28. septembra 2012

16. Kapitola


Mala som šťastie, nikto si ku mne neprisadol. Zapla som si  mp3 a počúvala som smutné pesničky. Po Kelly Clarkson – Because of you mi nabehlo, One Direction – What Makes You Beautiful. Rozplakala som sa ako decko. Toto mi niekto robí naschvál. Mala som si tie pesničky odstrániť skôr...vedela som čo urobím už dopredu, ale nie, bola som slabá. Nedokázala som to.
O dve hodiny sme boli v Norwichu.  Nastúpila som do malého taxíku a odviezla sa na opačný koniec mesta, ako som predtým bývala. Becka vedela moju adresu, aj Zayn ju vedel. Predala som ten byt a kúpila si tento. Nelogické. Ale pre mna praktické.
Dotiahla som všetky kufre a začala sa vybalovať. Bolo neskoro, práve by mal byť Zayn u mňa . Povzdychla som si. Ešte som si nezrušila facebook a twitter. Vytiahla som z najväčšieho kufra notebook a prihlásila sa na TT a na facebook.  Na twittery som mala neviem koľko tisíc followers a o to radšej som si ho zrušila. Facebook ani nehovorím. Hneď som si ho zrušila. Jediné čo mi ostávalo, bol mobil. Zajtra si kúpim novú simku a bude po všetkom. Prebehla som kontakty. Opísala som si čísla rodičov a Becky. Ostatné som všetko vymazala...Okrem Zayna. Niečo mi našepkávalo aby som si ho pre istotu nechala.
Mobil som odhodila na postel a vbehla do sprchy. Mala som za sebou dlhý deň. Všetko to so sťahovaním, so Zaynom, listy na rozlúčku....Potrebovala som to zo seba dostať.
Zmyla som zo seba všetko ten pocit viny a zabalená v uteráku som asi po hodine vyšla z kúpelne. Skontrolovala som mobil. Mala som tam jeden  odkaz. Otvorila som si ho a vypočula:

LUCY! Prečo mi to neberieš? Prečo si odišla a nechala si taký list? Bojím sa o teba! Prosím, ozvy sa mi. Prosím. Ľúbim ťa. Zayn

Práve pre toto som si chcela zrušiť číslo. Práve pre takéto správy.  Nechcela som sa k ničomu vraciať a už duplom ku Zaynovi.
Vrátila som sa domov, pre jeden jediný dôvod. Pre sestru. Nemyslím tú, ktorá bola mojou neodmyslitelnou súčasťou dokým...veď viete čo. Kvôli istej Rosalie.  Dopočula som sa o nej asi pred týždňom, a dozvedela som sa že je niekde tu v okolí, v detských domov. Musím ju nájsť. Nesmiem stratiť aj druhú sestru. Ale to až zajtra.
Zvalila som sa na posteľ a založila nový facebook. Dala som si tam svoju fotku a požiadala Becku o priateľstvo. Ďalej som si nastavila súkromie tak, aby som ja mohla posielať žiadosti o priateľstvo a mne nemohol nikto. Titulné fotky a profilovku mi mohli vidieť iba priatelia – čiže iba Becka ak mi to potvrdí.
Twitter som si nezaložila kvôli fanúšikom a aj kvôli Zaynovi. Dala som like na nejakú nepodstatnú stránku o One Direction novinkách. Musím vedieť kde sa bude pohybovať Zayn, aby som sa mu mohla vyhýbať.
Zayn. Nemala som na neho myslieť. Čo som to len spravila? Prečo som pokazila tú úžastnú rozprávku čo sa odohrávala v mojom živote? Prečo som všetky city k jednému úžasnému človeku zahodila za hlavu a snažila sa zabudnúť? Ale očividne, Zayn nechce zabudnúť...Našepkávala mi zlá strana mozgu. Nasucho som prehltla. Musím, musím mu napísať niečo čo ho odradí. Nie...radšej mu to zavolám. Bude to...dôveryhodnejšie, no je istá šanca že sa rozplačem...Nie! Nerozplačem sa! Som silná.
Natiahla som sa po mobil a vyťukala Zaynovo číslo.
Raz...Dva....Tri....Štyri...fajn neberie to.
„Lucy?“ nieee. Zdvihol to O.o nevadí.
„Zayn. Teraz ma neprerušuj. Toto sú posledné slová ktoré ti adresujem. Viem e ťa to bude raniť ale musíš poznať pravdu. Myslela som si že bude ľachšie ti klamať že ťa milujem ako ti povedať suchú pravdu. Zayn....Ja...Nemilujem ťa. Využívala som ťa kvôli sláve. A teraz som slávna. &Takže ti patrí jedno ďakujem a prepáč ktoré ti už asi ani nepomôže a ani ma neospravedlní za to čo som urobila. Ale bude dobré keď to vieš. Nemilujem ťa. Využívala som ťa.“
Zrušila som to. 

"Len preto že skončil vzťah, neznamená že skončili aj city" 

Kratšia než tá minule ale  :D je výstižná :D ( yes, i'm bitch :* ) :D 
Špecialne pre Denisku ktorá neverila e budem až takáto sviňa (síce nevedela čo sa stane :D ale tak, :D  mali ste vydieť náš facebook :D ) 
Meg 
(ďaľšiu časť už píše Majka )  
A čítajte aj Stratil si ma znova :) píše to naša kamarátka... :)   

11 komentárov:

  1. boozee...Meg..ja ta vazne zabijeeem..:DDD..ked sa mi dostanes popod rukyy...taa hned tuu kapitolu opraviiss..:DDD......noo to som fakt neverila ze si az takato svina..:DD..ale noo co...aa..este vlastnee....taak..treaz mama pocuuvaj noo alebo len citaj..nooo.....tooo..coo to si vymyslela..booze...musiiim uznat ze si riadna svina..:DDDD....noo..aale..az takaa...zee...kvoli slave s nim bola...och booze mooj..saa mozem rovno zabit..:DDDD...aaa..nee...teba zabijeeem...:DDDD...tyy jeden mimozemstan prevetleny do cloveka..ktory ma nadprirodzene schopnosti a dokaze ludom odobrat hlavy a vie citat myslenky :DD.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale veď :D si blbá, bez hlavá, bez mozgu :D a potom sa ti všetko zdá až moc vtipnééé :D Som ti hovorila že som sviňa a dám tam niečo čo si nečakala... :D a to bolo toto :D mehehe :D ďaľšiu kapitolu píše majka a tá nie je taká sviňa ako ja :D

      Odstrániť
    2. aspon ze majka nenii taaka svina akaa sii tyy..:DDDD...aa...aale..myslim ze uz tu hlavuu maaam..lebo teraz som dojedla jogurt...:DD...alebo to bol len otvor cez ktory mozem jest a pit..??..:DD....aaa...jaa neesom blbaa...jaa som priblblaa....:DDD...saak uz vcera som ti to pisala..:DDD.....boozee...namyslene jedeen...:DDDD....

      Odstrániť
  2. pani Meeeg..vcera tie tvoje spravyy..aa jaak som ja o tebe zistila sokujucu spraavu..:DDD...aale najlepsie..co si chcela urobit z chalanov.. zo zayna spravím obojpohlavného mutanta z louisa urobím napoli kevina z harryho napoli mačku, z nialla napoly jedlo a z liama...napoly toho oného z toy story ....aa...najviac sokujuca sprava...soom zistila zee este stale nemam tu hlavu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no prekvapiné :D a to bolo sukromné čo urobím s chalanmi! také tajomstvo :DDDD a ty si to takto prezradila -_- a nezabúdaj! SOM NORMÁLNA!

      Odstrániť
    2. :DDDD.....keed po tomtoo sii normalnaaa..taa ja mam potom dvee hlavyyy..:DDDD...a viem pouzivat sllavne mozgove zavity..:DDD

      Odstrániť
    3. ty nemáš ani jednu hlavu :D nie to dve :D

      Odstrániť
    4. booze...jaakk to vsetkoo vies..:DDDDD....

      Odstrániť
  3. inač všimli ste si, že ste to komentovali len vy dve :D :D Hádky :) jájjj :) To isté máme mi s MARRY :D tak nic :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano to mame ako co my za tomozme (nieeeeeeeeeeeeeeee kdeze)ale mozme a co teraz LISS ale aj to treba

      Odstrániť
  4. jo Meg :D ty jsi upe zlá :D ale jinak fajné;D

    OdpovedaťOdstrániť