21. februára 2013

TBH - Part 23


A čo keby sme povedali pravdu? Že spolu chodíme my dvaja?“ navrhol Harry.
„Harry....ja,“ povzdychla som si a pozrela na Nialla.
„Chápem, som tu na vyše, potom ma zavolajte,“ zamával a odišiel.
„Nechcem aby si sa nahneval alebo čo,“ začala som.
„Ale?“ 

„Ale proste...ja to tak necítim, nie som pripravená na všetkých tých novinárov, fanúšikov ktorí ma budú nenávidieť len pre to že chodím s tebou. Ja viem, že ty by si to najradšej povedal, ale...Pochop ma...“ povzdychla som si.
„Hej, Car, ja ťa chápem, ani nevieš ako. Tak teda povieme tú verziu s Niallom?“ spýtal sa.
Prikývla som na znak súhlasu a Harry utekal zavolať Nialla. Ja som zatiaľ vykukla oknom či tam ešte stále sú. Bohužiaľ, boli. Niall si overil čo má povedať a vyšiel von, že ide nakúpiť, aby to nebolo také okaté a ja som sa zatiaľ pobrala k zadnému vchodu spolu s Harrym.
„Musím ísť, nechcem prísť neskoro,“ zasmiala som sa a pobozkala som ho.
„Ale....ešte jednu pusu! Inak ťa nepustím,“ začal vyjednávať Harry. Rýchlo som ho pobozkala na nos a otvorila dvere.
„Ale...“ nechápavo sa ozval Harry.
„Maj sa,“ zasmiala som sa a zavrela za sebou dvere. Do redakcie som to stihla len len, ale to čo ma tam čakala, ma teda dosť prekvapilo.
Harry
Bol som trochu sklamaný, že Caroline nechce aby sa niekto z vonka dozvedel o našom vzťahu, no chápal som ju. Predstavil som si, že som ja na jej mieste a tiež sa mi to nezdalo dvakrát najlepšie.  Niall trochu nervózny vyšiel pred dvere, na pospas novinárov a ja som sa išiel rozlúčiť s Caroline. Bude mi neskutočne chýbať a to ide iba do práce.
S úsmevom som sa nakoniec vrátil do obývačky a vyvalil sa na náš veľký gauč.  Zapol som správy pri ktorých som si na chvíľu zdriemol. Zhruba o hodinu som sa prebral na nejaký hluk z kuchyne (ja toho Nialla raz zabijem!)  a zažmurkal som na telku. Práve tam išiel rozhovor s Niallom o Caroline.
Okamžite ma to prebralo a zbystril som svoju pozornosť.
„Niall! Poď sem!“ skríkol som ešte na neho a pridal hlasitosť.
Niall
Vyšiel som pred dvere a zavrel som ich za sebou. Hneď ma oslepili foťáky a otázky sa sypali z každej strany.
„Kto bola tá baba?“
„Máte s ňou niečo spoločné?“
„Odkiaľ sa poznáte?“
„Je pravda že nemá ani na svoj vlastný byt?“
„Mali ste s ňou niečo?“
„Hej! Ticho prosím,“ skríkol som.  Liezli mi tie otázky krkom.
„Takže...chcete všetko vedieť o Caroline? Je to moja najlepšia kamarátka. Poznáme sa od škôlky, takže ma pozná lepšie než kto koľvek iný. Ale nikdy, nikdy medzi nami nebolo nič viac ako kamarátstvo. Ani ja a ani ona sme to tak nikdy necítili.  Na svoj vlastný byt má, ale na čo si platiť drahý prenájom keď môže bývať tu? Takže to by bolo asi všetko,“ spokojne som sa usmial.
„A vážne by sme ocenili, keby ju nekontaktujete ani nič...“ povedal som a zavrel za sebou dvere. Fajn. To by sme mali.
Išiel som spokojne do kuchyne, že si spravím niečo na jesť, ale samozrejme, mi padla panvica na hlavu. Nesmejte sa, vám sa to ešte nestalo? Išiel som že si zoberiem nejaké kekse ale bola tam panvica a asi upratoval Louis preto to tak dopadlo. Šúchal som si hlavu a jedol kekse keď na mňa zakričal Harry aby som išiel za ním do obývačky. Kto vie čo chce.
„Dnes, nám sám Niall Horan, poskytol rozhovor o jeho kamarátke Caroline ktorá podľa jeho slov býva u nich. Na konci, vám pustíme spomínaný rozhovor s Niallom ale teraz sme zistili niečo o Caroline.
Caroline je 19ročné dievča ktoré chodilo s mladým novým modelom Benom. Pýtali sme sa ho na mladučkú Caroline, no a vyjadril sa takto:
Caroline je obyčajná štetka! Podvádzala ma. Vedel som to. Myslela si že som to nevedel, ešte mi urobila scénu doma v Londýne, a rozišla sa so mnou. Nemala ani štipku hrdosti na to aby mi to povedala do očí!
Počuli ste vyjadrenie Bena, Carolininho ex-priateľa. Takže, žeby ho podvádzala so slávnym spevákom Niallom Horanom? Kde je pravda? Klame Niall Horan, že spolu nikdy nič nemali alebo klame Ben? Každopádne, ako náhle niečo zistíme, dáme vám vedieť. A teraz, spomínaní rozhovor s Niallom...“
Hlásala tá novinárka v telke. Nemohol som tomu uveriť. To vážne ten hajzel Ben povedal? Mám chuť ho zabiť...Toto sa každopádne nesmie Caroline dozvedieť...Hrozne by ju to zranilo... 

Kratšia ale fest nestíham! môžete ma aj zabiť no neroztrhám sa :) KOMENTUJTE! 
*Meg 

7 komentárov: