16. januára 2013

TBH - Part 13


„Niall,“ skríkla som, „NIE! Nechcem si teraz začínať žiadny vzťah, s tebou, s Harrym, s kýmkoľvek, proste...Od teba by som toto nečakala. Bol si môj najlepší kamarát. Verila som ti. Ale toto...Dobre vieš ako nenávidím keď po mne niekto kričí, niekto komu verím, mohla som sa spoľahnúť že ma nesklame, ale ľudia sa menia. Zmenil si sa,“ povedala som mu a vybehla von. Počkám na Harryho maximálne 5 min. a ak nepríde, idem sama.

Po presných 5 minút vyšiel z domu.
„Ideme?“  spýtala som sa.
„Hej,“ prikývol.
Zaviedol ma do nejakého londýnskeho klubu. Bolo tam dosť ľudí v rade pred klubom. Asi sa tam tak skoro nedostaneme. S povzdychom som sa postavila na koniec rady a pozerala na Harryho.
„Prečo tu stojíš?“ spýtal sa ma nechápavo.
„Lebo je tu rada?“ odpovedala som ako najväčší idiot, „ a v rade sa väčšinou stojí,“ vysvetlila som mu.
„To áno, ale iba keď nie je s tebou sám Harry Styles. Poď,“ chytil ma za ruku a ťahal ku vchodu. Niečo povedal ochranke a ten nás s úsmevom pustil dnu.
Sadli sme si do boxu a objednali sme si kofolu. Ale pri nej to neostalo. O hodinu som už zvierala štvrtý prázdny pohár vodky a smiala sa na všetkom. Druhý krát som sa opila. A to som si hovorila že to nespravím. Pche. Objednala som si ďalší pohár vodky zatiaľ čo Harry toho veľa neopil ja som pila ďalej. Po chvíle ma sedenie prestalo baviť.
„Harrrryyyy,“ zatiahla som.
„Áno?“ prekvapene sa spýtal.
„Poď tancovať!“  rozkázala som mu, chytila ho za ruku a ťahala na parket. Celý čas sa mi smial, aké tanečné kreácie som stvárala ale mne to bolo tak jedno.  Tancovali sme asi na 4 pesničky, keď DJ pustil slaďák.
Harry si ma pritiahol k sebe, hlavu som si položila na jeho hruď a začali sme tancovať.  
„Harry,“ povzdychla som si, „keď sa ešte viac opijem, nedovoľ mi nič spraviť, vidíš ako to dopadlo s Niallom. A bola to chyba. Nemala som sa nikdy opiť. Ale..sľúb mi, že sa to nezopakuje. Že ak ťa budem chcieť pobozkať alebo niečo viac, proste to nedovolíš,“ pozrela som na neho psími očami.
„Sľubujem,“ usmial sa a ďalej sme tancovali.
Ako pesnička dohrala sadli sme si na miesto a ja som si dala ešte dve vodky a potom som asi zaspala na stole.
Zobudila som sa ako Harry so mnou mikal.
„H? čo? Kde to som? Koľko je hodín? Prečo si ma nezobudil skôr? Prečo si ma zobudil?“ sypala som zo seba.
„Ideme domov,“ oznámil mi a pomohol vstať. Vyviedol ma na ulici pred klub a nadýchla som sa čerstvého vzduchu. Naplo ma na vracanie ale nakoniec som to v sebe udržala a s Harrym, ktorý ma celú cestu podopieral sme sa dopracovali do postele. Unavená som odkvacla na posteľ, v šatách a lodičkách ale bolo mi všetko jedno. Znovu som sa ponorila do spánku.
Tráva. Lúka. Stála som na slnkom osvietenej lúke a dýchala som čerstvý vzduch. Nad sebou nemo, široké ako more, pod sebou jemná tráva. Unavene som si sadla do trávy a obzrela sa. Až vtedy som zistila že tu nie som sama. Behalo okolo mňa dievčatko, ktoré mohlo mať tak 5 rokov a chlapček, ktorý mal takých 7 rokov. Usmiala som sa. Neboli mi ničím povedomí, ale akosi  som vedela že mám k nim veľmi blízko.
„Mami! Pozri čo mi robí!“ kričalo dievčatko. Na lúke nebolo nikoho okrem mňa a nich. Čiže som ich mama?
„Láska, tak tu si!“ ozvalo sa spoza mňa. Pomaly som sa otočila, a pozrela sa do jeho...“
Prudko som sa strhla. Zase ten sen. Ten istý čo včera. Len o niečo dlhší. Ale stále neviem kto sú tie deti a kto ma oslovil, láska. Chcela som si čo najviac z toho zapamätať keď mi prišlo nehorázne zle a vyletela som z postele ako strela. Smer kúpeľňa. Objala som záchodovú misu a všetko čo som včera zjedla a vypila zo mňa vyšlo. Umyla som si tvár, vypláchla ústa vodou, a vrátila sa späť do postele.
Harry
Potom ako Caroline odišla som ostal stáť prekvapene.  Nevedel som čo sa medzi nimi stalo ale asi mi to došlo.
„Niall, týmto si to pekne pokašlal,“ povedal som mu a pobral sa za Caroline. Išli sme do blízkeho klubu, kde ma už poznali, a bez problémov ma pustili dnu. Caroline sa dosť opila, a keď sme tancovali slaďák, poprosila ma o jednu maličkosť. Bral som to ako samozrejmosť. Je to moja kamarátka, a nemienim náš kamarátsky vzťah pokaziť kvôli tomu, kvôli čomu aj Niall. On sa z toho spamätá, síce ona bola asi prvá čo mu zlomila srdce ale prejde ho to. Určite. Chvíľu to potrvá, ale čas zahojí všetky rany. 
Domov sme sa vrátili neskoro, teda bolo už skoré ráno. Caroline hneď zaspala ani sa nevyzliekla ani nevyzula.   Po chvíli som sa vykradol do kuchyne. Bol som hladný. Urobil som si rýchlo chleba s paštékov a zapol na mobile twitter. Odpísal som nejakým fanúšičkám, pár si ich followol, načo zaplavil môj twitter správy „Omg! Harry Styles is following me!“  Povzdychol som si, ale nechal som to tak.  Dojedol som si svoj chleba a rozmýšľal som čo pôjdem robiť. Spať sa mi nechcelo, telku pozerať tiež nie. Napadla ma síce jedna vec...ale, nevedel som či je to správne.
Potichu som všetko pozhasínal, a vydal sa na poschodie. Nešiel som ale do svojej izby, ale vošiel som hneď do prvej izby na poschodí – čiže do Niallovej.  Spal. S povzdychom som si sadol na posteľ a chvíľu na neho pozeral a potom ho zobudil. Najskôr sa tváril hodne prekvapene. Ale potreboval som si s ním niečo vydiskutovať. A buď teraz, alebo na to asi nikdy nenájdem odvahu.
„Harry, čo tu chceš?“ prekvapene sa spýtal Niall.
„Prišiel som sa porozprávať,“ povedal som mu.
Caroline
Ráno, alebo skôr na obed som sa zobudila a zliezla do obývačky kde boli všetci okrem Nialla. To sa mi ako bude vyhýbať? Nechápala som ho. Chcela som to medzi nami urovnať, aj keď ho to bude bolieť, a aj mňa, ale nie tak ako jeho. Potrebovala som vedieť že ma chápe. Že chápe proste realitu, že medzi nami nič nebude. A nebude sa kvôli tomu na mňa hnevať. S povzdychom som si sadla pred telku a sledovala čo tam dávajú. Liam to prepol na MTV kde práve bežali novinky zo sveta slávnych. Povzdychla som si. Vedela som že noviny si toho veľa navymýšľajú. Sama som niekedy niečo prifarbila, ale to bolo skoro nič. Toto boli celosvetovo známe hviezdy. Nevenovala som celkovo tomu pozornosť až pokým sa na obrazovke neobjavila fotka mňa a Harryho ako tancujeme slaďák. 


Ak ma presvedčíte, tak dnes pridám ešte ďalšiu kapitolu :) Inak, až zajtra/pozajtra :) 
A všetko najlepšie, Kika :) (sorry že som zabudla O:) :D )
*Meg 

4 komentáre:

  1. noo musím uznať :D že na teba nemám Megi :D aj keď som ešte neskúšala ťa presvedčiť že či mi povieš že čo dáš do ďalšej, ale ako sa mi zdá, tak asi ba to nemám :D ale späť k časti :D je to nádherné :D a vlastne..o kom je tento príbeh...?? alebo lepšie povedané, s kým?? :D s Harrym?? :D a ešte jedna vec :D je to nádherné :D a jasné že ešte dnes dáš kapitolu :D a ak sa ťa môžem spýtať?? :D vlastne s kým bude nakoniec Caroline?? :D túto poslednú otázku mi odpovedz do chatu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo dám ďalej ti nepoviem :P :D a ďakujem :D že si myslíš že je to nádherné :D A s kmý je, máš to v chate, alebo si pozri dole komentáre :P :D

      Odstrániť
  2. Mila Meg :D
    • v prvom rade ---> prepac ze pisem bez diakritiky, ale nevladzem
    • takisto prepac za mzn preklepy.. Bapr namiesto e bude r a podobne :D :D
    A teraz k casti:
    • wow! Are u kidding me?? Je to dokonale...
    • zase media??????? -_- vsetko nicia -_-
    • ja som tusila, ze mi splnis prinia a das to s Harrym. Ibaze by si sa riadila tou anketou (noh8) .. Vlastne sa nou riadis a ppri tom mi plnis priania :D to je jake supr....
    • dufam, ze ta tento komentaaaarik potesil a presvedcil o tom, ze este dnes sem supnes dalsiu ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potešil! Nehorázne :D a že si to ty... :D a konečne si po dlhšom čase niečo okomentovala, pridám, snáď okolo 9tej večer :)
      a no :D
      hej, hrozné niečo s médiami, nezábudaj ale že aj ona tam pracuje resp. pracovala :D
      Tá anketa bola na vianočnú jednodielku ktorú som aj tak nestihla :DD takže, odzačiatku som bola rozhodnuté pre Harryho, ako som ti slúbila :D

      Odstrániť