18. augusta 2012

10. Kapitola

Rebecka:
 " Nevadi." povedal a chcel ma pobozať. "Nie. Nemôžme." povedala som. Zvonil mi budík.
There’s still a little bit of your taste in my mouth
There’s still a little bit of you laced with my doubt
It’s still a little hard to say what’s going on
There’s still a little bit of your ghost you witness
There’s still a little bit of your face I haven’t kissed
You step a little closer each day
That I can’t say what’s going on



Stones taught me to fly......................
Je to cover verzie piesne Cannonball, ktorú prespievali Little mix ( http://www.youtube.com/watch?v=KlxoG9gNZU4 ). Milujem tu pieseň ako aj Little mix. Nedávno som ich ešte nemala rada a teraz toto. A nebol to budík. Volal mi niekto. Nevíhoda, keď mám na budík a zvonenie to isté. Nicolas. Môj kamarát s Brightonu. Jeden s mála. Mala som ho rada a odišla bez slova. Od začiatku práznin mi volá a ja nezdvíham. "Áno." povedala som. "Ahoj, prečo mi nezdvíhaš?" opýtal sa Nicolas. "Prepáč, nemohla som. Viem možno sa nahneváš, ale musela som to tak spraviť a odísť bez rozlúčky." povedala som. Asi hodinu sme volali a už som ďalej nemohla. Skončili sme to a ja som šla spať. Som unavená ako kôň. Niall spal tiež. vstala som na krik. Bol to krik Lucy a Liama. "Prečo on s ňou môže byť a ja nie?" zvrieskol Liam. Niall bol hore a počúval hadku. Pozrela som naňho. Plakal. Objala som ho. Nenávidím takéto situácie. "Pretože je to jeho izba a dosť Liam určite sú už aj hore." povedala a vbehla do izby. Videla Nialla plakať a pochopila to hneď. Liam dobehol za ňou a nevedel čo sa deje. Až keď sa pozrel na Nialla. V očiach mu bolo  vidieť ľútosť. "Prepáč, ja som nechcel, ale..." poved a nedokončil. "Čo, ale?" opýtala som sa. "Ja ťa milujem."povedal a odišiel. Jasné, veďela som to už dlho. Bolo to vidno od začiatku. Niall sa rozplakal ešte viac. "Liam mal si to poveď rovno." zvrieskla som a vedela, že hlas nebudem mať asi taký týždeň. Niall šiel niekam a ja som sa snažila ísť za ním. "Ostaň v postely." povedal a už ho nebolo. Lucy si prisadla na posteľ. "Bože, prečo práve my?" opýtala sa a ja som nechápala. "Zayn a Harry sa hádaju o mňa." povedala a ja som už fakt nevládala. Źbehla dole po polievku, lieky a vodu. Polievku som mala hneď v sebe a lieky som nemohla. Ale Lucy ich do mňa natlačila. Nikdy som ich nebrala tak veľa. Zaspala som. Sníval sa mi sen. Mala som asi takých 20 rokou a vidávala som sa za Nialla. Všetko bolo v poriadku, kým neprišiel Liam. Povedal, že ho vraj nemilujem, ale využívam. Uveril mu, aj keď to nebola pravda. "Niall, nie. Nieje to pravda.  NIALL!" zvrieskla som a utekala za ním. Pri tom som sadla do jazera a topila sa. "Bec kľud som ri tebe." poedal mi Niall. "Bože prepáč." povedala som. "Čo sa ti snívalo? Kričala si Niall, nie. Nieje to pravda. Niall!" povedal. "Ale nič. Len také niečo, že máme svadbu a Liam ju prekazil." povedala som a už znovu spala, pretože Niall začal spievať Moments. "Prečo mi to robí? Iba pri tejto pesničke zaspím a nevie o tom nikto. Iba Lucy. Zabijem ju. " pri tejto myšlienke som zaspávala.


Druhý deň ráno:
Vstala som a bolo mmi stále zle. Čo sa to zomnou deje? Niall ležal vedľa mňa. Spal a bol taký zlatý. Nechcela som ho budiť, tak so sa ani nepohla. Radšej. Aj keď o 5 minút sa už vstal aj sám. "Dobré ráno." povedala som hlasom, ktorý ešte mám. "Bré." povedala a dal mi pusu na čelo. Keď v tom...........................................





Ahojte, dnes som dala znovu časť ja a len pohľad Becky. Nemám napady tak preto je aj kratšia. Dúfam, že sa vám páči.  Marry

2 komentáre: