18. novembra 2012

The Best Holidays - Úvod



Ahojte. Volám sa Caroline O'Sullivan. Som z írskeho mestečka Mullingar. Mám čerstvých 19 a mojím snom je ísť do Londýna, nájsť si nových priateľov a zabudnúť na minulosť. Som niečo ako sirota. Prečo niečo ako sirota? Otec mi zomrel pri páde lietadla a mamka sa psychicky na to zrútila a odsťahovala sa odo mňa. Vraj, som jej veľmi pripomínala otca. Mám mladšieho dvojročného brata o ktorého sa musím starať. O to je pre mňa ťažšie sa dostať do Londýna.


Kamarátky, teda skôr kamarát na mňa zabudol potom ako odišiel si plniť svoj sen. Teraz mám iba Bena. Kto je Ben? Ben je môj chalan. Chodíme spolu už dva roky. Zajtra máme výročie. Ben je 20ročí chalan s  ktorým som sa spoznala krátko pred odchodom najlepšieho kamaráta. Pýtate sa kam odišiel? Dozviete sa. 
Začali by sme spolu chodiť asi aj skôr, ale už spomínanému najlepšiemu kamarátovi sa nepozdával a keďže mama na mňa viac menej kašlala, brala som ho ako mladšieho brata ktorý mi radil aj čo sa týka chalanov. 
Nakoniec, keď odišiel a neozýval sa mi, myslela som si že sa zabijem. Viete, myslela som si že ho milujem, ale nikdy som mu to nepovedala...A potom prišiel Ben. Vtedy som pochopila čo je milovať, a na NEHO som aj pomaly zabúdala. A hlavné je že som pochopila, že som ho nemilovala, len som ho mala rada ako kamaráta. Kamaráta, ktorý mi teraz chýba. Ale aspoň jeden z nás si plný životný sen. 

Tak, úvod. Kratší. Ja viem. 1. Kapitola zajtra (dúfam že sa k tomu dostanem). A budem rada keď budete komentovať, nech vidím či sa to tu oplatí dávať. 
*Meg   

7 komentárov:

  1. noo nieje too zléé :D a ani dobréé :D aale nee táram :D alebo?? :D vyber si :D a predpokladám že hl. rolu tam bude mať Niall niee?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to robíš naschvál??! :D si mi niečo sľúbila nie?????!!!! Naozaj mám toho mafiána zavolať?? Pre nezainteresované osoby...nebojte sa...:D ale jhoj...prečo?? Vieš ako som sa tešila?? Mne to došlo..bože aspoň raz..aj ked trochu neskor..ale nevadí :D takže oplatí sa ti to tu dávať..ale som smutná.. :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som ti slubila to s kým bude tento príbeh (pšt) ale nesľúbila som ti nič iné :D

      Odstrániť
  3. no však to..a nevyzerá to tak...ale nechám sa prekvapiť :) teším sa <3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidííííš :DD nechcem aby hned v prvej kapitole to bolo jasnééé :D

      Odstrániť