28. februára 2013

TBH - 24. Kapitola


Caroline
Ako vždy, vošla som do kancelárie, aby som sa dozvedela akú mám prácu na najbližšie dni. Prekvapilo ma, keď mi nadriadená povedala že mám napísať článok o 1D a zohnať nejaké fotografa aby im nafotil aj shoot pre náš časopis.
„A o čom má byť ten článok?“ spýtala som sa.

„No o chalanoch, pripravovanom albume, o ich priateľkách a tak,“ významne na mňa pozrela. Ledva som stihla potlačiť prekrútenie očami. Samozrejme, momentálne som bola číslo 1 čo sa týkalo chalanov...
„No šup šup do práce, zajtra to už chceme vydať!“ rozkázala mi. Teraz som to už nestihla potlačiť a prevrátila som očami. Našťastie si nič nevšimla. „S obrovským nadšením“ som sa zobrala a išla sa pustiť do svojej práce...
O pár hodín
Vytočila som číslo a nedočkavo som prestupovala na mieste.
„Áno?“ ozvalo sa.
„Hej Harry, už som skončila...Kúpim čínu, chcete aj vy?“ spýtala som sa ho.
„Chalani? Chcete čínu?“ zhúkol Harry až som si mobil odtiahla od ucha.
„Ja chcem nando’s!“ zhúkol Niall.
„Odkáž Niallovi že Nando’s je na opačnej strane mesta, nepôjdem tam...Takže čína alebo nič,“ pousmiala som sa.
„Fajn tak 7x čínu,“ zasmial sa Harry.
„Sedem? Ja, Niall, ty, Zayn, Louis, Liam a ešte niekto?“ nechápavo som sa ozvala.
„Niall zje dve porcie,“ vysvetlil mi.
„Fajn, cca o pol hodinu som tam,“ povedala som a zložila som.
Kúpila som čínu a všetko to niesla metrom. Veď treba šetriť, tak načo ísť taxíkom? Presne o pól hodinu som už zvonila – s toľkými čínami som dvere proste neotvorila. (Hej, som antitalent :D )
Otvoril mi Niall a hneď mi vytrhol čínu z rúk, ani nepozdravil, ani mú ani bú, no hrozné niečo.  „Ahoooj!!“ zvolala som za ním. Žiadna odozva.
„Čau,“ usmial sa Harry, „chýbala si mi,“ zasmial sa a pobozkal ma.
„Veď sme boli od seba iba pár hodín...čo budeš robiť keď budeš na opačnej strane zemeguli?“ doberala som si ho ale potom na mňa moje vlastné slová dopadli. Ako to znesiem? Byť bez neho viac ako pár hodín? Bez jeho bozkov, objatí, dotykov? Rýchlo som pokrútila hlavou aby som zahnala tie myšlienky a usmiala sa na Harryho. Ten ma zvedavo prezeral.
„Fajn, poďme jesť,“ navrhla som a spoločne sme vošli do kuchyne.
„A ja že sa už nedočkáme,“ zamrmlal poznámku Louis.
„Louis, keďže vieš ako veľmi ťa mám rada, tvoja čína bude až posledná,“ vyplazila som mu jazyk a začala som každému podávať čínu – najskôr Harrymu, potom Zaynovi, Liamovi, sama sebe  a nakoniec Louisovi.
„Ďakujem,“ zamrmlal urazene.
„Nemáš za čo, a dobrú chuť,“ povedala som a pustila sa do svojej číny. Mlčky sme jedly a akurát som bola z toho nervózna. Za tých pár dní čo tu som, v kuchyni nikdy nebolo ticho. Tušila som že sa niečo deje.
„Hej, vyklopte to,“ už som to nevydržala. Tak strašne som chcela vedieť čo je vo veci. Prečo sú všetci ako vymenení.
„Ja...no, mal by ti to povedať Harry,“ povedal Louis.
„Harry?“ pozrela som na neho. Bol ticho.
„Odchádzate na turné?“ spýtala som sa prvé čo ma napadlo.
„Nie,“ pokrútil hlavou.
„Tak?“
„Vieš, ako si odišla tak Niall dal ten rozhovor a dnes okolo druhej už išiel v telke, a no...Neviem ako prišli na všetko o tebe...“ rozhovoril sa Harry.
„Všetko? Čo všetko?“ prebehli mi pred očami všetky veci ktoré neboli dvakrát najlepšie.
„Tak aby som bol presnejší, našli Bena,“ pozrel na mňa.
Nasucho som prehltla. „Pokračuj,“ vykoktala som.
„No proste...povedal o tebe že si ho podvádzala, že si iba obyčajná štetka...Vykreslil ťa ako kravu a no, aj keď Niall povedal všetko o tebe dobré, s Benom to nepomohlo a no...určite nechoď na fb alebo na twitter,“ prehlásil a sklopil pohľad.
„Prečo? Čo tam je?“ spýtala som sa.
„No...Okrem rôznych kamarátskych fotiek teba a Nialla, tak všetci na teba nadávajú že si štetka, že si tu s nami iba pre peniaze, a proste, nič milého...“ stále pozeral do svojho prázdneho taniera.
Ostala som mlčky sedieť. Všetci ma nenávidia a to nevedia že chodím s Harrym, panebože, čo som komu spravila? Veď...nepoznajú celú pravdu, tú vie iba Niall predsa len sú tajomstvá s ktorými som sa nikomu nezverila,  ani Niallovi a potom tajomstvá ktoré som povedala aj Niallovi. Každopádne by som mu mala povedať ďakujem že niektoré veci neprezradil. Neišlo tak o mňa, ale vždy som chránila svoju rodinu  a to aj budem...
„Mám nápad!“ zvrieskol Louis a všetci sme na neho prekvapene pozreli...Totiž, povedal to až moc nadšene na túto chvíľu...
„Aký?“ smutne som sa spýtala. Nechápal ma, on ma nechápal...Inak by nebol taký veselý.
„Čo keby sme sa odfotili a dali to na tt? Napísali niečo milé o tebe a tak...“ žmurkol na teba.
„Fajn, fotím,“ prehlásila som, „kde je foťák?“ vstala som od stola.
Louis si iba čapol po čele, „Nie, fotí samospúšť, ty musíš byť na fotke,“ povedal tónom – skús mi odporovať a je mi jedno aké dobré sú tvoje raňajky.
„Fajn, horšie to už nebude,“ zhodnotila som situáciu. 
Liam odbehol zobrať foťák  a my sme zatiaľ poposúvali stoličky a všetko aby sa to vmestilo do jedného záberu. 
Liam stlačil samospúšť a rýchlo utekal k nám. Usmiala som sa aby to vyzeralo čisto prirodzene. Liam ešte urobil pár fotiek a potom na mňa spýtavo pozrel. Nepochopila som čo tým myslel tak som ho odtiahla na bok a pozrela na neho.
„Čo si tým pohľadom myslel?“ spýtala som sa.
„No vieš..všetci si myslia že máš niečo s Niallom a no čo keby si...“ začal mi rozprávať čo ho napadlo. Najskôr som bola rázne proti, že nie, ani za Boha, ale nakoniec som to zvážila, bude to v pohode, utrasie sa to a súhlasila som. Vrátili sme sa do kuchyne kde sme všetkým ostatným povedali aby sme sa presunuli do obývačky kde sme si posadali vedľa seba. Harry si chcel sadnúť na opačnú stranu ako ja, ale ja som si ho potiahla vedľa seba. Spýtavo na mňa pozrel, ale ja som iba prikývla. Liam znovu stlačil samospúšť a sadol si k nám, v duchu som si povedala Teraz alebo nikdy  a pobozkala Harryho práve v momente keď nás oslepil blesk. Odtiahla som sa od šokovaného Harryho.
„Si si tým istá?“ spýtal sa ma.
„Tak, jak som si nebola ešte s ničím,“ zasmiala som sa. Chalani si rozdelili kto pridá akú fotku.
Louis pridal tú v kuchyni kde jedol mrkvu a dal popis: Niet nad dobrý večer s priateľmi a mrkvou...:)
Liam pridal tú normálnu v kuchyni s podobným popisom ako Louis: Najlepší večer je ten, ktorý strávite s priateľmi...:)
Zayn nepridal nič a Niall pridal tú kde bolo vidieť aj čínu spolu s popisom: Priatelia a čína, najlepšia kombinácia
A posledný, asi pól hodinu na to prišla na rad fotka mňa a Harryho kde sa bozkávame. Harry tam iba napísal: @CarolineO’Sullivan I love you
„Poďme si prečítať nejaké reakcie na fotky,“ navrhol Liam a všetci sme sa usadili okolo neho a jeho počítača. 



Dlhšia, a snáď sa páčila :)) Komenty, aspoň 4 inak nepridám pokračovanie ;) *Meg 

6 komentárov:

  1. Perfektné :) už sa teším na ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaa! Skvele Meg! :* Davaj dalšiu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelá teším sa na ďalšiu.... PS mohli by ste sa pozrieť na môj blog :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Meeeeeedg!! To je perfiš!! Dokonale ;)

    OdpovedaťOdstrániť