22. septembra 2012

14. Kapitola

Becky:
"Lucy, ty si do neho až po uši..." nestihla som ani dokončiť a povedala." Áno som, si spokojná!" zvrieskla a zdrhla do izby. Dnes by som mala niekam ísť, ale Lucy o tom nevie. Idem do NY.Aj s Niallom.Aspoň kým môžem byť s nim tak si to užijem. Keďže zachvíľu majú turné chceme byť spolu. Niečo hralo na celý dom. LWWY od One Direction.
Mobil. Asi môj. Rychlo som utekala hore schodami. "Áno." povedala som zadichčaná. "Ahoj láska. Čo robíš?" opýtal sa ma Niall. "Ale nič, len som sa trošku pohádala s Lucy a neviem ako jej mam povedať, že idem do NY aj s tebou." povedala som."Aha jasné tak sa upokoj a povedz jej to normálne. Alebo len tak zdrhni a napíš jej to na papier ako list." povedal. "Ďakujem za nápad zlatko. Idem ja aoj." povedala som a už som zložila. Nahádzala som veci do kufra, vzala elektroniku a potrebné veci. Napísala list pre Lucy. Znel takto.

Milá Lucy.
 Viem, že sa na mňa hneváš a budeš ešte viac, ale išla som do NY aj s Niallom, pretože........(opýtaj sa Zayna) a nemohla som ti to povedať do oči. Prepáč, ale ideme len na 1 týždeň a potom sme späť. keby niečo číslo moje máš, čiže zavolaj. Mám ťa rada a prepáč.
                                                                                     Mam ťa rada  Becky


Dopiísala som poledné slová, vzala papier a vložila do obálky. Napísala som tam For Lucy a položil na stôl. Zbehla som pre kufre a odniesla ich dole. Zavolala som Niallovy, že za 10 minút som uňho. Odniesla som kufre do auta, skontrovola či som tam niečo nenechala a odišla. Kľúče som vložila do kabelky. Nastúpila do auta a išla za svojou láskou. Už ma poctivo čakal pred domom. "Ahoj." povedal a pobozkal ma. "Ahoj." povdeala som a naštartovala. Von vyšiel Zayn. Postavil sa pred auto. Fajn. Vystúpila som a šla k nemu. "Prečo si len tak od nej odišla a nič jej nenechala." opýtal sa ma naštvane. "Kuchyňa. Tam má napísany list a vysvetlenie, ale neúplne." povedala som a išla do auta. On ma chitil za ruku. V tom zakročili Liam a Niall. "Zayn poď somnou." povedal Liam a mňa zatial zobral Niall do náručia. Rozplakala som sa ako malé dieťa. Musela som to ale odšoférovať na letisko.  "Bec kľud." povedal mi Niall. Utrel mi slzy a ja som sa pomaly ukľudnila. Auto som nechala na letisku. Cesta bola uplne úžasna. Celý týždeň sme boli spolu a nakupili sme aj mnoho vecí. Domou som sa vracala s výčitkami.

Lucy: 
Po tom ako som sa zamkla v izbe ič som nepočula v celom dome. Až po 2 hodinách som vyšla s izby. Hľadala som Becky, ale márne. Hneď som volala Zaynovy. Povedal, že musí ísť a večer príde. V tom som našla list. Keď som ho dičítala, behalo mi po hlave, že čo mi musí Zayn povedať. Večer som už čakala celá nedočkavá Zayna. Niekto klopal. "Ahoj." povedala som a pobozkala ho. Nebol sám. Bol s nim aj Liam. "Ahoj." povedali naraz. "Ahoj Liam." povedala som a nevedela o tom, že aj on je tu. "Poďte dnu." popvedala som a už ich ťahala dnu. Bec som volala, keď som dočítala list a aj tak neveim čo mi má Zayn povedať. "Zayn?" opýtala som sa. "Áno?" opýtal sa Zayn. Niečo mi máš povedať,čo vie aj Becky." povedala som. "Aha. Jasné. No vieš o 3 týždne ideme ................." povedal a ja som sa rzplakala a utekala do izby.



Taj´k a dnes vám po dlhej dobe dávam časť aj ja. Ďakujeme za 1O88 pozretí stránky. Nikomu z vás neradím, aby si vyberal ako strednú školu Zdravotnú. NIKOMU. Je to strašne tažká škola a to tam chodím ešte len 3-4 týždeň. Tak aj preto tu nepíšem, lebo mam toho veľa.  A dúfam, že saa vám to páči. Majky(Marry)


1 komentár:

  1. vaav..veelmi peknee...a pokracovanie si prosiiim...ale rychlo..:DDD..ale inac...velmi peknaa..:DD..a kedy das to pokracovanie...???...:)))

    OdpovedaťOdstrániť