25. augusta 2012

12. Kapitola

Lucy: 

Ľahla som si na postel, kľúč dala pod podušku a zaspala som.

Becka: 
  O týždeň: 

 S Niallom a Liamom sme si  to vysvetlili. Liam pochopil že chápem že ma miluje ale že proste nemôžme byť spolu. Myslím že to pochopil a teraz sa šťastne prechádza so svojou priateľkou Danielle po Londýne.  Ja som práve vonku s Niallom a robíme kraviny (kedy sme ich aj my nerobili, čo?)

Sadli sme si na lavičku aby som si oddýchla a Nialler aby sa najedol. To ma privádza k otázka odkiaľ má tú pizzu. Pochopila som že Nialla len tak rýchlo nepochopím a už duplom jeho žalúdok.
"Ja...neviem ako mám začať ale..." začal Niall.
Pozrel som na neho a čakala čo vypotí.
"Ale...my o necelý mesiac odchádzame na turné po Amerike..." sklopil pohľad.
Pozrela som na neho. To už bude aj koniec prázdnin...ešte som sa o tom s Lucy nebavila ale ja tu chcem ostať no neviem  či to jej dovolia...Musí doštudovať strednú a prihlásiť sa na dobrú vysokú..
"Ale veď...to je v pohode, rátala som s tým...a, aj tak budem musieť odísť," dodala som. Vystrašene na mňa pozrel tak som dodala, "na pár dní, asi v Londýne ostanem aj naďalej a potom pôjdem domou ak by mi tu nedovoli ostať. A budete mi strašne chíbať." povedala som a objala ho. Pocitil som niekoho pohľad na nás. Natali. Naša suseda a veľka heterka One Direction. Niall sa ani nemusel obzrieť  vedel, že tam niekto je. "Ahoj Becky. " povedala a ani som ju nestihla pozdraviť. Utekala aby si nevšimol Niall. Ani nereagoval, že ma niekto pozdravil. Objímal ma tak silno, že som skoro ani nevedela díchať. "Niall, neviem díchať." povedala som a už ma ustil. A približoval sa pomali ku mne. Čo to robí? "Niall?" opýtala som sa. "Ticho." povedal a priblížil sa ešte bližšie. V tom ma pobozkal. On ma vážne pobozkal. Opätovala som mu bozk. "Niall, čo to znamäná?" opýtala som sa, keď sme sa odlepili. " Nechceš somnou chodiť?" opýtal sa a  videla som ako sa v parku prechadza nejaka artia novinárov. "Niall ja neviem..... Asi áno." povedala som a v tom ma znovu pobokal a jasné, že to videli aj novinári. Začali dávať otázky. "Kto je to dievča? Je to len ďalší romanik? Je to na dlho? Je slávna?" a ja som jasné, že nereagovala."Je to moja priateľka Rebecka , nieje to románik, je to na dlho a  nieje slávna." povedal a už sem odchádzali. "Som hladný." povedal Niall a ja sm sa začala smiať. "Teraz si jedol, ale ako vidím nestačilo ti to. Poď ideme do McDonaldu." povedala som a ťahala ho k môjmu autu. Jasné, že som šoférovala ja. Cesta bola strašne tichá. Nevedeli sme čo povedať. Zaparkovala som a chcela vystúpiť. nestihla som. Niall ma predbehol a otvoril mi dvere. Pomohol mi, zamkla som auto a už sme šli ruka v ruke do Mekáča. "Dobrý deň. Čo si dáte? " opýtala sa nás nejaká baba a nevšimla si, kto tam stojí. "Jedno BigMec menu a jeden Milkshake. A mafín." povedal Niall. Až teraz si nas všimla a chela jačať. "Prosím nie." povedala som a pozrela na ňu. "Ale môžem jeden podpis však?" opýtala sa. "Áno môžeš." povedala a už jej ho podal. "Ďakujem." povedala a my sme si šli sadnúť niekam do kúta. Potom sme sa zviezli niekam, kde som nebola odkedy sme boli v Londýne. skôr nikdy. "Becky. Pači sa to to tu?" opýtal  sa ma Niall. "Jasné." povedala som a už sme stáli v rade na lísky. Nebola to dlhá rada, tak sme sa dostali dosť rychlo. Potom sme šli ku nám domou.  Niall ostal u nás aj cez noc. Ráno som sa zobudila na ...................


Becky oblečenie

Niall oblečenie

 London eye




Tak a tu je ďalšia časť a dúfam, že sa vám pači. Viem, že je neskôr, ale nestihame. Marry

3 komentáre: