5. októbra 2012

7.Kapitola Stratil si ma ZNOVA!


7.Diel

Harry! Preboha! Cukla som sebou. „Čo tu robíš?“ opýtala som sa ho. Len sa usmial. „Toto je moja izba...“ povedal a ušklbol sa. Pokrútila som hlavou a chcela vstať. „Barb? Môžem ti to vysvetliť?“ opýtal sa ma. „Nie!“ odsekla som a mierila ku dverám. Zišla som dole schodmi a tam už čakalo nemalé prekvapenie.
„VAJIČKA!“ skríkla som a sadla som si ku stolu. „Si horšia ako Niall..“ povedal Louis a zasmial sa. Usmiala som sa a pustila som sa do jedenia. Po chvíľke zišiel dole Harry len v sivých nohaviciach. Wooow! Ten má ale svaly.. Nie! Nie, nemá! Spamätaj sa! Sadol si vedľa mňa.. no super. Každý sa niekde vyparil. Chcela som odísť aj ja. „Ja.. chcem sa porozprávať...“ povedal mi a stiahol ma naspäť na stoličku. „Dobre.... tak o 45 minút pred vchodom....“ povedala som mu. Ani neviem čo som vypustila cez ústa. „Dobre...“ povedal a usmial sa. Pozrela som na hodinky. 8:19. Zamyslela som sa. Prišla som do obývačky. „Tak čo? Ako sa majú naše hrdličky?“ opýtala som sa a pozrela na Suzi a Nialla. Niall sa usmial a dal jej pusu do vlasov. „Oooo! Ste zlatý!“ povedala som a hodila som sa na gauč. Rozprávali sme sa aspoň takú pol hodinku. „Ideš?“ opýtal sa ma Harry, stojací v obývačke s košíkom v ruke a cez neho prehodená deka. „Však už.. už..“ povedala som a odišla som sa hore obliecť. Zobrala som si kraťasy a svetrík. Na hlavu som si navliekla čiapku a svoje blond vlasy som si nechala voľne padať dole. Na oči som si naniesla len špirálu. Na ruku som si dala prsteň s mašličkou a na krk som si nasadila sovičku. Do učí som dala náušnice a na nohy som si obula fialové vansky. Zišla som dole a tam už Harry stál ako pred pár minútami. „Ideme?“ opýtal sa. Prikývla som.  „Do desiatej doma deti!“ zakričal Louis. Musela som sa tomu zasmiať. „A kam chceš ísť?“ opýtala som sa ho a nadýchla sa čerstvého vzduchu. „Neviem.. ale niekde do kľudu...“ povedal a usmial sa. Úsmev som mu opätovala a vyrazili sme po lesnej cestičke. Dorazili sme na nejakú lúku. Bolo to tu nádherné. Harry rozprestrel deku a posadili sme sa na ňu. „No... ja... prepáč mi to... bol som hlupák a ..... ja vážne nevedel som, čo som robil.. ale viem čo chcem teraz.... jednu vec.. teda osobu...“ povedal a pozrel na mňa. „Harry... to je v pohode.... ja.. mňa to len zarazilo.. a nevedela som, ako mám reagovať“ povedala som a usmiala som sa. „Ale .... zarazilo ma.. hlavne to, že si mal Michaelle..“ dodala  som a pozrela do ďalekej  lúky. „No... ja.. ja som sa s ňou chcel rozísť ale.. nevedel som ako...“ povedal a pozrel na mňa. Zase. Usmiala som sa. Rozprávali sme sa dlho. „Som hladná.. čo si doniesol?“ opýtala som sa ho a pozrela do košíka. „No... pôvodne to bola zmrzka ale ako pozerám, tak to môžeme piť...“ povedal a zasmial sa. Začala som sa aj ja smiať. „Ukáž...“ povedala som mu a zobrala od neho zmrzku. „No.. nie ej až taká roztopená..“ povedala som a usmiala som sa. Harry zdvihol obočia. „A čo..“ nedopovedal, len som mu zmrzlinu šmarila do tváre. „Tak toto si nemala.. povedal Harry a ja som začala utekať. „Haha! Nechytíš ma!“ povedala som a utekala ďalej. „Vsadíme sa?!“ vykríkol Harry. „Ha!“ povedal a stiahol ma. Zmohla som sa len na slabý výkrik. Stiahol ma dole ku kvetom a potom ma uväznil pod sebou. „Pusť ma!“ kričala som a smiala som sa. „A čo zato?“ opýtal sa ma. Robila som sa, že rozmýšľam. „Nič...“ povedala som a vyplazila na neho jazyk. „Potvora!“ povedal a začal ma štekliť s nosom... všade, kde dotiahol. „NIE!!! Dobre! Čo chceš?!“ povedala som mu cez smiech. Zamyslel sa a pozrel mi hlboko do očí. Začal sa približovať. Keď bol milimetre od mojej tváre... zašepkal. „Toto“ povedal a pobozkal ma. Začala som spolupracovať. Po asi 20 minútovom bozkávaní som sa odtiahla. „Harry mali by sme už ísť...“ povedala som a pozrela som sa na zapadajúce slnko. „Poďme..“ povedal a postavil sa. Pomohol mi vstať.  „O! aký Gentleman!“ povedala som mu a zasmiala som sa. Usmial  sa a pokrútil hlavou. Zbalili sme veci a vybrali sa do chatky. Dorazili sme asi za pol hodinku.  So smiechom sme sa dostavili do obývačky. „povedal som o 10- tej a nie o 7 večer!“ zakričal Louis. Začala som sa ešte viacej smiať. „Harry! Si na rade s večerou!“ povedal Liam. „Idem“ povedala som a kráčala do kuchyne.  „Tak čo máš v pláne urobiť?“ opýtal sa ma Harry a ja som si zobrala kuchársku čiapku. „Toto!“ podala som mu recept a zároveň mu aj nasadil na hlavu čiapku. „Dobre...“ povedal a vybral plech. „Vajcia... voda....cukor.....“ začala som pozerať, či máme všetko „Harry? Nevidel si múku?“ opýtala som sa ho a obzrela sa. Niečo mi pristálo na tvári. „Harry!“ skríkla som. Bola to múka. „Mám tušenia že hej!“ povedal a začal sa smiať. Otvorila som oči. Predo mnou bol Harry. Usmiala som sa. Zobrala som do ruky vajíčka a rozbila ich nad jeho hlavou. „Ups!“ povedala som a zaškeblila som sa. Hodila som na neho ešte múku a rozosmiala som sa z plných pľúc. Harry bol asi naštvaný. Zobral ma a začal so mnou pobehovať a krútiť sa ako nejaký idiot. „Harry! Pusť ma!!! Nie!! Spadneme! Krúti sa mi hlava!“ kričala som ale zároveň sa aj smiala. „Kúzelné slovíčko?!“ opýtal sa ma. „Prosím!“ zakričala som. Zasmial sa a položil ma na zem. „Ha... a dostanem aj nejakú odmenu?“ opýtal sa ma. Zamyslela som sa. „No... nie!“ povedala som mu a vyplazila na neho jazyk. „Ty si ale!“ povedal a ešte niečo vravel . „Už sklapni Stylesi a pobozkaj ma!“ povedala som mu a on sa len usmial a ja som mu dala ruky okolo krku. „Ako si želáte!“ povedal a objal ma okolo pásu. Cítila som ako ma nadvihol. Pobozkal ma. Bože.... tie jeho pery. Posadil ma na kuchynskú linku ale ruky stále nespúšťal z môjho zadku. Musela som sa zasmiať do bozku. Začal ma hladkať aj po stehnách. „Harry...“ povedala som mu. „Hm...“  povedal a prešiel na môj krk.  Niekto si odkašľal. Cukli sme so sebou a pozreli sa ku dverám. Stáli tam všetci. Začala som sa červenať.  „Odkedy tu stojíte?“ opýtal sa ich Harry. „Em... asi takých dobrých 20 minút...“ povedal Zayn a začal sa smiať. Každý zadržiaval smiech. „Ty si si za mňa našiel náhradu?“ opýtal sa Louis. Zdvihla som obočie. Harry sa na mňa pozrel. „Aha.. zabudol som ti povedať, že sa musíš deliť aj s Louisom..“ povedal a prišiel bližšie ku mne. „To je v pohode...“ povedala som a odišla som do kúpeľne. Zobliekla som si veci a vošla do sprchovacieho. Dala som si teplú a dlhú sprchu. Vyšla som von len v uteráku. Harry už ležal na posteli a pozeral telku. „Čo tu robíš?!“ opýtala som sa ho. „Čakám...“ povedal a usmial sa. Začal sa približovať. „Harry čo chceš urobiť“ ....................

oblečenie, ktoré si Brab zobrala s Harrym na vonku.

 "časť" z tej lúky :D

2 komentáre:

  1. vaaav..je to uzasnee..:))..kedy pridas pokracovanie..??..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi dnes... neviem.,,. nestíham :) ale sľubujem dnes dám... :)

    OdpovedaťOdstrániť