viem som čudný človiečik. Vravia mi to. Na nos som si nasadila okuliare a opaľovala sa. Sim bola zatiaľ vo vode. (Sim= skratka pre Simona hej?) Už bolo asi poobede, keď som usúdila že opaľovanie mi stačí. Ja som tam stále čakala na deke, lebo Sim nikde. Zrazu sa niečo mihlo vo vode. Pozrela som sa hore. Nikto tam nebol. Počula som hlasný smiech. No jasné... ako inač. Sex vo vode je super Sim.. Nahodila som poker face a pozrela sa vedľa seba. Skoro som skolabovala. Vedľa mňa sedel čiernovlasý chalan, tmavšej pleti,  s vypracovaným bruškom a  mnoha tetovaniami .No musím uznať na ňom to vyzeralo strašne sexy.  Stále som bola nahnutá do druhej strany a pozerala na neho cez okuliare či sa náhodou nezbláznil. Alebo som sa zbláznila ja? Je to duch? Z mojich myšlienok ma vytrhol jeho hlas.
„Ahoj.. som Zayn Malik“ usmial sa na mňa. Usmiala som sa a podala mu ruku.  „Y/N“ pípla som. Usmial sa.
„Pekné meno“ povedal a ja som v tej chvíli nechcela vidieť aká som červená. Zasmial sa.
„Ty tu bývaš?“ opýtal sa. Prikývla som. „Nedávno sme sa prisťahovali, bývala som v Londýne, no mamka dostala pracovnú ponuku, ktorá sa nedala odmietnuť“ usmiala som sa.
„Ty nie si odtiaľ že? Nevidela som ťa tu“ dodala som. Pokrútil hlavou.
„Nie, som z Londýna“ usmial sa ako slniečko na hnoji. „Som tu na víkend, prišiel som sa pozrieť na Toma, no vidím že on má inú prácu“ povedal a zasmial sa. Tiež som sa musela zasmiať. Ešte takto sme sa tam rozprávali no už mi bola zima, tak som sa pobrala domov. Sim som nechala s Tomom a išla so Zaynom domov. Ponúkol sa že ma odprevadí. Pred dverami som sa usmiala a zobrala mu tašku, ktorú mi ako džentlmen niesol celý čas.  
„Ďakujem“ pípla som a usmial sa. Odomkla dvere a tašku položila dnu. Vyšla som ku Zaynovi a opýtala sa ho.
„Chceš ísť dnu?“ Nesmelo prikývol. Sadli sme si na gauč a zarozprávali sa. Zayn hovoril že teraz na víkend býva v hoteli. Ponúkla som mu nech tu prespí a zajtra môže ísť do hotelu, pretože naši nie sú doma celý víkend. Najprv vravel že by ma otravoval no nakoniec súhlasil. Rozprávali sme sa dlho do noci. Dozvedela som sa o ňom veľa vecí a taktiež aj on o mne. Zapli sme si televízor a mne začala padať hlava na Zaynové rameno. Usmial sa a natisol si ma na svoju hruď. Och tak božsky vonial. Prikryl ma dekou a ešte mi zašepkal do ucha. „Vieš doteraz som neveril na lásku na prvý pohľad, no po tomto dni už áno“ povedal a pobozkal ma............................      

3 komentáre: