14. augusta 2012

7.Kapitola

Rebecka:
Keď Lucy odišla niečo sa mi nezdalo. Tifanny bola nejaka kleslá, až kým nevidela Zayna. Chcela ísť za ním."Ani nad tým neuvažuj." povedala som jej. "Prečo?" opýtala sa  a stále tam pozerala."Dnes si za pokladňou." poedala som jej.
Musela som pracovať do 18:00. Nevadilo mi to pretože neskôr prišiel Niall a Liam. Navštívili ma na chvíľu. Ta chvíľa potrvala do konca mojej smeny. Ani neveim kde je Lucy.  Chcela som jej zavolať, ale mala vypnutý mobil. Nevedel to ani Zayn. Hľadala som ju po celom Londýne. Keď som šla na London Eye videla som ju. Vedela som, že tam bude. Ona to miesto proste miluje. "Lucy?" povedala som. "Becky nechaj ma. Chcem byť sama." povedala. "Nie chalani nás čakajú. Ideme sa s nimi najesť do McDonaldu." povedala som a začala ju ťahať. Videla som Tifanny. Lucy som nechala a šla na ňu nakričať. "Čo si o sebe myslíš?" opýtala som ja jej. "Čo zase ja" opýtala sa. "Čo si povedala Lucy?" povedala som nazúrene. "Len niečo o Zaynovy." povedala. Zayn stál za ňou. " Čo vieš o mne, čo ja neviem?" opýtal sa. " Nič." povedala. "Ty jej ubližovať nebudeš. Je to moja kamarátka a ja svoje kamarátky budem chrániť."  povedala som a vrazila jej jednu. Dala by som jej aj druhú. Keby ma neodtiahol Niall. "Bec ideme. A ty radšej vypadni s tohto mesta." povedal a šli sme k Lucy. Keď videla Zayna hneď ho objala a šli sme pomali do mekáča.


Lucy:
V mekáči bolo plno ľudí. Akoby im to už niekto stihol povedať, že ideme tu. Zayn stál pri mne a držal ma za ruku. Niall stál pri Rebecke. Ja a Bec sme neboli hladné tak sem si dali len Milkshake. Chalani si dli toho dosť veľa. Nechápem ako to môžu jesť tak veľa. Chcem ísť na nákupy. Ale s kým. Becky. "Becky ideme na nákupy?" opýtala som sa . "Jasné môžme." povedala Bec a šli sme pomali preč. Chalani ostali a rak sme sa museli rozlúčiť. Naše nákupy trvajú väčnosť. Ale keď si na nákupe s niekim, koho máš rada nevadí ti to.


Rebecka:
Fajn. Vipadli sme na nákupy. Zase. Neviem ani aok dlho sme boli, ale kúpili sme toho veľa. Neche sa to ani opysovať(dole budú obrázky). Okolo 22:00 sme už boli doma. Volal mi Niall. "Ahoj nejdeš sa prejsť?" opýtal sa ma. Mám, nemám. "Jasné, pôjdem. Kde a kedy?" opýtala som sa. "O pol hodinu pred vašim domom." povedal a zložil.Šla som povedať Lucy, že idem von. Ale nikde nebola. Len odkaz. Išla som von so Zaynom. Uži si večer bezomňa. Prepáč. Lucy Akoby to vedela. Nechala som to tak a šla som sa obliesť. NIekto klopal. Cole. "Ahoj." povedal. "Čo chceš. Ponáhľam sa." povedala som. "Len či nejdeš von, ale asi nie. Tak sa maj." povedal a odišiel. Utekala som si spraviť lasy a znovu niekto klopal. Niall. "Ahoj." povedala som. "Ahoj." povedala a objal ma. Celý on. "Ideme?" opýtal sa. "Jasné." povedala som a vzala do ruky kabelku. Mala som oblečené adidas tričko, rifle, conversky a mikiinu. Prechádzali sme sa asi do polnoci. Potom si sadli do parku. Po ceste sme sa  znovu stavili na milkshake. Neviem ako dlho som z nim bola, ale rozumieme si ako najlepší priatelia. Cestou domou sme už šli za ruky, pretože mi bola zima. Mala som si vzieť ešte niečo na seba. Lucy už bola doma a Zayn s ňou. Boli u nej v izbe. Niall šiel ku mne a tam sme sedeli a rozprávali sa do 4-tej. Znovu idem do prace tak aspon 2 hodiny spánku potrebujem.

Ráno:
Vstávanie bez problémov. Hneď som zobudila aj ostatných a začala sa pripravovať. Dnes ide už aj Lucy do práce. Príde nová posila. Teším sa. Pripravili sme sa, naraňajkovali a pomali šli. Šli sme autom. Chalanou som odviezla prvých. Nechelo sa im veľmi ísť, ale šli. Kď sme prišli do práce videla som tú posilu. Bol/a to ..........


Naše veci, čo sme kúpili.

















 Rebecka oblečenie vonku.






Tak a tu je časť. Aj keď je divná a krátka nemám na to náladu. Ale časť vám tu dávam, aj keď oneskorene. Dúfam, že sa páči a budú aj komentáre.    Marry

2 komentáre: