10. augusta 2012

5.Kapitola

O 8 dní neskôr

Rebecka: 


Dnes je ten deň koncertu.Keď som ho uvidela vtedy v Nando´s mala som dosť. Milujem ten jeho pohľad, spev, úsmev proste všetko. Na začiatku som mala rada Liama, ale postupom času sa to zmenilo na Nialla. Ked sme boli na nakupoch tak som si kupila tu mikunu. dala na česné miesto a od vtedy ju nevybrala. dnes nastala dilema, ktorú si zoberiem. Lucy povedala tu americku  ja som si to myslela tiež. Od rána sme behali po dome(ako šialené :D ) a nevedeli čo robiť.
Dnes máme voľno, ale my si to musime nadpracovať. Koncert je o 19:00. Je ešte len 11:00. Mne sa nechce tak dlho čakať, keď je ešte skoro. Musela som si pozháňať oblečenie, čo si na seba vezmem. Ja som si vzala ryfle, biele tričko s názvom Hot Hot Hot, sive topanky a mikinu 1D. Lucy si  nakoniec vzala čierne nohavice, sivé tričko s názvom Love, čierne topánky na opätku a tiež mikinu 1D. Niečo okolo 17-stej sme sa začali pripravovať. Šla som do sprchy, vysušila vlasy, nalíčila sa, najedla a umyla zuby. Ako posledné boo obliekanie. Šli sme mojím autom a museli ísť aj skôr, aby sme zaparkovali. Nebolo tam ani veľa ľudí. Myslela som, žeich tam bude viac, ale bolo ich okolo 10. Postavili sme sa úplne dopredu a čakali na ich príchod. Nad niečim som rozmýšľala a Lucy ma prerušila. "Bec ideme už dnu, púšťajú." povedala a ja som sa obzrela. Nazaj púšťali. "Áno podme." povedala som.  Šli sme k dverám a boli tam kontrolóry lískou. "Poprosím lísky." povedala nejaka pani. "Nech sa páči." povedala som a podala jej ich. "Tu mate karty a tento pán vás odnesie na vaše miesta."  povedala a divne sme sa na ňu pozreli. "Čo prosím?" povedala Lucy. "Máte VIP lísky."  povedala a ja som tomu vôbec neverila. Začali sme celé pišťať. My najväčšie fanynky One Direction máme VIP lísky. Neverím. Aspoň vidím ako dobre nakupujem. Neverím vážne, že ja som to zohnala. Neviem ako som sa na tu stranku ani dostala. Proste som klikla a je to. Boli sme už v prvej rade vedľa nás boháčikovia. Nenávidím takých ľudí a ja sama taká som. Pomali bol už štadió plný ľudí. Videli sme na celý štadión. Pozreli sme sa na pódium a oni už naň vchádzali. Začali sme jačať. Ja viem sme nimi posadnuté až veľmi, ale čo ja za to môžem. Vedela som, že na mňa niekto hádže pohľad. Bol to Niall. Tak uprene sa na mňa pozeral, až som nič nevnimala. Len jeho. Začali spievať Up all night. My s Lucy sme začali spievať a podskakovať ako šielené. Myslím, že sa z nás aj chalani smiali. ale ja za to nemôžem. Milujem ich, aj keď som s tím chcela skončiť. Tan deň ľutujem vždy. Lucy sa zapozerala na Zayna a ja na Nialla. nevedela som poriadne ani díchať. Začali spievať už asi 5 pesničku. I should heve kissed you. Tú pesničku milujem nadovšetko. Spievala som z nimi. Nemohla som to už vydržať a šla som na chvíľu von. Bola asi prestávka a mne bolo zle. Nenávidím ten pocit. Pocítila som teplý dotyk niekoho ruky. Bol to Liam. "Si v poriadku?" povedal a usmial sa. V ruke mal vodu a podal mi ju. "Áno. Len mi prišlo trochu zle." povedala som a prišiel asi aj Niall. "Ahoj. Si Ok?" opýtal sa prezmenu Niall."Jasné je mi už lepšie." povedala som a pocítila chlad. Mikinu som si nechala na štadióne. Niall si to všimol a podal mi svoju mikinu. Ja som ju len zobrala.  Niall sa usmial a Liam zazeral. Neviem, čo si mám o tom myslieť. Veď Liam má priateľku. "Musíme už ísť." povedal Liam.Šli sme dnu. Lucy ma hľadala. keď ma videla s nimi nahodila vražedný pohľad. "Čo si o sebe ,yslíš?" povedala nahnevane. "Prepáč. prišlo mi zle." povedala som a už nereagovala. Začali. Lucy sa už nehnevala. Zase sme robili sprostosti. Veď to sme celé my. Bol už skoro koniec koncertu. Posledná pieseň bola More than this. Pri tej som plakala. A stale mala Niallovu mikinu. Vyperiem mu ju a pošlem poštou. Koncert skončil a my sme sa zobrali na párty. Bola neďaleko a šli sme tam aj tak autom. Chalani si nás ani nevšímali. Až kým sa Niall neosravedlnil a neprišiel k nám.  Ostatný sa potom pridali tiež. Viem je to také divné. "Ahojte sme ............" ani to nestihli povedať a skočila mu do reči."Harry, Louis, Zayn a Liam. Jasné a Niall."  povedala som a usmiala sa. Chalani nám ponukli nejaký drink. "Ja nemôžem som tu autom." povedala som. "Čo? Ty si sa zbláznila?" povedal Louis. "Ja nepijem. A ani to nechcem." povedala som.  "Ale ja si dám." povedala Lucy. "Lucy? Vážne?" povedala som. "Áno." povedala a už jej jeden podal Zayn. "Niall ja ti tu mikinu vyperiem a pošlem." povedala som. Všetci sa začali smiať. Aj Lucy. Ani ona mi nepomáha to uľachčiť. Cely čas sme sa spolu zabávali. Ja som pila len minerálku a Lucy sa trochu pripila. Ale len "TROCHU". Ani neviem ako ju donesiem domou. Budem potrebovať pomoc. Možno mi pomôže niekto okoloidúci.  S párty sme sa pobrali domou okolo 2-hej ráno. Viem sme trochu také večerné vtáčatá. Domou som ju odniesla za pomoci Liama a Niall. Šli somnou,  pretože ani Liam nepil. Niall si dal toho len málo. Nerozumiem prečo? "Nechcete tu prespať. Máme jednu izbu voľnú." povedala som."Áno veľmi radi." povedal Liam. Odprevadila som ich k izbe a šla si aj ja ľahnúť. Zapla som si ešte I-Pod a počúvala ho. Medzi tím som počula aj kroky. Bol to Liam. "Čo ešte nespíš?" opýtala som sa ho. "Neviem, neche sa mi." povedala a pustila som ho do izby. Len tak sme sa rozprávali a bolo už 6 hodín. Nespala som celú noc a dnes mám pracovať? Dúfam, že pôjdem za pokladňu. Nevládzem dnes obsluhovať. Uvidím. Šla som zobudiť Lucy a pomali ju prebrala. Niekto klopal. O 6:30 ráno. Bol to Cole, Harry, Zayn a Louis. "Vypadnite." povedala som a zabuchla dvere. Napokon prišla dole Lucy. Otvorila ich znovu a pustila ich dnu. Aj Cola. "Lucy zbláznila si sa." povedala som a prišiel Niall a Liam. "A my vás mame hľadať a vy ste tu s kráskami." povedal Harry a ja som šla pre. Musela som sa pripraviť na to, že ma Lucy nepustí k pokladni. Pomali som sa pobrala do sprchy a zavrela sa v izbe. Aj zamkla. Niekto klopal. "DO PEKLA DAJTE MI POKOJ?" povedala som naštvaná a už sa nič neozvalo. Obliekla som sa a prišla do obývačky. Lucy bola vedľa Nialla a ja som šla do chodby. "Odchádzam. Keď tak poviem, že si chorá. Ahojte." povedala som a už ma nebolo. Cestou som šla do Mekača na Milkshake. Hneď som ho vypila a šla do práce. Liss tu už bola. Máme jedného naviac tak dnes Lucy pracovať nemusí. Bol /a  to..........
Naše oblečenia na koncerte.




Tak a je tu ďalšia moja kapitola. Čudujete sa, ale napisala som ju pred odchodom. Dúfam, že sa páči a chcela by som vidieť aj komenty.    Marry

2 komentáre: