17. augusta 2012

9.Kapitola

Rebecka:
No, budem to nejako musieť zvládnuť v pokladni vedľa neho. Keďže som mala na sebe šaty, tak sa celý čas pokukoval po mne. Nemám to rada, keď ma niekto kontroluje. Ale dnes nepracujeme tak dlho ako v ostatné dni. Máme len do 14-stej. Prišli nás pozrieť aj
chalani. SAdli do kúta a objednali si jesť. Už na nás dlho čakať neuseli. Potom sme šli von. Cole nás celú cestu sledoval. Akoby sme to nevedeli, tak sme sa robili, že ho nevidíme. Nialla to začalo štvať, tak zastavil. Cole do mňa vrazil, pretože si to nevšimol. "Do bystard, čo nás stále slediješ?" opýtal sa ho nahnevany Niall. "Ja-ja-ja neviem. Bijím sa o Becky." povedal Cole. "Jasné a ja som akože tvoja babička." povedal Zayn. " Čo si povedal? Tyy si už nikdy neber moju babičku do úst." povedal a radšej šiel preč. Aj tak ho Niall dobehol a vrazil mu jednu. Musello tob bolieť. Vtedy sme uvideli aj Tifanny. Hneď šla ku Colovy. Veď prečo nie? "Niall dopekla čo si to spravil?" opýtala som sa ho. "Prepáč, ale ja neznesiem, keď niekto klame a nprenasleduje nás ako pako." ponevad Niall a vzal ma za ruku a ťahal za ostatnými. Celú cestu až neviem kam ma držal za ruku. Zayn sa motal aj s Harrym okolo Lucy. Ja som sa toľko na tom nasmiala. Liam ptom prišiel k nám a chitil ma za druhú ruku. Šla som medzi Liamom a Niallom. Lucy len pozerala, že čo sa deje. A ja som ani neprehovorila. Bola som ticho. Prišlo mi zle. Nepamätám ssa čo sa vtedy udialo. Prebrala som sa u nich doma. Tam, kde sme ešte nikdy neboli. "Ak si sem chcela prísť, stačilo povedať." povedal Niall. "Nie. Neviem čo to bolo." povedala som. Zajra máme voľno. "Koľko je hodín?" opýtala som sa. "Pol 9-tej zachvíľu." povedal. "ja musím ísť domou." povedala som a chcela sa postaviť. Nešlo to.

Lucy:
Počula som. ako niečo hore spadlo. Hneď som behala hore. "Bec dopekla." povedala som a šla k nej. Chalani ju dali na posteľ. "Ideme domou." povedala som a pozrela na Zayna. "Nie ostante tu spať aspoň na 2 dni. Nech sa Bec lieči a ty budeš s nami aspoň. Nebudeš sama. " povedal Zayn. "Dobre, ale treba nám oblečenie a veci. Musím ísť pre ne." povedala som a šla som dole. Dúfam, že ne ňu dajú na tú chvíľu pozor. "Liam pôjdeš somnou prosím?" opýtala som sa. "Jasné poďme." povedal a už sme šli k autu. Celú cestu sme neprehovorili ani jeden. Zobrala som len veci, ktoré budeme potrebovať. Keď sme k nim prišli všetci boli hore. "Deje sa niečo?" opýtali sme a spolu s Liamom. "Neviem." povedal Niall. Dotkla som sa jej. "Veď celá horí.", povedala som a už som hľadala lieky.
Dala som jej ich a už sme šli spať všetci. Okrem Nialla. Ten spať nechce a straži Bec, pretože je v jeho izbe. Ponúkla som sa, že ostanem ja, ale povedal, že chce on. Tak som šla doosťouskej a hneď zaspala.


Rebecka:
Ráno som vstala, že som celá mokrá a nemohla sa ani postaviť. Vedľa mňa niekto ležal. Niall. Je zlatý, že bol somnou v noci. Budila som sa každú chviľu. A to neviem ani prečo. Prišlo mi zle a utekala som na WC. Ani neviem ako som to stihla tak rýchlo. Potom som sa umyla a vrátila späť. Za pomoci Nialla. "prepáč." povedala som a už som bola v posteli. " Nevadi." povedala a ..................................................




Tak tu máte ďalšiu čast a Meg dá možno dnes ešte jednu. Dúfam, ža sa vám páči.   Marry

6 komentárov:

  1. Je pekná stránka... :) a ja viem že so mnou nechceš asi hovoriť... ale musím ti to povedať... Prepáč mi to.... ale to je asi sprostosť čo? :'( (your Little sister forever (ak sa tak možem ešte nazvať ale ty už asi o mne nechceš počuť..))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je tak aj nieje. Je to niekde medzi, ale bližsie, že si moja Little sister forever a vieš aj prečo. A ďakujeme

      Odstrániť
  2. Pekná stránka :) Musím ti to povedaať Marry ... prepáč mi to.. strašne ma to mrzí čo sa stalo.. :( ja viem asi o tom nebudeš chcieť hovoriť ale mňa to vážne mrzí aj to keď ste mi písali s Gabčou.. revala som jak detcsko :( your little sister forever (ak sa tak možem nazvať ale ty o mne ani asi nechceš počuť..)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme a to nieje pravda, že nechem, ale bola som dosť nahnevaná, ale bez teba to nieje ono.

      Odstrániť