30. septembra 2012

Stratil si ma ZNOVA! 5 .Kapitola


„Cvak, Cvak...“ počula som, keď sme boli len milimeter od seba. „Harry.. niekto nás fotí!“ zašepkala som mu. „Do riti!“ povedal a zasmial sa. Zasmiala som sa aj ja. Keď sme sa ukľudnili, objal ma. „Poďme domov..“ povedala som mu. Prikývol a chytil ma za ruku. „Čo keby sme sa zahrali?“ opýtala som sa a strčila do neho. Trošku sa pomotkal.
Utekala som parkom a on za mnou. „Počkaj keď ťa chytím..“ povedal a ja som pridala. No dohnal ma. Stiahol ma do trávy a ľahol si na mňa. „Ha! A už ťa nepustím!“ povedal a začal ma štekliť. „Nie!! Harry! Stačíí! Dobre! Budem dobrá, len prestáň!“  kričala som. Prestal a pozrel sa mi hlboko do očí. „Ja.. ja... ďakujem za záchranu...“ povedala som a pobozkala ho. Bozk mi opätoval. Po asi 3 minútach sme sa vybrali domov. „Sme doma!“ zakričal Harry. „My vieme!“ zakričal niekto z kuchyne. Zazvonil mi mobil. Nathan. „Ahooj!“ skríkla som do telefónu. „Čau! Počul som, že si v Londýne... nechceš prísť za nami?“ opýtal sa ma. „Jasné... povedz kedy..“ povedala som a usmievala sa od ucha k uchu.  „Tak tak za 1 hodinu? V sturbacks?“ opýtal sa ma. „Ok budem tam...“ povedala som a zložila. „Kto to bol?“ opýtal sa ma Niall. Harry sa pomaličky napil. „Nathan... neviem či ho poznáte... ale určite ho poznáte... Sykes“ povedala som s úsmevom. Harry vypľul vodu na Louiho. „Čože?!“ opýtal sa a utrel si ústa. Zachichotala som sa. „Chce sa stretnúť v Sturbacks.“ Povedala som a pomali odišla do obývačky za Liamom a Zaynom. Harry, Niall aj Loui ma nasledovali. „Idem s tebou..“ povedal Harry. Zakrútila som hlavou . „Odkedy niečo spolu máte?“ opýtal sa Louis. „Od dnešného poobedia..“ povedala som a usmiala som sa. „Harry a čo....“ nedokončil Liam. „Pššt!“ skríkol Harry. Zdvihla som obočia. „Idem na chvíľku na laptop“ povedala som a zapla ho. Sadla som si do kresla  a prezerala stránky. Vyskočila mi nejaká stránka, kde som bola ja a Harry. V parku, ako sa objímame, ako sa váľame po zemi a ako sa bozkávame. Prečítala som si pod tým, čo píšu. „Nový úlovok Harryho Stylesa? Podvádza Michaelle? Čo na to ho hovorí Michaelle?“ „Harry?“ opýtala som sa ho. „Ano láska..“ povedal. „ ja už idem“ povedala som mu. „dobre...“ povedal mi. zaklapla som netbook. Pomalým krokom som odišla o svojej izby. Ešte to nechám tak... možno sú to len keci.  Zatvorila som dvere a zamkla. Pozrela som na mobil. Volal mi Nathan. Celkom som na neho zabudla. Obliekla som si rýchlo Tričko s nadpisom Heard Nerds a rifle. Obula som si conversky a Obliekla basketbalovú mikynu. Na hlavu som nasadila flexu. Asi som sa nezmienila ale mám strašne rada flexi. Vybehla som zo svojej izby a preskakovala schody. Meškám! Zabije ma! No do riti! Bežala som cez park do Sturbacks. Pred budovou bol Nathan. Zamávala som mu. Prišla som ku nemu a on ma objal. „Ahoj...“ povedal mi.  „Ahoj..“ pozdravila som ho. S Nathanom sa človek nenudí. Kecali sme do večera, až sa začalo stmievať. „Tak ja už pôjdem...“ povedala som mu a objala ho. „Maj sa....“ povedal a každý sa vydal svojím smerom.  Prišla som ku chalanom a nikde nikoho. Bola som unavená a preto som sa vybrala do izby. Zaspala som hneď, ako som si ľahla do postele. Takto to pokračovalo celý týždeň. Paul ma chodil navštevovať, kedy mu to len šlo a ja som sa zatiaľ maznala s Harrym. Bol pondelok a každý už sedel v obývačke. „Dobré ránko..“ povedala som im. „Ahoj...“ pozdravili všetci zborovo. „Harry?“ opýtala som sa ich. „No... vieš... on.....on.. sa včera nevrátil z baru..“ povedal Liam. Vypúlila som oči. „Čo- čože?“ opýtala som sa ich. Pokrútila som hlavou. Niall zvieral noviny. Pohľadom som hypnotizovala noviny. On len nasucho preglgol. „Ukáž mi to..“ povedala som mu. Pokrútil hlavou. „NIALL! DAJ TO SEM!“ zavrieskala som. Pomali mi podal noviny. Stuhla som. Na obale bol Harry a oblizoval sa s nejakou blonckou. Otvorila som na strane, kde mal byť text o tom. „Harry Styles to včera nezvládol a z baru si odviedol dve slečny. Nezabudol náhodou na to, že má priateľku? Alebo dve? Čo na to hovorí Michaelle? Ďalšie informácie sa dozviete v nasledujúcom čísle.“ Písalo sa. „Ja.. ja.. prepáč...“ začal Niall. „Prečo sa mi ospravedlňuješ ty?“ opýtala som sa ho so zaslzenými očami.  „Barb... on....“ začal Liam. „Nechaj to tak... Michaelle je jeho priateľka že?“ opýtala som sa ho. Prikývol. „Mňa to mrzí..“ povedal. „Nemusí...“ povedala som a časopis hodil na sedačku. Rozbehla som sa do mojej izby. Zamkla som sa. Vytiahla som kufor a do neho začala hádzať veci. Keď som bola hotová. Tam som strávila asi do večera. Bolo už neskoro a ja som zavolala mame. „Mami? A- ahoj.... no.. ja že či by som sa mohla vrátiť..“ povedala som a slzy mi stekali po líci. „Samozrejme... prečo sa pýtaš.. zlatko stalo sa niečo?“  opýtala sa ma. „H- h- hej!“ povedala som medzi vzlyky. „Dobre povieš mi to doma dobre...“ povedala ja som sa zmohla len na slabé Ehm... Obliekla som si to čo som mala, keď som bola  s Nathanom v kaviarni.  Pomaličky som otvorila dvere a všetci už spali.  List, ktorý som pre nich napísala som nechala v obývačke. Rozhodla som sa, že sa pôjdem ešte rozlúčiť s Paulom. Zaklopala som na dvere a Paulovej vili. „Barb?! Preboha čo tu robíš....“ šepkal potichu Paul, ktorý prišiel otvoriť. „No.. ja- ja... ja som sa prišla rozlúčiť...“ povedala som a objala ho. „Čože? Ty niekam cestuješ?“ vykoktal zo seba. „No... hej.... idem domov..“ povedala som mu „Len ku chalanom nie?“ opýtal sa. Pokrútila som hlavou. „Robíš si srandu?“ opýtal sa ma. „Nie.. ja... ja už nemôžem...ako iste vieš...chodila som s Harrym no a nie som si istá, že či si videl noviny...“ povedala som mu. Zdvihol obočie. Podala som mu noviny. „Bože... ja ho zabijem! Ale veď to je Harry on to robí každej.. dievčatko moje nemôžeš ma nechať takto...“ skočila som mu do reči. „Každej? Ďakujem vážne si mi pomohol ocko!“ povedala som s iróniou a odišla do taxíka, ktorý na mňa čakal. Ešte chvíľku tam stál a potom zatvoril dvere. Odišla som na letisko. Lietadlo mi malo letieť o 15 minút. Pozrela som na hodinky. 23:58. No..super. Odišla som do lietadla a trošku si pospala. Zobudila ma až letuška.   Mamka ma už čakala na letisku. „ahoj...“ povedala a ja som sa jej vrhla okolo krku. Pred letisko stálo milión fotografov. „Mami... oni o tom vedia?“ pozrela som na ňu a nasadila som si okuliare. Prikývla. Do očí sa mi zase nahrnuli slzy. Zapla som si mobil. 24 zmeškaných hovorov od Harryho. 13 od Nialla a 21 od Paula. 5 sms- iek od Liama. 2 od Louisa a 15 od Harolda. „Mami... prosím poďme mi zariadiť novú kartu...“ povedala som a ona len prikývla. Bolo dosť ťažké sa dostať cez novinárov. „Slečna Haistings prosím povedzte nám čo sa stalo...“ „Stále ste s Pánom Stylesom vo vzťahu?“ „Milujete ho ešte?“ „Ako reagujete na to? že má priateľku?“ tak táto otázka ma zaskočila a ja som sa zastavila. „No.. viete.... ja.. teda... Ja som sa s ním rozišla.... a nemám chuť ho vidieť ešte raz.. to že má priateľku ma ranilo.. a..... nie som si istá, či mu viem odpustiť.... verila som mu... prepáčte..“ povedala som a ďalej sa predierala novinármi, ktorý sa vypytovali ďalšie a ďalšie otázky. Slza mi tiekla z očí až dopadla na zem. Cez okuliare našťastie nebolo vidno tie moje červené oči. Dorazili sme do obchodu a ja som si dala urobiť novú kartu. Dostala som ju hneď. Ešte som si prepísala niektoré čísla a išla domov. Zatvorila som sa v izbe. Prezliekla som sa. Začala som čítať sms- ky. Od Louiho. „Mrkvička moja.. nehnevaj sa na mňa...“ musela som sa pousmiať. Ďalšia od Liama. „Prosím ťa... chcem sa porozprávať.. kde si zmizla?“ A potom som počúvala odkazy. Od Nialla. „Barb.... prosím zdvihni.. chceme sa s tebou porozprávať.....“ Od Harryho „Barb... prosím zdvihni mi to! Ja som to tak nemyslel....!“ pokračovalo to aj ďalej ale potom som vybrala SIM kartu a rozlomila ju napoli. Opísala som si čísla a zababušila sa do perín.  Zobudila som sa až okolo rána. Bolo  5 hodín ráno. Nevedela som spať, tak som si pustila Titanic. Môj obľúbený film.   Mamka išla do práce a ja som ostala doma sama. Odišla som do obývačky a Zobrala som si so sebou aj perinu. Pustila som si TV. Prepínala som programy. Zastavila som na MTV. „Slečna Haistings, ktorá bola priateľkou Harryho Stylesa je naspäť v Amerike. Urobili sme s ňou malý rozhovor.“ Povedala moderátorka a na obrazovke som sa objavila ja.....
Z pohľadu Harryho
„Na čo si prosím ťa myslel?! Že ona to pochopí a sa nič nestane?! Harry preboha! Spamätaj sa! Bola jediná normálna! Mali sme ju radi... a ty si to takto poserieš?!“ zakričal na mňa Liam. „Ja.. ja.. ja som nechcel.. musím ísť za ňou... je doma že?“ pozrel som na Liama. Prikývol. „Mala by byť“ dodal. „Ako to myslíš?“ pozrel som na neho. Sklopil zrak. „No.. vieš... ona...nevyšla asi  11 alebo 12 hodín z izby... nič nejedla a .... ja neviem...“ povedal a pozrel na mňa. „ideme!“ povedal som a rozbehol som sa ku dverám od nášho domu. Vošiel som dnu. „Barb? Otvor...“ zabúchal som na dvere. Nič sa neozvalo. Vošiel som. Nikto nikde. „HARRY!“ skríkol Louis. Rozbehol som sa za hlasom. Dobehol som do obývačky. Louis držal v ruke nejaký kus papiera a slzy mu tiekli po líci. Priznám sa.. nevedel som že Louis bude plakať. Pozrel som na Nialla. Pozeral sklesnute do blba. Louis mi podal list. Začal som čítať 
Milý chalani,
Ja.. sa strašne ospravedlňujem za to, že som Vám vliezla do životov. No už sa to nebude opakovať.. Odišla som.. nepoviem kde lebo viem, že za mnou prídete. Prosím nehľadajte ma. Liam. ... bol si mi za ten týždeň takou oporou ako nikto. Niall si žrút.... ale mám ťa rada a niekedy ťa určite zoznámim so Suzi. Je ti strašne podobná... teda myslím tým jedením. Louis.... pri tebe sa človek nenudí... hlavne keď má zlú náladu ty mu ju nadvihneš... Zayn ty si ako moja mama... stále len pozeráš do zrkadla a to ma stále rozosmeje.... A nakoniec  TY Harry.. zlomil si mi srdce.. milovala som ťa... no neviem.....proste NEMAM SLOV..
                                                                                 S pozdravom Barb :*
Keď som dočítal niečo ma zabolelo.  „Ako si mohol?“ pozrel na mňa Louis. Slzy mi stekali po líci. „Ja som debil!“ povedal som a vytiahol mobil z vrecka. „Volali sme jej....“ povedal Niall.  „Nemá to cenu...“ povedal Liam a zapol TV. Išla tam ona. „Utíšte sa!“ povedal som a sledoval Tv. ?“ „Milujete ho ešte?“ „Ako reagujete na to? že má priateľku?“ povedala reportérka a Barb sa zastavila. . „No.. viete.... ja.. teda... Ja som sa s ním rozišla.... a nemám chuť ho vidieť ešte raz.. to že má priateľku ma ranilo.. a..... nie som si istá, či mu viem odpustiť.... verila som mu... prepáčte..“ povedala a potom odišla. „Tak toto bola slečna Haistings. Možno sa Harry Styles o ňu už nezaujíma ale jedno vám poviem... je škoda že sa rozišli..... kto by to povedal... hodili sa spolu..“ povedala reportérka a Liam vypol TV. „Takže je v Amerike!“ povedal som a zdvihol som sa. Vtedy niekto vletel dnu. Paul. Ešte toto mi chýbalo.......
Z pohľadu Barb
Dopozerala som to a vtedy zazvonil zvonček. Bola to Suzi. Otvorila som a hneď sa mi vrhla okolo krku. „Som tu ... už je dobre...“ povedala a ja som jej ďalej vzlykala do ramena................

Toto mala na sebe keď išli sme Nathanom a keď nastupovala do lietadla. 















Dúfam, že sa vám to páčilo... bola by som rada, keby ste mi zanechali ďalšie komenty.. :) LISS 

6 komentárov:

  1. No dokedy som nevedela, ze kto je ta suzi bolo vsetko v poriadku. Teraz je to v este vadsiom poriadku. Mam ta strasne rada a ty vies ako. I Love You Marry

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I LOVE YOU TTOOOOOO ! You are my LITTLE Baby :DDDD I LOVE YOU SO MUTCH ty môj Žrút :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nesom žrút:( ale nevadi :) a ja som tvoje little baby? ako prepac my little sister ty sa radsej neozivaj dobre. :) :D a ja som starsia jak ty :D :D D:D D:DD:D:D:D:D::.d.d a to je dost MY LITTLE SISTER AND MY MUM I LOVE YOU

      Odstrániť
  3. naddherneee...kedy das pokracovanie...???..:DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. asi dneska :) neviem ešte mám čo doháňať po týždni :) ale asi dneska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prekraasna...kedy asi priblizne pridas kapitolu..??..:D..naozaj nadhernee

    OdpovedaťOdstrániť