13. októbra 2012

10.Kapitola Stratil si ma ZNOVA.


Prišla na terasu nejaká čiernovláska. „Ahoj láska...“ pozdravila sa niekomu. Zdvihla som obočia. „S- S- Samantha?“ cukol sebou Harry. „Prišla som ťa pozrieť.. tak? Kedy...“ nedopovedala. „Počkaj, počkaj, počkaj.. .čo prosím? To akože... ma zase vodíš za nos?“
pozrela som na neho. Vstala som. Postavil sa aj on. „Ale ja.. ja...“ nevedel zo seba dostať. „Harry.. kto to je?“ opýtala sa Samantha? Neviem neregistrovala som. „To je moja...“ nevedel ma pomenovať Harry. „Aha.. takže ja som nikto hej... dobre a kto si ty?“ opýtala som sa a pozrela na ňu. „Ja som jeho snúbenica...“ povedala. Zastavil sa mi dych. „Č- Č- Čo... p- p- prosím?“ vykoktala som zo seba. Pozrela som na Harryho. „Aha.. takže ty to ani nezaprieš? Tak fajn..“ povedala som a obrátila som sa ku chalanom. „Barb prepáč... on“ začal Liam. „Liam.. to je v pohode... zneužil ma... a ja som mu verila.. bola to chyba..“ povedala som a otočila som sa naspäť ku Harrymu. Vlepila som mu facku. „Au!“ povedal. „Čo si to dovoľuješ!“ skríkla tá šte*ka. (sorry za výraz) „Neboj sa... už ma neuvidíte!“ povedala som jej. „Ale..“ začal potichu Harry. Nevnímala som mu pozornosť a odišla som von. Kufor aj s vecami som nechala tam. Potom pre neho niekoho pošlem. Vybehla som na cestu. Na pravej strane  bol les. Vybrala som sa teda po ceste, ktorá bola na ľavej strane.  Utekala som až domov. Boleli ma nohy. Prišla som domov a zabuchla dvere. Zosypala som sa dole  ku dverám a plakala. „Barb? Si to ty? O... zlatíčko čo sa stalo...“ prišla ku mne mamka. Stále som vzlykala. Sadla si ku mne a pokúšala sa ma upokojiť. „Mami.. ja.. ja musím vypadnúť a to hneď“ povedala som jej. „Dobre..“ povedala a pohladkala ma po vlasoch. „Môžem ísť za sesternicou do... neviem kde býva..“ povedala som jej. „Myslíš, Victoriu?“ opýtala sa ma.   Prikývla som. „No ona býva na Slovensku... ale má len 17... a ty dneska máš 19! Zlatko blahoželám!“ povedala mamka. Usmiala som sa. Začal mi zvoniť mobil. Harry. Zrušila som mu. „čo sa stalo?“ opýtala sa ma. Ja som jej začala rozprávať o všetkom. „Už ťa chápem...“ povedala a pohladkala ma po vlasoch. Mobil mi neustále zvonil. Pozrela som sa na displej. Paul. „Áno..“ povedala som uplakane. „Barb?“ opýtal sa ma chrapľavý hlas. „DAJ MI POKOJ!“ vykoktala som cez zuby a zrušila. Kto iní než Styles. Áno, už je to Styles a nie Harry. Ale stále ho milujem! Bože! Prečo! Rozplakala som sa ešte viac. „Mami? Môžem ísť teda ku Vicky?“ opýtala som sa jej. „Môžeš... idem im zavolať..“ povedala mi. „Ďakujem....“ povedala som. Odišla som do izby a začala som si baliť veci. Keď som mala celú skriňu pobalenú, tak som začala dávať do tašky veci, fotky, elektroniku a podobné. Mala som už celú izbu zbalenú. Nič tam nebolo len posteľ a prázdne poličky. Naposledy som sa obzrela a zišla som dole aj s kufrom. Ešte som poprosila mamu, nech ma zavezie do chaty. Urobila to. Bol tam len Liam, Louisy Zayn  a Niall. „Barb?“ opýtal sa nechápavo Liam. Priložila som si prst na ústa. Aby som im naznačila... nech sú ticho. „Ja.. ja... prišla som vám dať toto...“ povedala som a podala som im obálky. „Kde je Suzi?“ opýtala som sa. „Tu som..“ povedala a vyšla z kuchyne. „Nech sa ti páči.. nie.. nechcem nič počuť... musím to urobiť a ty veľmi dobre vieš prečo“ povedala som a slza mi stiekla po tvári. „Kedy..“ povedala. Vedela, že odchádzam.  „Dnes... za chvíľku mi letí lietadlo...“ povedala som a usmiala som sa. „Budeš mi strašne chýbať..“ povedala mi a objala ma. „Aj ty mne..“ povedala som jej. „Tak si len zájdem pre kufor..“ povedala som a chcela odísť. „No.. vieš.. kufor ti Samantha vyhodila na chodbu a my sme ho dali pod schody... a kam ideš...“ začal Niall. „Za sesternicou a ďakujem..“ povedala som a zobrala som si kufor z pod schodov. „Budeš nám chýbať...“ povedal Louis a prišiel ma objať. To isté urobili aj ostatný. Zatrúbila mama a ja som sa pozrela von. „Ja už budem musieť ísť ale prosím dajte toto Paulovi a Stylesovi...“ povedala som ako som podala obálky. A bez ďalších slov som vyšla von. „Bola tu Barb?“ počula som niečí hlas a musela som sa otočiť. Videla som ho.. stál tam... v sivých teplákoch a bielom tričku. „Barb!“ skríkol, keď ma uvidel. Ja som len nastúpila do auta a povedala mame, nech ide. Harry vybehol von, no my sme už odchádzali na príjazdovú cestu. Posledný krát som sa pozrela na albumy, čo mi dali a schovala som ich do tašky.......


-----O 10 mesiacov-------

Sedím u seba v izbe. Áno ako som sa dohodla. Bývam u sesterky a úspešne som dokončila školu. Mám 19.. stále. Je jún. A čo sa týka jeho. Áno pokúšal sa ma hľadať.. kontaktovať.. ale ja som mu to nedovolila. Nevie, že som na Slovensku.  So sesterkou sa chystáme ísť do tábora. Teším sa. Bola som s ňou v tom tábore, keď som mala 7. Páčilo sa mi tam. Bývala som v New Yorku ale na prázdniny som stále chodila tu. Práve si balím veci a počúvam hudbu na mojom tablete, ktorý som dostala od Paula. Cez mamu. Výslovne som ho požiadala, nech ma nehľadá.. lebo viem, že keď ma nájde tak to neskončí dobre. Takže sa všetko dozvedá cez mamu. Tie albumy stále mám. Keď mi je smutno stále si ich pozriem. Sesterka vraví, že by som sa mala dať liečiť. Ale aj nechcem ísť. Ale späť do reality. Ako tak som sa naučila Maďarsky, aha... asi som zabudla spomenúť. Moja rodina je z polovice Maďarská a z polovice Slovenská. Takže sa rozprávajú po Maďarsky. No mne to veľmi nejde. Ideme do nejakého maďarského tábora. Hatfa alebo čo. „Pripravená?“ opýtala sa ma Vicky, keď sme vychádzali von z domu. Prikývla som. Nastúpili sme do auta a išli sme. Krstná a krstný ma prijali do opatery. Samozrejme, pokiaľ si nenájdem dom. Naložili sme do kufra gitaru, kufre a všetko potrebné. Okolo hodinky sme tam už boli a keď som vystúpila cítila som ten svieži vzduch v tvári. Ubytovali nás v chatke s celkom fajn babami. Jedna sa volá Kitty a druhá Monika. Veľmi im nerozumiem, lebo ich angličtina láme uši... takže to skúšame po maďarsky a to už je lepšie. Rozumiem všetkému čo hovoria predsa len som tu ako keby vyrastala... a maďarčinu ovládam tak na 2- ku. (baby keď budem dávať * tak to znamená, že sa rozprávajú po maďarsky aby som vás nezmietla tým, že tu budem písať Maďarsky ok...)
*Takže.. ty si z New Yorku?* opýtala sa ma Kitty. Prikývla som.
*Hej.. počuť čo?* povedala som a každá spustila strašný rehot. Som športový typ, takže som si obliekla kraťasy a chcela ísť von ale v tom niekto vošiel.
*Poďte dole dievčatá* povedala naša šéfka. Pani Zuzana.
*Vie.. niektorá z vás po anglicky?* opýtala sa nás. My sme pomaličky zišli z poschodia a ja som sa jej prihlásila.
*Tak dobre...totiž prišili nám nové posily a nehovoria inač ako po Anglicky* povedala. Prikývla som. *Poťte do jedálne... tam vám ich predstavím všetkým zároveň* povedala a my sme sa poslušne vydali za ňou do jedálne. Každý už sedel na svojom mieste a my sme si tiež sadli k jednému stolu, kde sme mali svoj tým. Nemali sme ešte vedúcich, lebo ich bolo málo.
*Prosím utíšte sa...* začala teta Zuza.
*Takže ja by som vám chcela predstaviť našich nový vedúcich* povedala a mne vyschlo v krku. Napila som sa, keď vyslovila to meno.
*Louis, Liam, Niall, Zayn a Harry!* skríkla a každý začal  tlieskať. Ja som vodu vypľula na Vicky, ktorá sedela predo mnou. Vyvalila som oči a postavila som sa na odchod. Všimli si ma.
*Dobre že ideš.. zabudla by som... takže poď tu Barborka...* neznášam, keď ma volajú Barborka! *A prosím ťa prekladaj to čo ti poviem* povedala a ja som nemala na výber. Pomali som sa približovala ku ním. Každý z chalanov sa strašne smial no, keď si ma Louis všimol úsmev mu z tváre zmizol. Potom postupne každému , pokiaľ sa jediný nerehotal len Harry. „Čo je?“ povedal Harry a Louis ukázal na mňa. Priblížila som sa do dosť nebezpečnej blízkosti. Našťastie som stála pri tete Zuze. Harry vyvalil oči. Priblížil sa a ja som inštinktívne ustúpila. *Takže.... prosím ťa prelož, že budú bývať v chatkách a budú pomáhať s hrami, s výzdobami a také veci..* povedala mi a ja som sa nadýchla. „Takže máte pomáhať s výzdobami, hrami a podobnými vecičkami, ktoré vám povie.. teda ja budem prekladať... tým, že ani jeden z vás nevie po maďarsky a... budete bývať v chatkách“ povedala som im. Liam prikyvoval. Každý sa na mňa pozeral ako na zjavenie, jediný Harry mal stále otvorené ústa. *Okey... a teraz?“ opýtala som sa tety Zuzy. *teraz im povedz, že budú vedúcimi týchto skupín. Liam- Louis = Láska, Zayn bude pomáhať Angelike... a Niall a Harry budú vedúcimi nenávisti* povedal. Zastavil sa mi dych. Nenávisť sme my... skupina. No pekne som dopadla.
prikývla som a začala som rozprávať. „Takže... em...Liam a  Louis budú vedúcimi skupiny  Láska, Zayn bude pomáhať Angelike... a Niall a Harry budú vedúcimi nenávisti.. “ povedala som.  Usmiali sa na mňa. Harry ma  hypnotizoval pohľadom.
*Dobre... teraz sa môžete ísť najesť..* povedala a ja som to preložila. „Takže.. poďte za mnou..“ povedala som a odišla som. „Liam a Louis.. toto je vaša skupina“ povedala som a ukázala na malé deti, ktoré sedeli pri stole. Mali šťastie.. našťastie to boli chlapci. Louis zajásal a sadol si vedľa chlapčeka. „Em.. len taká menšia drobnosť.. nevedia po Anglicky...“ povedala som a podala som im slovníček. Anglicko – Maďarský. „Diky... a..“ začal Liam no nedokončil to. „Nechcem nič vedieť..“ povedala som a odišla som ďalej.
*Zayn ty budeš tu s Angelikou...* povedala som a podala som mu ďalší slovník. Zayn poďakoval a sadol si k hnedovláske menom Angelika. „A vy dvaja ste bohužiaľ v našej skupine“ povedala som a odkráčala som si sadnúť ku stolu. Sadla som si vedľa Vicky.
*Ty si vážne neblafovala..* povedala Kitty ... pozrela som na ňu ako na debila.
„Ahoj som Harry“ povedal keď si sadol ku stolu  a každá začala jásať. Prekrútila som očami. *nie som hladná... takže...* začala som a postavila som sa. Niall sa už napchával. Pozrela som na neho a on sa usmial.
„Kqum.. uhnds..“ povedal. „Čoo?“ pozrela som na neho. Prehltol a povedal ešte raz. „Kam ideš...“ „Do chatky...“ povedala som. „čuňa“ povedala som a zasmiala som sa. Pripomínalo mi to keď sme boli na chate. Zase ďalšie slzy. To som ešte stála v jedálni. „Čo ti je?“ opýtal sa ma Niall a tiahol vedľa seba na lavičku. „Nič.. len som si spomenula na chatu..“ povedala som a usmiala som sa. Objal ma okolo pliec a utišoval ma. „Ty už nechodíš so Suzi?“ opýtala som sa ho. „Nie... rozišli sme sa.. lebo tento tu magor... nám to zničil..“ povedal a pozrel na Harryho. „To má vo zvyku..“ povedala som si. „Čo?!“ opýtal sa Harry. Neozvala som sa. „Zopakuj to..“ povedal. „A načo však tebe to je tak či tak jedno..“ povedala som a vstala som. „Barb.. počkaj.. chcem sa porozprávať...“ povedal Harry a utekal za mnou von. Chytil ma za lakeť. „A o čom? Že si ma zase podviedol.,.... zdôvodňujem to ZASE. A načo preboha! Však tam más Samanthu“ povedala som a utekala som do chatky.............






Dúfam, že ste pochopili tie * a " keď nie tak vám to vysvetlím.. Išla do Maďarského tábora a tam som nechcela písať po maďarsky takže maďarský jazyk som dala že * ok? a " sú anglický jazyk :) Liss :* Cmuq a mimochodom ,pokiaľ tu nebudú aspoň 3 komenty, tak nepridám časť :* I love you :D

5 komentárov:

  1. Woooow! to je brutál! :D ďalšiu prosím...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cíííí! Dasj ďalšiu časť prosím... :) inač je to super... a musia sa dať do kopy! :D musia!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boze si mrtva. viem pisem pod anonymom ale vioes kto som. Neprezijrs to ti prisdakam :) :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hahaha! :D vtipné... keby si prišla do Košíc v pohode :D I love you tooo :D a dneska vam dam ďalšiu časť no tak skoro sa nedajú do kopy :D ak chceš tak ti poviem aj viacej a chystam aj ja novú poviedku :D keď chceš tak si ma pridaj na FB DENISKA :DDD Baškáá Vargová :D <---- my name is :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vaav...priam naadherneee..uzasnee..prekraasne...:)))...dakujem baši :) rada si ta pridam :D

    OdpovedaťOdstrániť