28. septembra 2012

Stratil śi ma ZNOVA! 3.Kapitola


3.Diel

„Fajn.. ja už som unavená pôjdem spať.. tak dobrú...“ povedala som im. „Dobrú“ povedali všetci zborovo. „Idem aj ja..“ povedal Harry a ja som len prekrútila očami. Vybrala som sa do izby a zabuchla dvere.  Prezliekla sa do pyžama, ktoré  sa skladalo, z trička a boxeriek. Zaliezla som pod periny ale vtedy zavŕzgali dvere. Bol v nich LOUIS?! Divné. „Barb? Spíš?“
opýtal sa ma. „Nie..“ povedala som a posadila som sa. „To je dobré... chcel som sa len opýtať nemáš chuť si zažartovať?“ opýtal sa ma a šibalsky sa usmial. „Čó?“ opýtala som sa ho. „No.. všetci už spia.. tak ja len, neurobíme si z nich srandu?“ opýtal sa ma. Zazubila som sa. „ok.. tak čo máš v pláne?“ opýtala som sa ho. „Pôjdeme ich namaľovať..“ povedal a pozrel na moje šminky. Zazubila som sa. Zobrala som pleťovú masku, lak na nechty, ceruzku, špirálu... a podobné vecičky.  Zamierili sme každý svojim smerom.  Louis išiel namaľovať Liama, Zayna a Nialla. Na mňa nechal na toho najťažšieho. Harryho.  Vkročila som do jeho izby. Spal. To je zatiaľ dobre. Pomyslela som si. Harry spí tvrdo.. teda aspoň podľa Louisa. Začala som mu lakovať nechty na rúžovo. Keď som skončila zobrala som púder a potrela mu celú tvár. Vyžehlila som mu jeho kučierky a namaľovala ho. Voala.  Je hotový. Harry sa zrazu začal motať. To nie.... Nie.. spi. Ešte spi, aby som sa stihla vypariť. To by nebolo dobré, keby teraz otvoril oči... som v dosť trápnej póze. Sedím na ňom obkročmo a on sa motá. Prestal. „Uf“ povedala som a vtedy si ma pritiahol k sebe.  Pomýlil si si medvedíka chlapče. Držal ma v objatí asi 4 minúty, no potom povolil. Ja som sa vyparila do mojej izby a zaliezla som pod periny. O asi 1 hodinu som sa zobudila na strašný krik. Usmiala som sa. Do izby mi vtrhli 4 dievčatká. Začala som sa strašne smiať. „Ako si nám to mohla urobiť?!“ skríkol po mne Zayn. „Áno!.. presne ako to dáme dole?“ začal si obzerať ruky Niall. Z toho som chytila záchvat smiechu. „To nie ja.. no nie celkom... ja som urobila len Harryho a ostatných mal na starosti Louis.“ Povedala som im. Začala som sa viacej smiať, pri pohľade na Harryho. Zobrala som odlakovač  a dala im ho do ruky. „Tu máte dievčatá.“ Povedala som im a so smiechom som utiekla dole do kuchyne.  Tam už sedel Louis. „Dobré ránko“ pozdravila som. Pozdravil ma. Sadla som si oproti a začala papkať.  Pomaly sa všetci pridali, až na Harryho. „Harry?“ opýtala som sa ich. „Nevie si to dať dole.. niečo si namazal na hlavu a teraz to nevie dať dole... pokúšal som sa mu pomôcť no odohnal ma..“ povedal Niall. „Aha..“ vyšlo zo mňa. „Idem mu pomôcť..“ povedala som a vstala som od stola. Odišla som do mojej izby a hľadala Harryho. „Harry?“ opýtala som sa, keď som vošla do kúpeľne.  „Choď preč.. neurobila si mi už dosť?“ opýtal sa. Mala som pocit, že plakal. Nemýlila som sa. Ježiš to som vážne nechcela. Nechcela som aby to došlo tak ďaleko.  Na tvári mal stále Make – up a to čo som mu dala. Vlasy mal mokré a mal ich polepené. „To som vážne nechcela ukáž..“ povedala som a zobrala som mu tvár do mojich rúk. „Ti to nechápeš... budú ma musieť ostrihať....“  povedal a ja som si až vtedy všimla aké ma pekné oči. Spamätaj sa! „Dobre... pomôžem ti..“ povedala som a zobrala som si odličovať. Pomali som mu to zotierala z tváre. „Tak... a už len vlasy..“ povedala som a pozrela mi na vlasy. Zamračil sa. „Vlez si do sprchovacieho.. .“ povedala som mu a on tam vliezol v oblečení. Postavil sa. „Myslíš to vážne?! Bez tak si taký vysoký a teraz na teba nedotiahnem.“ Povedala som a nahodila Pocker face. Nemala som na výber. Vliezla som tam aj ja. Zaškeril sa. „Nešker sa!“ prikázala som mu. Harry pustil sprchu. „Ty si.... Idiot!“ povedala som. Tá voda bola úplne ľadová. No z Harryho vlasov sa to dostávalo preč. Mrzla som tam, pokiaľ si Harry umýval vlasy. Usmial sa. Stále som mrzla. „Tak ja idem.. ty sa v pohode osprchuj..“ povedala som a chcela vyjsť. Chytil ma za zápästie. „Nie idem aj ja..“ povedal a spoločne sme vyšli zo sprchovacieho. Stále mi bola čím ďalej tým väčšia zima. „Neprezliekaj sa..“ povedal Harry a ja som len nadvihla obočie. (moja obľúbená činnosť) On sa len šibalsky usmial a prehodil si ma cez rameno. „Harry! Okamžite ma daj dole! Harold!  Daj ma dole!“ kričala som a búchala mu na chrbát. „Nie.. odplata bude sladká..“ povedal a zasmial sa. „Chalani doneste zmrzlinu, čokoládu... proste všetko sladké čo máme...“ povedal. „Čože?!“ skríkla som. Harry so mnou vybehol na záhradu. Zatiaľ prišiel Zayn aj s nie čim v ruke. Harry ma položil na zem. Prišiel ku mne Zayn  a pomazal mi tvár čokoládou! To ej hajzlík! Potom po mne všetci niečo začali hádzať.. mala som to aj v podprsenke! Potom Harry zavelil, že stačí. Vďačne som sa na neho pozrela. On sa len usmial a priblížil sa ku mne. „Ja som vravel, že odplata bude sladká..“ povedal a sotil ma do vody. Aha.. vtedy som si až uvedomila, že ma položil na kraj bazéna. No ja som nevedela plávať. Ten bazén bol dosť hlboký. Nič som nevidela, lebo pred očami som mala tmu......  
Teraz len takúto krátku... ale sľubujem, že dnes sa ešte pokúsim dať.. a prosím komentujte.... :) Liss 

1 komentár: