9. januára 2013

TBH - Part 11 - 2/2 - Pravda


„Áno, do obývačky, veď je to tvoja izba,“ usmiala som sa a zazipsovala kufor.
„Ale veď v pohode môžeš ostať tu, izba je veľká,“ navrhol mi.
„Harry, a kde budem spať?“  spýtala som sa.

„Veď tu na posteli, je tiež dosť veliká, sľubujem že ťa nebudem obchytkávať ani nič,“ zasmial sa.
„Idiot,“ smiala som sa a zvažovala jeho návrh.  Poznám ho krátko a no...
„Fajn, ale ak sa ma dotkneš, tak poletíš na zem,“ varovala som ho.
„Radšej to ani neskúsim, ešte teraz ma bolí zadok po tom tvojom zhodení na zem,“ smial sa.
„Nechcela som,“ usmiala som sa, „a do kedy tu môžem zostať? Ako nie v tejto izbe ale u vás.“
„Dokedy chceš.“
„Ale...“namietala som.
„Žiadne ale! Si Niallova najlepšia kamarátka a určite nás nepodrazíš, teda dúfam.“ Dodal.
Povzdychla som si.  Z jeho pohľadu som pochopila že je zbytočné namietať.  
„Fajn,“ hodila som sa na posteľ a pozerala do stropu.
„Môžem sa niečo opýtať?“
„Už si sa opýtal,“ posadila som sa, „ale pýtaj sa.“
„Vážne si mala rada toho Bena? A ako to vlastne všetko bolo medzi tebou a Niallom?“ spýtal sa. Toto som po pravde nečakala.
„No...s Benom to bolo zložité, Niall mi hovoril aby som s ním nechodila, že je to idiot, a že ma aj podviedol ale proste neverila som mu. Neverila som najlepšiemu kamarátovi, a teraz som vlastne zistila že hovoril pravdu.  Je to dosť blbé, ale ako tak pozerám dozadu, tak asi som bola iba prostá naivka, ktorá verila  v pravú lásku...Ale potom čo sa stalo z Benom, panebože, boli sme spolu cez dva roky, a takto ma podviedol...neviem či na pravú lásku ešte verím.
A čo sa týka Nialla... Spoznali sme sa hodne dávno, a ani neviem ako stali sa z nás najlepší priatelia. V tej dobe som nikomu nedôverovala, a proste, Niall si získal moju dôveru. Nemal to jednoduché, ale proste, naučil ma dôverovať mu,“ pozrela som na neho.
„A raz...sme sa obidvaja na jednom žúre dosť opili a jediné na čo si pamätám je, že na druhé ráno som sa zobudila vedľa neho, nahá. Vtedy mi došlo všetko. Myslela som si že sa tým naše kamarátstvo dokašle ale nakoniec, sme si to vyrozprávali a povedali že o tom nikdy nikomu nepovieme a ostaneme najlepšími kamarátmi.“
„A prečo to teda hovoríš mne?“ opýtal sa ma.
„Lebo...chalani vedia čo bolo medzi nami. Niall nevie klamať, a včera keď si tu nebol, tak sme hrali fľašu a chalani sa na toto opýtali, a on toto vykotil, čiže pravdu. Takže, aj tak to  máš  jedno,“ usmiala som sa, „ale inak medzi nami nebolo nič.“ Dodala som.
„Aha...Takže, vaše priateľstvo je veľmi dobré nie?“ spýtal sa.
„To najlepšie aké som kedy mala,“ venovala som mu úsmev, keď niekto zaklopal. Išla som otvoriť. Prekvapená som bola , keď som tam zbadala Nialla.
„Ja...Caroline, mohli by sme sa porozprávať?“ spýtal sa ma.
„Jasné,“ zavrela som za sebou dvere a išla za ním. Zaviedol ma na terasu, kde sme si sadli na záhradnú húpačku. 

prepáčte že neskôr...a ďalšia časť, nedohľadne! Skúsim čo najskôr :) 

8 komentárov:

  1. Supeer píš dalej!!Baví ma to a chcem vedeť čo sa stane na terase :33 •Mary•

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je nádherné :D ale to je jasné :D a čo to?? o čom sa chce Niall rozprávať?? :D musela si zakončiť v tom najlepšom?? :D no jasné že musela, to by si nebola ty :D že :D ale inač super časť :D a chcelo by to aj pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musela :P :D zajtra, ak stihnem ešte dnes... :D ale skôr zajtra :P :D

      Odstrániť
  3. Úžasnéé....ale mám chuť tě zabít! Ukončit to v tom nejlepším..tss :DD Celkem mě zajímá o čem chce Niall mluvit ale napůl to asi vim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak skús povedať čo si myslíš :D A som rada že sa ti to páči, a ten koniec naschvál :P :D

      Odstrániť
  4. ahoj! Som mexickej a iba Traduci to vo vašom jazyku, môžete hovoriť španielsky?

    OdpovedaťOdstrániť