10. augusta 2012

4. Kapitola

Rebecka: 
Niekto klopal. Bol to Cole. Prekvapene som vypleštila oči.
"ČO? ČO tu robíš?" zvrieskla som.
"Prišiel som za tebou," odpovedal pokojne.
No to si snáď robí srandu.

 "VY-PA-DNI!" vyhláskaovala som a zabuchla dvere. A mám po nálade. Vrátila som sa do kuchyne kde už práve doraňajkovala Lucy.
"Počula si to?" spýtala som sa.
"Hej..." prikývla, "chceš sa o ňom rozprávať?" spýtala sa.
"Nie...nechcem si ešte viac pokaziť deň, a aj tak, musíme ísť do práce."

Nando's: 
(stále z pohladu Rebecky)
Dnes som bola za pokladnou. O to lepšie. Lucy obsluhovala.  
"Dobrý deň...čo si želáte?" opýtala som sa zákazníka a zdvihla hlavu. Kebyže sa neopieram o pult asi by ma prekotilo. Ten pako ma už aj sleduje! :O
 Povedal mi svoju obiednavku a ja som mu ju začala pripravovať.
"Prajete si to aj zabaliť?" spýtala som sa.
"Nie, budem to jesť tu," usmial sa. Ten ma chce vážne naštvať.
 "Dobre...bude to --" povedala som sumu.
Zaplatil a išiel si sadnúť. Prišla Lucy.
Podala som jej Colovu objednávku, ona iba prekvapivo zdvihla obočie.
"Neskôr ti to poviem," naznačila som a venovala som sa ďaľšiemu zákazníkovy.
Lucy iba prikývla a odniesla obiednávku.
Vždy aj keď som práve obsluhovala nejakého zákazníka som pozerala jedným okom po Colovi...Sedel tu dve hodiny. Dve hodiny!

Mohlo byť okolo pol 3 čo znamenalo že za chvíľu končíme. Unavene som sa opierala o pult (chrbtom k zákazníkom), a jedla svoj obed. Dnes bol nával, normálne som sa nestihla naobedovať, ani Lucy.
 "Ehm, môžem si objednať?" opýtal sa niekto. Ten hlas mi bol povedomý, to som si istá.
Otočila som sa a skoro my padol tanier keď som zbadala kto tam stojí.

Lucy: 
Obsluhovala som stále. Dnes tu bolo strašne veľa ľudí. Nemohla som sa ani naobedovať. Keď sa to okolo pol tretej ukľudnilo išla som že si idem pre obed ale nemohla som. Spred kaviarni sa ozvalo pišťanie tak som sa tam išla pozrieť. Becka asi mala svoju chvíľku, lebo si to pišťanie vôbec nevšimla. Nevadí.
otvorila som dvere a prekvapene sa pozrela na dievčatá čo pišťali. Musela som si stať na špičky (dnes som nemohla mať štekle, asi by som sa pri obsluhovaní zabila) a pozrela okolo koho je taký húúf ľudí.
Stáli tam One Direction a asi 10 bodygardov.
Pomaly sa blížili ku mne. rýchlo som sa vrátila dnu a počkala kým sa dostanú ku mne. Stála som  pri dverách. jeden z bodygardov sa ku mne nahol a povedal mi:
"Viete zariadiť aby sa sem nikto z tých upišťaných dievčať nedostalo?"
"Ja...Ja som iba čašníčka ale možete tu ostať vy," pousmiala som sa a išla som za pult.
 Tam som zbadala ako čumý Becka na Nialla s  otvorenou hubou. Kopla som ju do nohy aby sa spamätala. Zabralo to.
Ostala som stáť vedľa nej a počúvala obiednávku. Becka sa usmievala a iba prikyvovala. Stavím sa že ani nevnímala objednávku.
  Niall sa posadil ku chalanom a ja som drgla do Becky.
"Spamätaj sa!" sykla som a vybavovala objednávku.
 Prikývla. Zobrala som objednávku do rúk a odniesla ju chalanom.
Položila som im to na stôl a  odišla pre zvyšok.
Položila som im to na stôl a usmiala sa na nich.
"Eh...chcete ešte niečo?"
"Hej ešte jeden krát Nando's." ozval sa Niall.
Vypleštila som oči. Kam sa to do neho zmestí? A ako to tak rýchlo zjedol?
"Dobre," prikývla som a odišla.

Rebecka: 
  "Niall chce ešte Nando's, ja sa idem prezliecť a najesť, odnesieš im to ty? prosím..." poprosila som.
"Jasné." Nachystala som objednávku a išla ju odniesť chalanom.
Všimla som si ako sa na mňa Niall usmieva. To určite preto že nesiem Nando's! Nenamýšlaj si. Nesmelo som sa usmiala  a podala objednávku.
Odišla som do zadu a prezliekla sa. Tam ma už čakala najedená Lucy. Už nás vymenili kolegyne  takže máme oficialne na dnes koniec.

 

 Tak tu je ďaľšia časť. Dúfam že sa vám bude páčiť a necháte komentár. 
Maggie :*  

5 komentárov: