13. decembra 2012

TBH - Part 08 - London


Po pár hodinách letu som sa prebrala, na hlas letušky, ktorá nám oznamovala aby sme sa pripútali, že pristávame. Pozrela som sa von oknom a ten výhľad bol neuveriteľný. Neskutočný. Niečo...nádherné. Usmiala som sa, tak tu strávim tieto prázdniny....A stavím sa že to budú tie najlepšie prázdniny ;)

Počkala som si na svoje dva kufre, ktoré boli medzi poslednými. Zapla som si mobil a prečítala si sms-ku od Bena. Poslal mi jeho adresu ako som chcela, a že sa veľmi teší. 
Otvorila som novú sms-ku a rýchlo napísala Niallovi:
Som v Londýne. Idem k Benovi. Večer môžeme niekam ísť. ;) C.
Stopla som si taxík pred letiskom a nadiktovala mu adresu z sms-ky. Pohľadom som sledovala Londýnske ulice a snažila sa čo najviac si zapamätať. Neskutočný pocit byť v Londýne.   
„Už sme tu,“ pousmial sa na mňa taxikár.
Podala som mu peniaze, poďakovala, zobrala si kufre a postavila sa pred vysoký panelák. Mohol mať tak 7poschodí. Ben býva na 4.tom. Zazvonila som na nejaký iný byt s tým že som z pošty. Výťahom som sa vyviezla na štvrté poschodie a zazvonila. Dva kufre som mala stále pri sebe a s úsmevom som čakala kým mi otvorí. Nevidela som ho  možno týždeň a neskutočne mi chýbal. V duchu som to mala premyslené. Hodím sa mu okolo krku, pobozkám ho, poviem ako veľmi ho milujem.
Lenže, nič nie je tak ako chceme. Bohužiaľ  ani toto.
Otvorila mi nejaká baba iba v uteráku a vyzerala dosť prekvapene. 
„Ben?! To je asi pre teba!“ skríkla na môjho priateľa.
„Kto to je?!“ s týmito slovami sa dovalil Ben. V uteráku okolo pásu.
„ Caroline? Čo ty tu robíš?“ spýtal sa. Dosť...prekvapene.
„Ja? Skôr ty!“ skríkla som.
„Ben? To je tá tvoja sestra čo má prísť pozajtra?“ spýtala sa tá baba.
„Sestra? Takže sestra? Dievča, ja som, teda bola som, jeho priateľka. A už viem že Niall mal pravdu keď mi hovoril aby som si s tebou nezačínala! Nepočúvala som ho ani vtedy keď mi hovoril ako ma podvádzaš! Milovala som ťa a tak som si hovorila, že iba žiarli ale ty...ty si iba jeden poondený pako ktorý ma podvádzal!  Nechcem mať s tebou už nič spoločné! N-I-Č!! Rozumieš?!“ vykričala som mu, zobrala kufre a nastúpila do výťahu.
„Caroline...Ja to môžem vysvetliť!“ skríkol.
„Poser sa!“ odkričala som mu  a stlačila výťah na prízemie. Cestou sa mi pustili  slzy a poťahovala som nosom. Bol to debil, ako som už zistila ale stále mi to bolo ľúto.
Blízko bol park, zložila som sa na lavičku, kufre pristavila na bok k lavičke a spustila prúd sĺz. Spomínala som na všetky spoločné chvíle. Na naše prvé trápne stretnutie. Na našu prvú pusu. Na našu prvú hádku. Prvé udobrenie. Prvé spoločné prechádzky.
„Si v poriadku?“ Prihovorilo sa mi nejaké dievča. Prekvapene som pozrela na ňu cez slzy a rozmýšľala čo povedať.
„N-nie,“ potiahla som nosom.
„Keď chceš, môžeš sa mi vyrozprávať,“ milo sa na mňa usmiala si a prisadla si.
„Dobre tak...“ začala som a všetko jej vyrozprávala. 
„Tak to mi je vážne všetko veľmi ľúto. A inak, som Em.“
„Caroline,“ usmiala som sa. Vážne mi pomohlo keď som sa mohla vyrozprávať.  Si vlastne prvá ktorú som tu spoznala,“ pousmiala som sa.
„Hej? A máš kde bývať?“ pozrela na moje kufre.
„Mala som u priateľa ale ako vieš....No, mohla by si mi povedať kde je jedna ulica? Chcem ísť za kamarátom,“ pozrela som rýchlo do mobilu názov ulice.
„jasné..Ale...Možno budem dotieravá, alebo drzá, ale tá ulica je dosť luxusná,“ pokrčila plecami, „rada sa tade prechádzam a vymýšľam si aké slávne osobnosti by tam mohli bývať.“
„Tak, ja som písala kamarátovi nech ma počká na nejakej známejšej ulici, mali sme ísť spolu von...Dlho sme spolu neboli,“ pousmiala sa, „no dlho...Pár dní, ale aj tak ma má tam počkať,“ usmiala som sa.
„Dobre poď, je to tu blízko,“ zobrala mi jeden kufor a ťahala ho za sebou. Rýchlo som sa spamätala a upalovala s kufrom za sebou za ňou.
PO 15 minútach:
„A sme tu,“ usmiala sa, „keby si niečo potrebovala zavolaj mi,“  podala mi papierik s číslom a zmyzla. Tak, prvý deň už skoro za sebou. Teraz len dúfať že ma Niall nevyhodí a budem môcť povedať že to bol docela dobrý deň ak odmyslím ten rozchod s Benom. 

Tak nejako si prestavujem ten park :D

Fotka Em nájdete v postavách (Tu ) Prepáčte že tak neskoro, ale predsa :) Prosím, aspoň 2 komentáre, inak daľšiu už nepridám ;) *Meg 

2 komentáre:

  1. jheeej... :) je tokrásne.. :) a keď si predstavím že pod tou Em som akože ja.. :) krásna.. soráč že som ti dávno nekomentovala ale pokazil sa mi mobil.. a na komp sa dostanem len občas.. :/ aj to nie nadlho..ale krásna časť zase raz.. ;) a teším sa na pokračovanie :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej :) dlho som síce nič nepridala, ale nebol čas :) ale dnes som predsa len pridala tak :)

      Odstrániť