16. augusta 2012

8. Kapitola

Lucy: 

Tento deň sa ale úplne dosral. Ležala som na posteli a rozmýšľala o tomto dosratom dni ked mi prišla smska. Najskôr som ju chcela  ignorovať ale radšej som si ju kukla.  Čo keby to bola od mami? Asi by ma dorazila keby jej neodpíšem.  
"Ahoj...nejdeš von?" 

Napísal mi ju Zayn.  Chcela som mu napísať že nejdem ale nakoniec som súhlasila. Veď čo môžem stratiť? 
Obliekla som si šaty  (obrázok) a obula som si štekle. Napísala som Beck odkaz, že som išla von a že neviem kedy prídem a odišla som. Zayn ma mal čakať pri London Eye.Keďže som prišla skôr, sadla som si na neďalekú lavičku a čakala na Zayna. Prišiel presne. Usmial sa na mňa a objal ma. 
"Ahoj," pozdravila som ho. 
"čau..." 
"Tak kam pôjdeme?" spýtala som sa. 
"Môžme ostať aj tu, teda ak chceš." navrhol.
Sadli sme si na lavičku a Zayn mi všetko čo sa týka Tifanny vysvetlil. Vysvitlo že Tifanny mu nedala pokoj a keď si mňa všimla začala sa tváriť ako jeho najlepšia kamarátka. A to, ako on povedal, vôbec nie je pravda. 
Ospravedlnila som mu to, veď viem aká je Tifanny, sama ju poznám, až moc dobre.  Namyslená fiflena. 
Potom sa ma Zayn spýtal na rodinu. Uch. Presne o tomto som sa nechcela baviť. No, nevadí, niečo vynechám, pre svoje vlastné dobro. 
"Tak, odkiaľ som, vieš. Mamka pracuje ako úradníčka na nejakom úrade a oco je riaditeľom nejakej firmy. Vedz, že ma to nikdy netrápilo a ani netrápi. A neviem, čo by si ešte chcel vedieť o mojej rodine..." povzdychla som si. 
"Máš súrodencov?" spýtal sa. 
Sklopila som zrak a utrela si slzu ktorá mi vyšla z oka. Je to už 7 rokov ale stále to bolí. 
Pozrela som na neho. 
"Prepáč, už musím ísť, rada som ťa videla, ahoj" usmiala som sa a odkráčala preč. 

Ráno: 

Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings my little butterfly
Don't let what they say keep you up at night
And if they give you shh... 
Then they can walk on by 


začal mi zvoniť budík. Rýchlo som ho vypla a postavila sa. Prebehla som obsah skrine  a zvolila som tričko a šortky. K nim som si dala vansky a rýchlo sa naraňajkovala. Spolu s Becky sme vyrazili a prišli do práce ešte včas. Oznámili nám že máme novú posilu. Modlila som sa aby to nebola Tifanny. Nebola. Bol to Cole. 

Becky: 

Keď som videla kto je tá posila bolo to ako keby ma obliali troma vedrami studenej vody. Oh...toto je snáď tá najhoršia práca v živote. No nevadí. On je za pokladňou a včera som bola ja na rajóne čiže teraz je na rajóne Lucy a ja som za pokľadňou! Och...Posratá náhoda.   No, budem to nejako musieť zvládnuť...

Šaty čo si obliekla Becky keď išla von so Zaynom:  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára