8. augusta 2012

2. Kapitola

Lucy: 
Bola väčšia než som mala doma ale nebola znova najväčšia.  Mala červené steny, veľká skriňa, stôl, posteľ a ďaľšie skrinky. Usmiala som sa na Becky.
"Ja sa idem teraz vybaliť, mala by si sa aj ty..." usmiala som sa a potiahla svoje tri kufre do izby. (sa mi nesmejte, som ako každá normálna  baba a vôbec...oco bol prekvapený keď som sa zbalila iba do 3 :D v našej rodine boli stávky koľko kufrov si zoberem...)
"Jasné, potom si môžeme pozrieť nejaký film."

Prikývla som a zavrela dvere. Na stôl som si položila notebook a celkovo si to z útulnila. Potom som sa začala pomaly vybalovať. Najskôr 1. kufor v ktorom boli väčšinou tričká a sukne (viem že Londýn je upršané mesto ale...istota je istota). V druhom som mala topánky. No a nakoniec tretí kufor. Sadla som si na posteľ a pritiahla si ho k nohám. Otvorila som ho a pozrela na mikyny, rifle a to teplejšie oblečenie ktoré sa mi nevmestilo do tých dvoch kufrov. Sadla som si na posteľ a pozerala na spodok kufru. Boli tam rozhádzané fotky. Opatrne som ich vytiahla a začala prezerať...

Rebecka:
Lucy povedala že sa chce vybaliť tak som ju nechala. Ale dovtedy som si všimla že jej izba je vážne suprová. No išla som ďalej. Otvorila som vo vedlajšej izbe dvere a ostala s otvorenými ústami pozerať na svoju izbu. Bolo to niečo...bomba.   Modré skrine, modré steny, modrá stolička...( pozrite si obrázok :D nenávidím opisovanie...)

Začala som sa aj ja vybalovať. O dve hodiny som počula tiché vzlyky z Lucynej izby. Zavrela som kufor a odložila ho. Pomaly som prešla k Lucynej izby a zaklopala som. Nič sa neozbalo tak som pomaly otvorila. Nemýlila som sa. Plakala.

Lucy:
Vošla Becky. Rýchlo som si pretrela oči a nasilu som sa usmiala. Pustila som fotky a zavrela ich do kufra.
"Asi o tom nechceš hovoriť," prisadla si na posteľ Becka.
"N-Nie..." vykoktala som a znovu sa rozpalaka.
"Čo tak pozrieť si nejaký film? Aby si sa rozptýlila," pousmiala sa.
Boli sme najlepšie kamarátky ale toto...nikto nevedel, okrem blízkej rodiny.
Prikývla som.
Pozreli sme si film - Scary Movie 1. Nehorázne sme sa nasmiali a prišla som na iné myšlienky. Tak veľmi mi chýbala najlepšia kamarátka...
 Išli sme spať doceľa skoro, ale zajtra stávame o 6 aby sme do Nando's prišli načas.

Ráno  som zaspala...Klasika pre mňa :D  Rýchlo som si hodila rýchlu sprchu, umyla zuby spravila zo seba človeka. Obliekla som si voľné tričko a legíny.  K tomu som si zvollila najskôr štekle s 10cm odpätkom. Fajn, ostala som pri nich.  Behla som zaklopať Becky. už bola nachystaná. Raňajky sme nestihli, kedže aj ona zaspala (štastie no! :D )
Nasadli sme na autobus (áno, na ten sláávny červený autobus).
"Vieš o tom že to čo sa ti sníva v prvú noc sa aj stane?" spýtala som sa.
"Heej? Čo sa ti teda snívalo?"
"Nie je dôležité čo ale s kým...snívalo sa mi že som bola na rande s jedným strašne pekným chalanom, bol moslim, mal tetovanie, čierne vlasy..." začala som.
"Hej! Stačí! Snívalo sa ti o Zaynovi čo?"
Zaškerila som sa. Samozrejme.
"Mne zasa o Niallovi," zasnívala sa.
Vydržala zasnívaná až 10 min!
"Londýn volá Becky! Vystupujeme!" zhúkla som jej do ucha.
"Chceš ma mať na svedomí?" vyštekla.
Zaškerila som sa a vystúpila z autobusu. Becky bola hneď za mnou.
"Teraz už iba prejsť do vedľajšej ulice a sme pri Nando's," usmiala som sa. Dávno som si to už pozrela.

Nando's: 
Vošli sme do Nando's a prišli k pultu. Ja som sa hambila tak sa toho ujala Becka.
"Eh...prepáčte ale mi hľadáme slečnu Roberts,"milo sa usmiala.
"To som ja a vy butede tie nové brigádničky že?"
"Hej," prikývli sme.
Zaviedla nás do jej kancelárie a dala nám nejaké papiere podpísať. Bolo tam niečo o tom že tu budeme pracovať dva mesiace    a na konci každého týždňa dostaneme výplatu. To mi vyhovovalo.
Ja som mala byť prvý deň za pokladňu, to mi nevadilo, práveže mi to vyhovovalo na tých podpedkoch. Dostala som zásteru a menovku. Bolo to...ako keby som bola vážne zamestnaná. Vlaste som bola, no nikdy som nebola pri tom taká šťastná... Becka obsluhovala.

Lucyna izba: 

Beckyna izba: 


Tak taká dlchšia ale to preto že včera nebola a dnes ani ďaľšia odomňa nebude...srry... Maggie :* 
(Zanechajte komentár...)  

4 komentáre:

  1. Jaaaj..naaadhera....tie ich izby su tiez peknee..:DD..tesim sa na dalsiu cast :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sa teším na ďalšiu XD je to fajnéé ... ani ja nerada opisujem veci ... :D :D

    xx Bennie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D po pravde? aj ja sa teším na ďaľšiu :DDDD a čo sa týka opisovania...čokoľvek iné ale nie opisovanie (vecí :D v škole každodenný rituál :D )
      Maggie :D

      Odstrániť