12. augusta 2012

6. Kapitola

O osem dní: 

Lucy: 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Zapišťala som potom ako som sa zobudila. Nie, nepištím preto že dnes je koncert 1D ( no možno trochu :D )  ale po nohe mi liezol pavúk! Normálny živý veľký hajzlový pavúk!


Rýchlo som vstala, osprchovala sa, umyla si vlasy a vrátila sa naspäť do izby.  Bolo už niečo po dvanástej tak som sa naobedovala, aj s Beckou.
Okolo pól šiestej večer som si nakydala omietku (rozumej mejkup)  a nakoniec som si umyla zuby.  Potom som sa obliekla.  Rozhodli sme sa že pôjdeme  Beckyním autom. Zaparkovali sme a prišli pred halu. Čakala by som že tam bude viac ľud a upišťaných pubertáčiek ale bolo ich možon 10. becky zase rozmýšlala nad hovadinami keď už začali púšťať. Štuchla som do nej a povedala:  " Bec ideme už dnu, púšťajú."
Šli sme k dverám a bol tam tá pani čo kontroluje lístky.  Bec jej podala lístky. Tá tetka, sa vyjadrila že máme VIP lístky. O to lepšie.
Stáli sme úplne v predu, keď koncert začal. Jo, samozrejme že sa celá hala zaplnila a aj ostatný čo mali VIP prišli - boli to hlavne tý bohatý.
 Koncert už začal.  A my sme začali pišťať. Samozrjeme, hneď som uprela svoj pohľad na Zayna. Asi si to všimol a možno ma aj spoznal. Usmial sa a aj ja. Začali pesničkou Up All night. Samozrejme, ja a Becka sme začali spievať a poskakovať ako šialené. Chalanom to trhalo kútikmi úst a Niall mal čo robiť aby sa tam nerozosmial. Nečudujem sa mu. Museli sme vyzerať ako jebnuté (nehovorím že nie sme! :D )
 Po 5 pesničke bola prestávka. Chalani zaliezli niekam do zadu a Becka zmizla. Myslím že išla na vzduch. Sadla som si na pódium, viem že by som nemala ale kto už bere ohľad na pravidlá? a hompálala som nohami. Všimla som si že si niekto ku mne prisadol. Otočila som hlavou a zbadala Zayna. Prekvapene som vypleštila oči a potom som sa štipla do ruky. nie, nesnívam. Asi som opytá. Nie nie som, šk som nič nepila.
"A-Ahoj," povedala som.
"Ahoj," usmial sa. Ach, ten jeho úsmev...
Sklopila som hlavou a svojím pohľadom som skenovala svoje štekle.
"Ty, nie si tá z Nando's?" spýtal sa.
"Hej som to ja, volám sa..." išla som mu povedať svoje meno no zastavil ma.
"Počkaj ja si spomeniem, mala si to natej vysačke nie?" prikývla som. On mi kukal na vysačku. Ježiši. To je trápne.
"Lucy!" luskol prstami.
"hej," prikývla som.
"Prepáč, už musím ísť, ale dáš mi tvoje číslo?" čo? Zayn chce moje číslo?
"Hm, jasné," podal mi mobil a ja som mu napísala to svoje číslo.
Usmiala som sa a zoskočila z podia.  Zayn sa ešte na mna usmial  a utekal do zákulisia, asi za chalanmi. V tom sa vrátila Becka. Ešte keby prišla pred minutou, videla by ma ako sa baím so Zaynom.
"Čo si o sebe myslíš?" skríkla som na nu keď sa vrátila.
"Prepáč, bolo mi zle." povedala mi. Neodpovedala som.
 Koncert zakončili pesničkou More than this. Všimla som si že Becka plače a ja osm sa nesmelo usmievala na Zayna.
Po koncerte bola afterparty. Chalani si nás nevšímali a mne to bolo jedno. Tancovala som a  abvila sa s Beckou. Prišli k nám i chalani a išli sa nám predstaviť. My sme im skočili do reči že vieme kto sú. Pozvali nás na drink. Becka odmietla, veď ani nemôže, je tu atutom. Ale ja som si dala, samozrejme, iba jeden. Veď nemám ešte ani 18. Becka pila iba minerálku, nevadí. My sme mali o zábavu postarané. Asi po 6 poháriku som už o sebe ani nevedela. Pri ôsmom ma zastavila že už ideme. Fajn. Všetko mi bolo vtedy jedno. Aj keby prídem o panenstvo, ešte by som sa tomu smiala.

Ráno: 

  Prišla ma zobudiť Becka. V hlave mi dunelo a bolo mi zle. Aj tak som sa postavila, že sa idem naranajkovať. Veď musím ísť do práce. No len čo som pomyslela na jedlo už som utekala na záchod. Niekto zazvonil. pozrela som na hodiny. Pól siedmej ráno. A ten zvuk zvončeka, asi by som niekoho zabila. Dotackala som sa dole a pustila ich dnu. Bokl to Louis, Harry a Zayn a k nim sa pridal aj Cole. Prišla som do kuchyne a napustila si vodu do pohára. Rozmýšlala som kde máme paralen. Hm, ja som si nebrala, možno Becka má. Lenže tá je teraz zamknutá v kúpelke. Pozrela som sa na chalanov ktorý ma pozorovali.
"Máte paralen?" spýtala som sa.
Zayn mi ho hneď podal. Usmiala som sa.
Zapila som ho vodou a sadla si do obývačky pred telku. Lucy zakričala že odchádza, povedala že povie že som chorá.
Všetci chalani odišli, každý sa vyhovoril na niečo iné ale iba Zayn a Louis ostal. Dohodli sme sa že poobede pôjdeme za Beckou do práce.  Spravila som chalanom obed ( o druhej poobede! :D ) a išla som sa prezliecť. Práve  som si obliekala podprsenku keď Louis vletel do mojej izby a vylial na mňa vedro studenej vody.
"Pako!"skríkla som a rýchlo som si zakryla svoje prednosti rukami.
"VY-PA-DNI" zkúkla som. Radšej utekal. Rýchlo som sa zamkla, utrela do osušky a obliekla si tričko a šortky. Ja to tomu Louisovi vrátim. Škodoradosne som sa usmiala a zišla som dole. Tam stál iba Zayn.
"Kde je Louis?" spýtala som sa.
"Uteklak preč, čo ti urobil?"
"Vylial na mňa vedro studenej vody, práve keď som sa prezliekala!"
Zayn sa začal nekontrolovane smiať.
Po 15 minutách 7 sekundách a 5 stotín prestal. Áno, stopovala som to.
Vyrazili sme. Našťastie tu bol Zayn autom.

Nando's: 

Dorazili sme do Nanfdo's a prišli sme zadným vchodom - výhoda zamestnancov. Sadli sme si dozadu a prišla Becka. Chúďa, musí obsluhovať.
"Hej, zvládaš to tu bezomňa?" opýtala som sa.
"No, je to jedna výpomoc," pousmiala sa a my sme jej nadiktovali obejednávku. Obzrela som sa po Nando's a zbadala som tú výpomoc. Nemohla som uveriť vlastným očiam.
Tá výpomoc, bola to tá ehm, krava, čo mi prebrala frajera.
"Zayn, hneď som tu," povedala som a prišla k pokladni. Ani Becku nepustila za pokladňu!
 "Hej, čau," povedala som jej.
"Aha, Lucy, no čo nevidím," milo sa usmiala.
"Tifanny, čo tu chceš?" spýtala som sa jej na rovinu.
"Čo chcem? No to vieš, počula si o One Direction ne? Tak som si povedala že keď budem pracovač v Nando's tak sa dostanem k Zaynovi a budeme spolu chodiť," usmievala sa ako štrbavé slniečko na hnoji.
"No to ťažko! Zayn nebude určite chodiť s takými ako si ty...A aj keby, má priateľku," odfrkla som si. Otočila sa na podpetku a odišla naspäť k Zaynovi. Ešteže od pokladni nevidí úplne do zadu.
"Ja idem, ak chceš tak tu ostaň a najedz sa," pousmiala som sa a odišla.

Prepáčte že nebola včera, nemala som čas a bola tu teta :) 
Maggie :*  

7 komentárov: