9. novembra 2012

27. Kapitola

Sedím úplne v zadu. Mám oblečené jednoduché biele šaty a čierny opasok. Sedela som pri začiatku uličky.
Zrazu začala tá hudba. Unavene som sa postavila a otočila sa dozadu. Meter odomňa stála Tiffany vyškerená ako slniečko na hnoji lebo dosiahla čo chcela, spolu so svojím otcom. Jediné šťastie že som sedela na lavo a mohol sa začať náš (prakticky iba moj) plán. 



 Pomaly vykročila aj s otcom. Keď si všimla že som prišla samoľúbo sa škodoradostne na mňa usmiala a naznačila perami "Vyhrala som" chcela som jej niečo povedať ale už prechádzala okolo mňa a pozerala rovno pred seba (našťastie). Natiahla som nohu tesne pred jej a ako vykročila, potkla sa a drbla rovno tou zmachlenou tváričkou rovno na červený koberec. Vybuchla som do smiechu a všetci sa ku mne pridali. Najviac Louis.
Ukázala som na Zayna, že je na ňom rad.  Prikývol a usmieval sa. mal čo robiť aby sa nerozosmial keď zbadal Tiffany. Vlasy rozšuchané, nos červený od nárazu a celá tvár jej horela hnevom. Keď sa na mňa obzrela, vyplazila som jej jazyk. No a čo že som na svadbe.

Obrad začal. Zaspávala som na stoličke, prišlo mi to nudné keď si zoberiem že by som tam najradšej chcela stáť. Potom si pripomeniem, že ja som tam už stála.
Kňaz vyzve hostí, aby prehovorili keď poznajú dôvod prečo by toto manželstvo nemalo byť uzavreté.  Nikto neprehovoril. Ja som sa plne sústredila. Zachvilu pride moja časť kde sa budem musieť maximálne prekonať a podať obdivuhodný herecký výkon.
Zayn sa nahol k Tiffany a pošepkal jej:
"Predtým než sa zosobášime by si mala niečo vedieť," no dobre. Nepošepkal jej to. Počula som to aj ja, a to som sedela v zadu.
Prikývne a napäto naňho pozerá.
"No...Podviedol som ťa. Viackrát," zdôrazní.
Zbledne jej tvár.
"Ja.. S tou...štetkou?" vypustí a pozrie na mňa. Povzbudivo sa na ňu usmejem a pridám aj štipku škodoradosti. Kazím jej najkrajší deň v živote ale zachraňujem ho Zaynovi. Možno sa čudujete že som sa tak lahko na to prehovorila ale...Prakticky som mu ja ublížila, nie on mne.
Zayn sa usmeje a prikývne.
Tiffany naštvane rozhodí rukami a vypustí pár nadávok.
Zayn mi naznačí že teraz.
Vstanem, utekám, a opakujem si čo mám urobiť. Objať Zayna. Nájsť jeho pery a pobozkať ho. Odtiahnuť sa, zašepkať "Miluejm ťa" a odísť. Ostatné musí zvlánduť chalani.
Zayn sa ju zatial snaží ukludniť a jedným očkom pozerá na mňa. Som už skoro pri nich. Vybehnem k nim.
Odtiahnem Zayna na 5 krokov od Tiffany, silno ho obíjmem, opriem svoje čelo o to jeho ako som to už nie málo krát urobila a pobozkám ho.
Niedobrovoľne sa odtiahneme a Zaynovi pošepkám "Drž sa," mrknem na chalanov a otočím sa k Tiffany.
"Milujem ho a on miluje mňa. Čo nechápeš?" až keď som tie slová povedala som si uvedomila že je to pravda. Milujem ho, A on miluje mňa.
Usmiala som sa a rozutekala sa pred radnicu. Som zlá.
Počujem za sebou nervózne šuškanie hostí ale to mi nezabráni aby som utekala ďalej, veselo sa usmievala a vonku vybuchla do hlasitého až histerického smiechu. Dokázala som to. Urobila som všetko čo po mne chceli. A urobila som to vynikajúco.

Sadnem si na malú lavičku a čakám kedy vyjdu. Nečakám dlho. Po 5tich minútach vybehne Tiffany so slzami v očiach a v pätách s jej rodinou. Hnusne sa na mňa usmeje a podotkne "toto ti nedarujem," ja si z toho nič nerobím iba jej odvetím "teším sa."

O chvíľu na to vybehne šťastne Zayn, vystíska ma a chvíľu na mňa pozerá ako keby váhal. Jemne prikývnem a on sa prisaje na moje pery.
Chalani zapískajú. nervózne sa zasmejem a dotiahnem sa od Zayna.
"Tak, keď už je tá svadobná hostina nachystaná, ideme oslavovať nie?" navrhnem. Všetci so mnou súhlasia. Chytíme sa so Zaynom za ruky a pomaly kráčame za hlúčikom chalanov, kamarátov, ich rodiny. Jediná kto nepriešiel je Danielle ale tá stráži svoje malé dievčatku Katniss a aj našu Kath.



 Akože Zayn a Lucy. Len no, trochu inak. Zayn v obleku a ona v bielych šatách.

Dočkali ste sa. Super nie? Nesmierne som spokojná s touto kapitolou :D A už ma zase chitila  písacia horúčka číže idem napísať 28 a 29 kapitolu aby tu aj niečo zajtra pribudlo. Podla komentárov sa rozhodnem či nedám aspoň 28mu aj dnes ;) 
takže KOMENTUJTE 

S láskou čoskoro mŕtva *Meg   

2 komentáre:

  1. aa Megi si úžasnáá..:))))...radosť to čítať keď vieš žee kamoškaa ti spraviila radossť :D.......:DD...aa ešte k tej častii...náádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úúžasnééé :33 prosím rýchlo ďalšie :DDD

    Tvoja Stefiííí <3 :**

    OdpovedaťOdstrániť