28. októbra 2012

25. Kapitola

Zavolala som ho do kuchyne, aby sme sa porozprávali.
"Zayn ja..." nadýchla som sa.
"Ja sa chcem rozviesť," vytisla som zo seba.
Prekvapene na mňa pozrel. Nečakal to. Nechcel to. Ani ja som to nechcela.
 Chytila som ho za ruky ktoré mal položené na stole a pozrela som mu do očí.

"Ja...Ja to už nevydržím. Stále, keď na teba pozerám, stále ho vidím. Viem že musím byť silná kvôli malej Katherine, ale to sa nedá! Skús ma pochopiť, prosím. Nič po tebe nechcem. Zajtra podám návrh, počkám kým nás rozvedú a odídem. Už ma nikdy neuvidíš. Nechcem aby si mi posielal výživné na Katherine. Viem že by si mal a viem že aj budeš, ale...nebudeš sa s ňou výdať. Mám už všetko naplánované na Slovensku. Jediné čo môžem, ti posielať fotky. To je všetko." nadýchla som sa.
"Lucy prosím. Skúsme to ešte raz. Daj mi druhú šancu prosím..."
"Zayn, ľúbim ťa a to ty vieš. Navždy ťa budem milovať ale nejde to. Bolesť je príliš silná. Nemala by som byť zbabelá a utekať, ale to je jediné čo môžem," pustila som jeho jednu ruku a utrela si slzy.
"Veci máš zbalené. Prosím, zober si ich a odíď. Nerob mi to ťažším. Prosím," potiahla som nosom. Zayn mi podal jeho servítku a ja som ju prijala.
 Zayn iba zvesil hlavu, a išiel si po veci. Ja som medzitým zobrala malú Katherine na ruky a odišla som ho počkať do malej predsieni.
Z ruky som si opatrne dala dole prsteň a pozrela sa naň.

 Prišiel Zayn spolu s jeho jedným velkým kufrom.  Objal ťa, ty si mu opatrne dala prsteň do ruky. Zayn ťa jemne pritiahol k sebe spolu s malou Katherine a dal ti pusu. Jazýčkovú.  To neurobil odkedy som bola po pôrode. Vždy som ho odmietla. VŽDY. Len...nie teraz. Nie v túto chvíľu. Nakoniec to bol Zayn ktorý sa odtiahol. Zobral si malú Kath na ruky vystískal ju a rozlúčil sa s ňou.
"Ahoj," zašepkala som a zavrela dvere za ním. Zviezla som sa po dverách, s Kath na rukách a rozplakala sa. Po 10minútach plakania som sa postavila a išla som malú Kath uspať, aby som mohla baliť moje veci, ktoré sa spájajú so Zaynom. Bolo ich veľa. Vedela som že sa to nezaobíte bez plaču.
Otvorila som veľkú skriňu a prvé čo som videla boli moje svadobné šaty.


Zazipsovala som ich čierne puzdro a odniesla ich do pivnice. Aby sa jednak nepoškodili, a aby mi nepripomínali najvýznamnejšiu a najsprávnejšiu chvíľu môjho života.

O pól roka ( po rozvode) 

Stála som na letisku a lúčila sa s Beckou. So Zaynom som sa rozlúčila po súde, čo bolo pred týždnom. Dnes odlietam. Budem bývať v Trnave.  Prácu  ešte nemám, ale začnem si ju zhánať hneď čo priletíme.
Prešli sme cez letiskovú kontrólu, usadili sa a lietadlo zachvilu aj vzlietlo. Pozerala som celý čas von oknom. Pozerala som na to veľké mesto, Londýn, kde niekde je aj moja láska. Teda, Zayn. Utrela som si tu jednu dotieravú slzu a zavrela oči a zvyšok som prespala.

2 komentáre:

  1. booože môôj..Megii..dúúfam žee už mááš dosť našetreného na pohreeb..leeboo keeď sii ta náájdem taak ťaa zabijeeem :D prečoo..??.prečoo sa s nim rozišla..??..prečoo..??...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Noooo tak po 1 Meggie ta zabijem... najprv pridam za tebou (viem kde byvas) ;), po druhe... vykopem hrom a potom ta omracim s velkym kamenom ako je Harryho hlava(bez urazky zlatko (myslim Harryho :D)) nooo a pootom. zavolam Zayna aby si mala aspon v hrobe pamiatku... mozno ho sotim k tebe... boh bude vediet co budete robit v tom hrobe.. mozno sa po case narodi aj mala Kathrine :DDD

    OdpovedaťOdstrániť