31. januára 2013

TBH - Part 18


Harry
S chalanmi sme odleteli do Nemecka, na autogramiádu. Neskutočne som si celý ten čas v Nemecku užil, ale niečo (alebo skôr niekto) mi chýbal. Nevedel som si to vysvetliť. Veď chalani boli so mnou, na to že som ďaleko od rodiny som si tiež zvykol...žeby to bolo niečo s Caroline? Veď, sme kamaráti, mám ju rád ako kamarátku alebo žeby aj viac ako kamarátku?

Na autogramiáde bolo veľa fanúšikov, a ako som sa dozvedel nie len z Nemecka, ale aj napríklad z Česka alebo Slovenska. Dali nám aj nejakú knihu, z ktorej bol hlavne Zayn nadšený. Bolo nám super, to množstvo fanúšikov ktorí došli do Nemecka, bolo proste úžasné. Ale ako som povedal, neskutočne som sa tešil domov.  Ale ako som povedal, neskutočne som sa tešil domou. Tešil som sa na Caroline. A rozhodol som sa. Musím sa s ňou porozprávať. Ale najskôr to musím prehodnotiť s Niallom. Preto som si sadol k nemu v lietadle, a chalani akurát museli sedieť ďaleko od nás, čiže nás (našťastie) nepočuli.
„Niall...ja,“ nadýchol som sa, „musíme sa porozprávať.“
„Hovoríš to,  ako keby si sa mi chystal oznámiť že si gay a páčim sa ti,“ odvetil.
Vyprskol som do smiechu: Bol to zase dobrý starý Niall. Taký už dlho nebol. A zrazu sa ma zhostili pochybnosti. Chcem, aby mu po tom čo mu poviem zase chodil sklesnutý a bez nálady? Nechcem.
Všimol si že som až moc divne ticho.
„No tak hovor, Harry,“ povzbudivo sa na mňa usmial, „určite to nie je nič strašné.“ Ale je. Keby si len vedel...a mal by si vedieť...týka sa to aj teba a bolo by to voči tebe dosť nefér, viedol som vnútorný rozhovor sám so sebou.
„No tak...Ale ak budeš naštvaný, alebo sa so mnou nebudeš baviť pochopím to...Tiež by som to urobil na tvojom mieste,“ povzdychol som si.
„Ou...toto bude vážne,“ skonštatoval veľmi inteligentne Niall.
„No...to teda nie je...Ja, neviem, asi by som to hovoril najskôr Louisovi, ale týka sa to viac teba,“ povzdychol som si.
„No, tak už hovor!“ povzbudil ma  Niall.
„Fajn no proste...Ako sme boli v Nemecku,  ja...asi som si niečo uvedomil,“ povzdychol som si, „ povedal by som že mi máš sľúbiť že na mňa nevyletíš, alebo sa nenahneváš, ale ak sa nahneváš, pochopím to. Sám by som sa. No ale k veci. Ja...Niečo som si tu teda uvedomil, že...Že som sa asi zamiloval do Caroline,“ zašepkal som poslednú vetu.
„Čože?“  Nechápavo sa spýtal Niall. Skôr si myslím že pochopil, ale nechce tomu veriť.
„Ja...Zamiloval som sa do Caroline,“ až keď som to nahlas vyslovil, tak som si to uvedomil. Uvedomil som si, že je to pravda. Že to chcem risknúť, chcem risknúť že ma odmietne ako Nialla ale nevzdám sa a budem bojovať.
Niall bol ticho. Akoby si to všetko v hlave prehrával dookola a dookola.
„Ja...povedz jej to,“ nakoniec sa ozval.
„ČO?“ vypleštil som oči. Popravde, čakal som že mi vynadá aký som bezcitný alebo čo, ale on nič? WOW.
„Povedal som, povez jej to. Caroline je skvelá baba. Zaslúži si aby bola šťastná. A neverím že ten idiot Ben jej dá pokoj, preto bude pri sebe potrebovať niekoho kto ju ochráni...“ povzdychol si.
„Ben? Ten chalan za ktorým sem pôvodne prišla?“ uisťoval som sa.
„Hej,“ súhlasil.
„Ale..Pokiaľ viem, tak ju nijako nekontaktoval...či?“ zneistel som.
„Nie...ale ty ho nepoznáš. Toto je skôr ako ticho pred búrkou,“ znova si povzdychol.
„Aha..“ tváril som sa že chápem, ale ničomu som nechápal. Momentálne ma ale trápilo niečo absolútne iné. Ako poviem Caroline že ju mám rád viac ako kamarátku? A musím to vymyslieť tak, že ma neodmietne...Hm....Čo keby som... Hej, to by šlo, bavil som sa  v duchu sám so sebou.
„Hej, Niall pomôžeš mi?“ spýtal som sa.
„A s čím?“
„Tak...“ vysvetlil som mu svoj plán.
Niall
„Ja...Zamiloval som sa do Caroline,“ zopakoval to. Až vtedy mi to došlo. Prehnali sa mnou všetky tie zmiešané emócie.  Láska, hnev, radosť....počkať čo? Zasekol som sa. Radosť? Hm... Porozmýšľal som.  Vlastne...zamyslel som sa. Caroline, mám ju rád ale akosi som prijal fakt že nikdy nebude moja. Viem, niekto by povedal že som sa vzdal bez boja, ale rešpektoval som ju, rešpektoval som jej rozhodnutia.  A proste, ten prvý hnev, to bolo hlavne o tom že je proste moja najlepšia kamarátka a Harry je sukničkár a bojím sa, že jej zlomí srdce. Ale keď sa on raz zamiluje, tak by pre tú babu urobil všetko. A to niektoré teda využili riadne proti nemu...No späť k realite, spamätal som sa a odpovedal som prekvapivo, aj pre mňa samého.
Nejako sme sa zakecali a dostali sa cez Bena až k Harryho plánu povedať to Caroline...Musím uznať, že to vymyslel veľmi romanticky...
Harry
Po pristaní na letisku Heathrow, nás čakali  nejakí fanúšikovia. Tak sme sa s nimi rýchlo pofotili, porozdávali nejaké tie podpisi.
„Som hladný!“ zahlásil Niall po tom ako sme vyšli z letiska.
„Niaaaaal,“ zatiahol som. Tešil som sa domov (a na Caroline).
„Poďme do Nando’s!“ rozkázal Niall a povedal nášmu čakajúcemu šoférovi že nás má odviesť pred Nando’s.
„Ale dáš si to zabaliť,“ porazenecky som prikývol.
„Fajn...chápem že sa tešíš na...“ začal.
„Na posteľ! Áno, som veľmi unavený!“ povedal som a prevŕtal  ho pohľadom. Niall vypukol do smiechu. Chalani si asi  museli myslieť (Ak si to už nemysleli)  že sme sa načisto zbláznili. No čo. Stáva sa.
Objednal som si svoje tradičné menu a aj chalani si niečo vybrali a my sme odišli domov.  Otvoril som dvere a chalani hneď boli za mnou.
„Sme doma!“ zakričal som.  
„Vitajte,“ ozvala sa Caroline keď vošla do predsiene venovala nám úsmev.
„Ja...predtým než sa nahneváte...Ja, chcela som vám to povedať ale...“ povzdychla si. Vtedy ma napadlo najhoršie. Ben... 

Harrold :P :D Trošku kratšia ale snáď sa páči ;) 
Komentáre potešia! 
*Meg 

4 komentáre:

  1. váv je to vážne nádherné !! :D a čo?? :D som prekvapená, že Harry sa zamiloval do Caroline :D a ešte viac rada. že Niall to prial v pohode, že nevyletel na Harryho :D nádhera :D a koniec?? :D Harry mýliš sa :D není to Ben :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To si nemala ze je to Em!!! :D teda ja!!! No chapes?? Akoze do toho komentu :D :D
    Uzasna cast ;) dokonala.. Strasne som si ju uzila aj ked je len kratsia ;) tesim sa mocni velmi na dalsiu, takze ak nechces, aby som trpela nasledkami nedockavosti a tak.. Mno chapea.. Dochadzaju mi slova -_-

    Proste rychlo dalsiu ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď to bolo jasnééé z minulej časti :DDD no až taká kratšia nie je :D cca o 70slov čo som si dala záväzok (a docela sa darí plniť! čo sa často pri mne nestáva) že časť bude mať aspoň 1000 slov :)
      chápem...a ďaľšia, asi zajtra alebo potom až v nedelu lebo v sobotu nie som doma :D

      Odstrániť