22. augusta 2012

11. Kapitola

Lucy: 
O týždeň 

Už týždeň sa vyhýbam chalanom z   One Direction. Teda hlavne Harrymu a Zaynovi. Odkedy som predtýždňom zistila že sa Harry a Zayn omňa hádajú, nejako mi nálada poklesla. Harryho som brala iba ako normálneho kamaráta a Zayn bol, no môj najlepší kamarát, hneď po Becky ale nič viac. Aspoň teraz k nemu nič viac necítim, ani k Harrymu. Musím im to povedať! Rozhodla som sa.

Načiahla som sa po mobil a vytočila Zayna. Rýchlo som to zrušila. Radšej mu napíšem smsku.
Prídi ku mne. Aj s Harrym. -L 
Fajn to by som mala. Ešte som sa upravila aby som vyzerala ako človek a o   10 minut som už počula zvonček. Rýchlo som otvorila a ukázala smerom na moju izbu. chcela som s nimi byť sama.
"Tak, načo si nás zavolala?" spýtal sa Harrym.
"Tiež vás rada vidím," ironicky som povedala.
Zayn sa na mňa povzbudivo usmial. Úsmev som mu opätovala a pozrela na Harryho.
"Tak, ako začať...Preskočím tie trápne omáčky okolo toho dobre?" obydvaja prikývli tak som pokračovala, "pred týždňom som počula o čom sa vy dvaja hádate."
Obydvaja na mňa vypleštili oči.
"A tak...ja len...chcem vedieť...aby ste vedeli..."koktala som, "že medzi nami nič nebude...žiadne ja a Harry a žiadne ja a Zayn, teda..." zas som sa zakoktala " Zayn mi...ak by si chcel...no, naďalej môžme byť najlepší priatelia, ak by si teda chcel..." pokrčila som plecami.
"jasné že chcem aby sme boli najlepší priatelia!" zvískol  a objal ma. Objatie som mu opätovala a pousmiala sa na Harryho. nechcela som mu / im ublížiť ešte viac tým že by som v nich živila nádej.
"Tak ja pôjdem," zamával mi Harry a odišiel. So Zaynom sme si sadli do obývačky a pozThe Hunger Games. Ja som to už videla XY krát a vedela som všetky monogóly a dialógy  ale Zayn to ešte nevidel. Bolo sranda pozerať na neho, ako plakal keď zomrela Rue (aj ja som plakala, keď som to videla prvý krát). Ja som si ešte pri začiatku urobila popcorn a jedla ho. Zaynovi som ku koncu začala rozprávať že aj tak Katniss a Peeta skončia spolu ale on ma nevnímal! Tak som do neho začala hádzať popcorn! NIČ! Žiadna reakcia!
To ma užž úplne nasralo, zobrala som si minerálku a obliala mu ňou vlasy.
"Hej! Si sa zbláznila! Okamžite mi dones uterák, fén a lak na vlasy! A zkradlo!!" rozkazoval mi. Ja som ho iba s úškrňom sledovala a bavila sa na ňom.
"No tak! neseď tu iba tak a okamžite mi dones tie veci!"
Pokrútila som hlavou ako že nie a hádzala som mu do vlasou pop corn. Chudák chlapec. Zayn to vzdal a nebránil sa a to už  potom nie je pravé orechové. Tak som prestala aj ja.
Naklonil sa nadomňa že to vyzeralo tak že mňa pobozká a bola som ním tak omámená že by som mu bozk aj opätovala ale on sa iba zaškeril  a začal ma štekliť. Začala som sa smiať aj keď to so mnou nič nerobilo. Len som možno mala trochu zimomriavky z toho že sa ma Zayn dotýka... ale stop Lucy! Na toto myslieť nesmiaš! nepáči sa ti! Je tvoj najlepší kamarát! Rozkazovala som si  vduchu. Akosik som sa zamyslela a pozabudla sa smiať. Zayn si toho všimol a ja som ho iba prekotila, teda zhodila zo mňa akurát tak že  drbol na zem. Ja som sa začala smiať a on sa nahnevane postavil, prehodil ma cez plece a odniesol niekam, asi do mojej izby. Počkať, čo so  mnou chce urobiť? Prestala som sa smiať a začala som ho kopať a nadávať mu aby ma pustil na zem. Nič.l len ma niesol ďalej. Posadil ma do vane a rýchlo pustil studenú vodu. Zvískla som a pustila som nadávky.  Zayn iba vypleštene na mňa pozrel, typujem že polovicu návok ani nepoznal... :D
To bola moja šanca, vyliezla som z vane a utekala preč, rýchlo som zobvrala kľúč od kúpeľne a Zayna tam zavrela.


Tak, konečne časť...prepáčťe že iba s Lucynho pohľadu ale momentálne sa neviem vcítiť do postavy Becky tak by som to iba viac dorazila...:) 
ďaľšiu časť pridá Majka, možno večer a možno až zajtra 
S láskou zombie Meg  

10 komentárov:

  1. jaaaaaaaj..suuper cast...:DD...precoo v tom najlepsom skonciiis...aale inac suprova cast :DDD...a kedy sem das dalsiu?? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďašľšia bude asi zajtra...uvidím kedy sa ozve majka a či ju budem písať ja albo majka :) ak ja tak možno už okolo obeda bude :) a prečo v tom najlepšom? aby si sa mala prečo tešiť na ďaľšiu časť :D

      Odstrániť
  2. Ahoj. Máte moc hezký blog. Moc ráda se spřátelím. Děkuju za nabýdku. Hejly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. písala som to na viac blogov...možeš mi napísať aký je ten tvoj?

      Odstrániť
    2. Hejlynka.blog.cz

      Odstrániť