27. októbra 2012

24 .Kapitola 1 cast.

Becka:
Rano som sa zobudila vedla Nialla. "Dobre rano ." povedal. "Aj tebe." povedala som a dala mu pusu. Chcela som sa postavit s postele, ale Niall ma potiahol spat. Chcel sa rozpravat o mne a o nom. O nasej Buducnosti.

O 2 a pol roka neskor:  
Dnes mam 21 rokou. A velky den D. Mam svadbu s Niallom. Cely cas pocas tich rokou sme boli spolu. Strasne som s nim stasna. Musela som sa zacat pripravovat. Chalanou sme poslali prec a my sme sa zacali pripravovat.My znamena Emyli, Ja, Barb(nova spolubivajuca v dome), Lucy,Carline,  EL a Dan. Vsetky s nich boli druzicky a mali priatelou.
Vsetky ako po starom. Emyli mala Ethana a Barb Justina. Nebudem rozoberat nic viac. Mala som oblecene slabo ruzove saty, vyzehlene vlasy a topanky. Druzicky mali tyrkisovo modre saty. Vlasy ako chceli. Niekto klopal. "Mozeme ist." opytal sa Liam. Moji rodicia zomreli pred rokom. Mali autonehodu. Max tiez. Ostala mi len Emily a to nas viac spevnilo. Liam ma mal odniest ku oltaru. Lucy a Zayn su svedkovia a uz pol roka svoji. Lucy uz caka chlapca a dievcatko.  Ja by som chela mat tiez deti, ale nemozem. Preto sme uz rozmyslali nad adopciou. Niall s tim nesuhlasil, ale nakoniec povedal, ze dobre. Baby ma prisli objat a odisli. Vsetky okrem EM. "Idem s tebou aj ja ako jedina s tvojej rodiny." povedala bez opytania. "Musis." povedala som a uz sme sli. Obrat sa konal na zahrade v dome chalanou. Ako kazda svadba. Vsetci okrem mna sa uz vzali. My sme sa neponahlali. Zacala hrat hudba. Vychadzali sme von a kazdy sa na mna pozrel. Niall neveril, ze to som ja. Em sa postavila k druzickam. Ja som sa usmiala. Cely brat bol v uzasny. "Niall....." nestihol knaz ani povdat a Niall poveda. "Ano." ." Rebecka Carter beriete si Nialla Horana a budete pouzivat priezvisko Horan?" opytal sa mna. "Ano."  povedala som. "Mozete si dat obrucky.To co boh spojil, clovek nerozdeli. Mozete nevestu pobozkat." povedala uz som citila jeho pery na mojich. "Milujem ta." povedala som. "Aj ja teba." povedal a sli se si posadat k stolom. Oslava prebiehala posla planu. Mali sme ist tancovat s Niallom. Na pesnicku. Beautiful soul ( http://www.youtube.com/watch?v=fQLKHXhSHno ). Ked som mala tancovat s rodicmy podujali sa Dan a Liam. AKo ich mam strasne rada a su to aj ako moji rodicia. Mam ich strasne rada.  Cely vec sme potom pretancvali a niektory prepili. Ja nie. Chela som mat cistu hlavu cez tento vecer. Ne penicke With you sme si s Niallom vyznavali lasku(http://www.youtube.com/watch?v=Xe-S7rwntI8&NR=1&feature=endscreen ) . Isli sme asi o 2. Spat ako spat. Uzivali sme si svadonu noc. Zajtra odlietame na svadobnu cestu na Havai. Tesim sa a aj Niall. Ide s nami aj Em. Niall o tom vie a on to navrhol koli tomu aby som ju tu nemusela nechat. Ide s nou aj Ethan. Chcu sa tam vziat. Rano som vstala na to, ze mi je zle. Utekala som na WC. Niall dobeh. "Co sa deje?" opytal sa am. "Ja neviem. Nebudem tehotna?" opytala som sa. " Asi ano." povedal natesene Niall. Niall zacal utekat po dome a krical. "Asi budem otec.". "Co?" zvrieskol Liam a dobehol do izby. Ja som uz bola oblecena. "Nepanikar." povedala som. "Ideme ku gynekologovy." povedala som Niallovy. Ja&Niall navzdy. Gynekolog to len potvrdil. A povedal,ze som v 3 tyzdni.Najprv mi povedali, ze dieta mat nemozem a teraz toto.   Na svadobnu cestu sme sli tak cely Happy. Prebehla uzasne. Niall na mna daval pozor ako na oko v hlave. Posledny vecer mi pustil piesen Best Friend ( http://www.youtube.com/watch?v=SCnOclJlJFM&feature=fvwrel ). Stale na mne nebolo vidno, ze som tehotna a ani o tom nevedel nikto. Prekvapko na zajtra. Uz som v 7 tyzdni. "Bec!" zvrieskla Em. "Ano." povedala som. "Dnes rano som zvracala." povedala. "Co aj ty si v tom?" opytala som sa. "Asi ano." povedala. Super pridu domou 2 mamicky buduce. (Dovolenku neopisjem). Isli sme si potom lahnuta skoro rano vstavali. Cesta bola v pohode. "Sme doma." zvrieslkla som  na cely dom. "A som........................" povedala som a vsetci zacali gratulovat.


Prepacte vazne a tu mate cast. Dufam, ze sa vam paci. Druhu cast pise Meg. Marry

3 komentáre:

  1. Majka ja ťa váážne milujeem :D jedinýý človeek čoo mi vie asi čitať myšlienky :D ...veeľmi peknee ďakujem zaa to ako si napísala túto časť..:DD...presnee ako som too ja chcelaa :D Majkaa zbožňujéém ťaa :DD ale Megi teba niee :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem sorry je to narychlo ale proste sa stazujes tak som dala aspn nieco ako ked sa ti to nepaci neva, ale ja fakt nemam cas

      Odstrániť