3. januára 2013

TBH - Part 10 - ráno u 1D


Zvýskla som a toho chudáka čo má obýmal som až moc (nechcela som tak!) silno odsotila, že sa zoznámil s pani podlahou.
„Au...čo to? Kto to?“ ozvalo sa zo zeme.
Opatrne som sa nahla z postele aby som naňho videla a mala som čo robiť aby som sa nerozosmiala. Na zemi sedel Harry a stavím sa že vďaka tomu môjmu prebudeniu vytriezvel.
„Ježiši, prepáč, nechcela som. Len, chalani povedali že sa vrátiš až dnes niekedy a tak som no, proste...prepáč,“ vyšlo zo mňa.
„To je v pohode, aspoň som vytriezvel, čiže vďaka,“ usmial sa na mňa a sadol si ku mne na posteľ. Odtiahla som sa ďalej od neho a usmiala sa.
 „Aj nabudúce,“ odvetila som mu.
„Radšej nie,“ zasmial sa. S pochopením som prikývla a pozerala na neho.
„A môžem sa opýtať...prečo si spala tu a nie s tým Benom? Tak sa volá nie?“ spýtal sa ma a zapozeral sa na mňa.
 „Hej, volá sa Ben,“ prikývla som, „a no...rozišli sme sa, teda, skôr ja sa rozišla s ním,“ zamrmlala som.
„Prečo ste sa rozišli?“ zo záujmom sa pýtal. Nechcela som o tom vážne hovoriť ale prišlo by mi to voči nemu nefér. Chalanom som to povedala a jemu to nechcem povedať.
„Ja...podvádzal ma, prosím, nechaj to tak,“ poprosila som ho. Vstala som z postele, vybrala si čisté oblečenie a pre istotu sa zamkla v kúpeľni.
Dala som si rýchlu sprchu, umyla zuby a naniesla jemný mejkup a špirálu. Následne som sa hodila do plaviek a na ne si dala letné šaty.
 „Lepšie to nebude,“ zamrmlala som pri pohľade na seba v zrkadle a otvorila dvere do Harryho izby. Nebol tam. Asi sa išiel naraňajkovať.
Vyšla som z tej veľkej izby a rozmýšľala kade sa dostanem do kuchyne.  Za mnou bola už iba biela stena, takže tade asi ne. Išla som na koniec chodby a tam som našla schody. S polovičným úspechom som nimi zišla a rozhliadla sa. Na pravo bola obývačka, kde pri pohľade na ňu som si spomenula na včerajší večer. Fľaša, pomaľovaný Zayn, Zayn spievajúci Barby Girl, Liam jediaci jogurt, moja a Niallova pusa. To mi pripomenulo jednu vec. Musím sa o tom porozprávať s Niallom, hneď ako sa naraňajkujem.
Vydala som sa teda doľava a mala som šťastie. Našla som veľkú kuchyňu s presklenými dverami na dvor s veľkým bazénom.  V kuchyni sedel iba Harry a Niall. Chvalabohu. Kuchyňu mali veľkú a luxusnú ako bola vedšina ich domu.
„Čo je na raňajky?“ spýtala som sa.
„To čo si urobíš,“ odvetil Niall. Jo jasné, chalani.
Otvorila som chladničku a prechádzala ju od hora dole a naopak.
„Ok, tak čo poviete na praženicu?“ spýtala som sa.
„Tak, tú si dám,“ prehlásil Zayn ktorý práve vošiel do kuchyne.
„Dobré ráno,“ pozdravil nás.
„Aj tebe,“ odvetila som mu a pustila sa do prípravy praženice.
Za 15 minút som ju mala hotovú a už za stolom sedeli všetci chalani. Dala som im taniere a lyžičky (Liamovi vidličku)a každému naložila. Nakoniec som si sadla aj ja a začala som jesť.
„Mm, je to vážne dobré, Caroline.“ Niall.
„Lepšie než robí tuto Liam,“ zasmial sa Louis.
„Hej! Nabudúce môžeš variť ty ak sa ti nepáči moje varenie!“ prehlásil Liam a zase sa venoval mojej praženici.
„Fajn,“ usmial sa Louis, „nabudúce robím raňajky ja!“ 
Na to sa ozvalo hromadné Nieeeeee od všetkých chalanov.
„Čo máte proti Louisovým raňajkám?“ spýtala som sa nechápavo.
„Mrkový šalát, mrkvový džús, mrkvové neviem čo a tak ďalej, už chápeš?“ vysvetlil mi to Zayn.
„Aha,“ zamrmlala som si, „Tak teda, ak mi tu dovolíte ostať, raňajky vám budem robiť ja...IBA raňajky!“ dodala som.
„Súhlasíme,“ povedal Liam bez rozmýšľania.
„Fajn, taniere a všetko ostatné spratie Liam s Louisom, Niall pôjde so mnou, a vy ostatní si robte čo chcete,“ rozdala som rozkazy a zdvihla sa od stola. Naznačila som Niallovi aby išiel do obývačky.
Sadla som si na gauč.
„Niall...to čo sa včera stalo...nič to medzi nami nezmenilo že? Stále najlepší priatelia?“ spýtala som sa. Nechcela som prísť o najlepšieho priateľa aj keď sme neboli spolu dva roky.  
„Caroline,“ pousmial sa, „tak ako tú noc. Nič sa medzi nami nemení. Nič sa nestalo. Stále najlepší priatelia,“ usmial sa a objal ma.
„Ok, ďakujem,“ usmiala som sa, „no bež sa nachystať, kričal na teba Liam že za 10 min odchádzate do štúdia,“ nasmerovala som ho von z obývačky a rozmýšľala čo budem robiť. Prázdniny sa iba začali. Hm. Zavolám EM! Napadlo ma a rýchlo som vybehla schodmi hore do mojej/ Harryho izby.
Nezaklopala som a vôbec ma nenapadlo že tam bude Harry. Bez. Trička. To bol pohľad. Nevysvetlite si to tak že som sa buchla do Harryho, bože chráň, ale tie jeho svaly, to je niečo. :O
„Ou, prepáč, myslela som si že ste už odišli,“ povedala som.
„Uhm, v pohode,“ povedal a pretiahol si tričko cez hlavu.
„Ok, idem ja, ahoj,“ usmial sa na mňa a odišiel.
Vytiahla som mobil spod podušky a vytočila Emino číslo.
„Čau Em,“ ozvala som sa potom ako to zodvihla, „to som ja Caroline, no a..volám že či by si nešla von, lebo sa docela nudím,“ prehlásila som.
„Rada, tak o 11tej na tej ulici kde sme sa rozlúčili?“ spýtala sa.
„ O jedenástej tam,“ povedala som a zrušila hovor a skontrolovala hodiny. Bolo niečo cez 10tu. Akurát to stihnem. Usmiala som sa a začala sa prehrabovať v kufri či nenájdem nejaké žabky. Mala som šťastie a našla som ich.  Rýchlo som sa natrela opaľovacím krémom, prevesila si tašku s dáždnikom  a mikinou cez rameno a vydala sa pozdĺž ulice na miesto stretnutia. Prišla som tam v predstihu 5 minút. Nevadí. Porozhliadla som sa okolo seba. Tu bol ten život pokojnejší, boli to síce luxusné ulice ale ľudia sa tu nikam neponáhľali čo bol asi dôvod dostatku peňazí ale aj tak. Všade naokolo boli samé luxusné domy až na jeden. Vyzeral dosť starý a že tam nikto nebývam. Hm, ako to že ho nikto neodkúpil? Napadlo mi. Vtedy, akoby ma niekto počul, vyšla odtiaľ stará babička a popolievala kvety čo mala pred domom.
Ani som sa nenazdala a už tu bola Em s úsmevom na tvári.
„Ahoj,“ usmiala som sa.
„Čau, tak kam pôjdeme?“ spýtala sa ma.
„Je tu nejaké kúpalisko?“ odvetila som jej. Nezaškodilo by pozrieť si nejakých pekných chalanov bez trička. 


Časť som písala dopredu, ešte doma :D Teraz ju sem pridávam no :D 
Snáď sa páčila, a prosím komentujte (alebo mi napíšte na fb ) 
*Meg 

4 komentáre:

  1. Je to boží <3 úplne sa mi to začína páčiť <3 akože mne sa to páčilo aj predtým ale to je taká fráza :D
    Časť úplne dokonalá <3 teším sa strašne veľmi na ďalšiu :)

    A veľmi sa mi pozdáva tá noja prezývka tam <3 ďakujem <3

    P.S.: predstava Harryho bez T-shirt <3 asi dnes nezaspím <3 *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaspala si? :DD
      som rada že sa ti to začína páčiť :DDDD
      a ďaľšia no :DDD dnes alebo zajtra :DDd
      jaká prezývka? :O

      Odstrániť
  2. peknéé :D ale chcelo by to nejak okoreniť :D ale zase predstava Hazza bez trička :D pekné Megi :D a kedy dáš pokračovanie ?? :D

    OdpovedaťOdstrániť